waar is 5w30 het goedkoopst ?

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by roadrage david »

alains-streetmachines wrote: Dumb ASS!!!!. Ik weet niet in wat voor auto jy rijd, maar het feit dat je de goedkoopste olie zoek voor je ride zegt genoeg !!.


Mooie klantenwerving/binding. :o
Zodra ik de olie die ik verkoopt hier naar voren brengt in dit soort topics leveren gasten zoals jy daar ook comentaar op!!.
Dus wat heeft dat voor nut!!!!!!!!!.
Deze man hierboven is niet op zoek naar de ""beste olie"" voor zijn ride maar de ""goedkoopste"",daar inversteer ik geen tijd in!!!.

waneer er gevraagt word ""wat voor olie kan ik het beste gebruiken voor mijn ride"" dan is het een ander verhaal.
Ben er trouwens voor myzelf achter gekomen dat word of mouth het beste verkoopt.
en ook hier in nederland geld ""You can sell crap only for so lang""
En heb een prima klanten bestand, buiten de drag Racers en regulieren cruisers en auto clubs, zijn er aardig wat Motoren bouwers in binnen en buitenland!! die het spul afnemen en gebruiken.
De olie tests op mijn site zeggen hierover genoeg!.
Een kampioens auto plus 3 andere in de Dutch super car chalenge rijden met de race olie. in hun 30 a 50,000 euro motoren!!.
Het is trouwens Nederlands eigen om alles af te zeiken wat je zelf niet gebruikt!!, en het af zeiken om het zeiken, is ook een nederlands tijd verdrijf in wat voor scene dan ook..... Peace out. 8) ..
alains-streetmachines
Posts: 353
Joined: Wed Feb 14, 2007 11:21 am

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by alains-streetmachines »

roadrage david wrote: Zodra ik de olie die ik verkoopt hier naar voren brengt in dit soort topics leveren gasten zoals jy daar ook comentaar op!!.
Dus wat heeft dat voor nut!!!!!!!!!.
Deze man hierboven is niet op zoek naar de ""beste olie"" voor zijn ride maar de ""goedkoopste"",daar inversteer ik geen tijd in!!!.

waneer er gevraagt word wat voor olie kan ik het beste gebruiken voor mijn ride dan is het een ander verhaal.
Ben er trouwens voor myzelf achter gekomen dat word of mouth het beste verkoopt.
en ook hier in nederland geld ""You can sell crap only for so lang""
En heb een prima klanten bestand, buiten de drag Racers en regulieren cruisers en auto clubs, zijn er aardig wat Motoren bouwers in binnen en buitenland!! die het spul afnemen en gebruiken.
De olie tests op mijn site zeggen hierover genoeg!.
Een kampioens auto plus 3 andere in de Duth super car chalenge rijden met de race olie. in hun 30 a 50,000 euro motoren!!.
Het is trouwens Nederlands eigen om alles af te zeiken wat je zelf niet gebruikt!!, en het af zeiken om het zeiken, is ook een nederlands tijd verdrijf in wat voor scene dan ook..... Peace out. 8) ..
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen David. Ik weet dat jij olie verkoop en vond dit daarom een merkwaardige reactie. Je hebt wel gelijk in het feit dat hij waarschijnlijk geen Brad Penn gaat kopen als hij hier komt vragen wat het goedkoopste is. Ik denk dan alleen even een stukje verder en dat is dat anderen ook meelezen en dus jou manier van communiceren wellicht verkeerd opvatten. Dat geeft men een bepaald (wel of niet terecht) beeld van jou en dat is uiteindelijk niet goed voor je business. Je zegt zelf al, je moet het voornamelijk hebben van Word of Mouth, maar als daar ook negatieve persoonsgerichte klanken tussen zitten, dan wijken mensen wellicht uit naar andere merken en/of leveranciers. Er is meer keuze op de markt, vergeet dat niet.

8)
alains-streetmachines
Posts: 353
Joined: Wed Feb 14, 2007 11:21 am

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by alains-streetmachines »

Oh, ik kom zelf nooit op een forum om alleen maar te zeiken. Ik geef weleens mijn visie over bepaalde zaken (draai ook al ff mee), maar sta altijd open voor de mening van een ander.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by roadrage david »

Was globaal bedoeld!!!.....
Ik Maak mijn geen zorgen om wat voor verkoop stratergie dan ook.
Na een korte introductie PR tijd een aantal jaren geleden Verkoopt De Brad Penn olie en de pas geintroduceerde Gulf oldtimer en regular fleet Olie zichzelf!!.
Anyway nou ben ik toch reclame aan het maken door jou :lol: .....
alains-streetmachines
Posts: 353
Joined: Wed Feb 14, 2007 11:21 am

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by alains-streetmachines »

:D
cudabee
Posts: 431
Joined: Wed Feb 04, 2004 10:57 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by cudabee »

Ik kijk net even op de vuldop van mijn 95er 350 Chevy Van blok en daar staat op; use 5w30.
Het stond mij bij dat mijn vorige 90er Van ook al om die olie vroeg, dus het is niet heel erg zeldzaam dat die olie gebruikt word.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by Pavement Pounder »

Zo'n beetje alles na '85-'88 heeft 10W30 nodig.
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by Detroitsteel »

Is dit zo'n popcorn waardige topic..? :o

En effe on topic: Lidl, Aldi of de Action hebben wel van dat opgewaardeerde frietuurolie staan :D
chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by chiel »

Mijn Silverado 2003 ook 5w30 en ls3 vanaf 2006 ook 5w30

En 10euro per liter is al aan de goedkope kant.
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by Thing »

ja... Laten we een topic van 3 maanden oud nieuw leven in blazen....
jobnu
Posts: 693
Joined: Sun Mar 11, 2007 9:12 am

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by jobnu »

ja... Laten we een topic van 3 maanden oud nieuw leven in blazen....
Ja en laten we ook gelijk de filters even meenemen, Framm of wix of Delco. Of toch Framm. :D :lol:
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by Caddy_v8 »

Ik heb hier nog afgewerkte olie staan. Plak ik er wel een 5w30 sticker op en mag je de boel GRATIS op komen halen! Dus niet eens goedkoop, maar GRATIS!!!
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by Continental Kid »

jobnu wrote:Ja en laten we ook gelijk de filters even meenemen, Framm of wix of Delco. Of toch Framm. :D :lol:
:!:

K&N

:lol:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by roadrage david »

Continental Kid wrote:Ja en laten we ook gelijk de filters even meenemen, Framm of wix of Delco. Of toch Framm. :D :lol:

:!:

K&N

:lol:
I second that K&N of Delco 8) Fuck fram
jobnu
Posts: 693
Joined: Sun Mar 11, 2007 9:12 am

Re: waar is 5w30 het goedkoopst ?

Post by jobnu »

I second that K&N of Delco Fuck fram
Goed begin!! :lol:
Post Reply