Horsepower calculator

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Re: Horsepower calculator

Post by themidnightcruiser »

Dame's..

Jullie gaan me toch niet dwingen om op de openbare weg sprintjes te trekken van 400 meter he? :lol:
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: Horsepower calculator

Post by Thing »

nee..... Pak gewoon een avondje osl mee of een weekend explosion....

Weekend explosion is beter en leuker en gezelliger en vaak beter voor je auto.... Want er lopen mensen rond die er verstand van hebben en zowel jij als je wagen alleen maar sneller worden....
mat350
Posts: 501
Joined: Wed Oct 06, 2004 6:22 pm

Re: Horsepower calculator

Post by mat350 »

en hoeveel heb je nu,en met wat heb je de 0-60 gemeten,gewoon uit intresse.omdat ik naar de weegbrug ben gereden(pontiac firebird 1970 origineel 350 nu 455)weegt maar 1600kg op de weegbrug met mij erin +-85kg(ofwel is de ijzerhandelaar bedrieger,was maar gewoon om te wegen,wel bijna lege tank)toch +-235 kg minder als orgineel.dan met g-meter bezig geweest.blok zou volgens bouwer +-425pk moeten hebben(th350 gedaan door speetjens trans +- 2800stall en 3.08 overbrenging)en zelf nog wat aanpassingen gedaan(msd etc.).nu effe de harde feiten.top met g meter was 115mph,pk slechts iets over 300.tijd 13.3,wel met strepen van +- 25 meter(geen grip).als ik die calculators gebruikt klopt er geen van die waardes bij mij.dus binnekort testbank.bij mij zijn die metingen allemaal relatief.testbank is beste.

p.s. binnekort nog wel andere uitlaat,nu slechts 2.25,is te klein voor 455 en ander dempers nu flowmaster dan magnaflow+afstellen met wideband.hou jullie op de hoogte.
fbird92
Posts: 704
Joined: Sun Dec 24, 2006 3:01 pm

Re: Horsepower calculator

Post by fbird92 »

:lol: ..grappig die dingen, moet eerlijk zeggen dat die van 'fastcoolcars' helemaal zo slecht niet is.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Horsepower calculator

Post by Pavement Pounder »

themidnightcruiser wrote:Dame's..

Jullie gaan me toch niet dwingen om op de openbare weg sprintjes te trekken van 400 meter he? :lol:
Als je top niet boven de 50 uitkomt dan is er toch niets aan de hand ? :D
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: Horsepower calculator

Post by Thing »

mat350 wrote: top met g meter was 115mph
tijd 13.3,wel met strepen van +- 25 meter(geen grip).als testbank is beste.
klopt idd geen reet van.. Maar dat is g-tech eigen...
chassisbank is ook niets... Waterrem is de enige goeie manier voor aan de krukas en timeslip's aan de wielen...

Gewoon lekker weekendje knallen op drachten.... Dan weet je echte cijfers....
Post Reply