hey luitjes
er tikt iets in mijn 350 bak van de el camino (72)
als ik hem in de park stand heb staan tikt er iets.
zodra ik hem in de D of R zet is het tikken even weg.
na een stukje rijden komt het tikken toch weer terug.
het is wel een harde tik die op toeren mee gaat.
als de motor en bak lekker warm gereden zijn hoor ik het helemaal niet meer.
olie is nieuw en op peil.
ook zit hier een nieuw filterkitje in.
dit alles is zon 750 km geleden gedaan toen ik de bakwissel heb gedaan
van een slippende th700 naar een th350.
kan iemand vertellen wat dit is??en of het makkelijk te repareren is.
de bak schakeld overigens wel gewoon soepel en goed.
heb ook niet het idee dat hij slipt/versleten is.
het komt duidelijk uit de bak!!het zijn 100% niet de klepstoters.
tikkende 350 bak chevrolet
Re: tikkende 350 bak chevrolet
volgens mij staat de schakelstang niet goed afgesteld.
En staat de bak niet goed in de p als die er in zou moeten staan!
misschien een klein stukje langer maken?
En staat de bak niet goed in de p als die er in zou moeten staan!
misschien een klein stukje langer maken?
-
- Posts: 436
- Joined: Tue Jul 15, 2008 5:55 pm
Re: tikkende 350 bak chevrolet
okey daar zou ik eens naar kunnen kijken
wel vreemd het is niet van het begin af aan geweest na de bakwissel.
het is pas veel later gekomen!!!kan dit verschuiven dan uit zichzelf??
als alles op tempratuur is , is er geen tik meer te horen!!!
wel vreemd het is niet van het begin af aan geweest na de bakwissel.
het is pas veel later gekomen!!!kan dit verschuiven dan uit zichzelf??
als alles op tempratuur is , is er geen tik meer te horen!!!
Re: tikkende 350 bak chevrolet
De schakelkabel is verstelbaar in de hevel op de bak, iets verstellen en het moet weg zijn
Re: tikkende 350 bak chevrolet
heb je al achter de dustcover gekeken?
misschien flexplate gescheurd of 1 bout van de koppelomvormer los?
misschien flexplate gescheurd of 1 bout van de koppelomvormer los?
Re: tikkende 350 bak chevrolet
mr bean wrote:heb je al achter de dustcover gekeken?
misschien flexplate gescheurd of 1 bout van de koppelomvormer los?
Of alle 3 losgelopen zoals bij mijn Blazer na een motorwissel. Locktite erbij en nooit meer losgetrilt.
Aan de TS:
Ik zou dit dus ff checken voordat je de bak eronder vandaan sleulteld