Bobine verbrand

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Gerwin
Posts: 1481
Joined: Sat May 05, 2007 8:20 pm

Re: Bobine verbrand

Post by Gerwin »

18k..... dat doe ik in iets meer dan 2 maand :D maar ik doe gewoon aan veredeld huren :lol: :lol:
Champy
Posts: 196
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:38 pm

Re: Bobine verbrand

Post by Champy »

Bobine is vervangen, auto start weer, echter loopt hij heel moeilijk.
Kan dit te maken hebben dat er gas en benzine beiden in de motor zitten. Heb namelijk wat geschakeld tussen gas en benzine toen de wagen niet wilde starten, dus kan best zijn dat de motor zowel gas en benzine bevat, en kan me voorstellen dat hij daardoor slecht loopt.
Dinant MK III
Posts: 1181
Joined: Tue Aug 24, 2004 6:43 pm

Re: Bobine verbrand

Post by Dinant MK III »

Champy wrote:Kan dit te maken hebben dat er gas en benzine beiden in de motor zitten. Heb namelijk wat geschakeld tussen gas en benzine toen de wagen niet wilde starten, dus kan best zijn dat de motor zowel gas en benzine bevat, en kan me voorstellen dat hij daardoor slecht loopt.
Ligt er aan hoe de boel is aangsloten... misschien je relais van de LPG ook een tik meegekregen? Dan zou het kunnen dat ie nu twee brandstoffen krijgt... even de bedrading checken dus, en ook of het kraantje van je afsluitklep voor benzine nog goed staat ...
Champy
Posts: 196
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:38 pm

Re: Bobine verbrand

Post by Champy »

Het is gelukkig al gelukt, kraantje van de benzine dichtgedraaid, en verrek, het werkte allemaal weer. En dat allemaal gefixt op de parkeerplaats van het lokale tankstation :D
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Bobine verbrand

Post by Thompson »

Champy wrote:Het is gelukkig al gelukt, kraantje van de benzine dichtgedraaid, en verrek, het werkte allemaal weer. En dat allemaal gefixt op de parkeerplaats van het lokale tankstation :D
Hebben we mooi gedaan inderdaad :) Nu alleen dat ene draadje dus nog even fatsoenlijk maken.
Post Reply