Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by Nick_nl »

Oef, wat een verhaal.
Ik ben ook bij dit bedrijf geweest, een deel van opmerkingen herken ik wel. Waarom ik er langs ben geweest is dat hij dicht bij zit, iets van 12 km en lang mijn dagelijkse woon werk route.

Bij Henri ben ik bij de demontage geweest, een berg foto's gemaakt en uitleg gekregen wat hij allemaal aantrof.
Als ik kijk hoeveel uur ik daar geweest ben en hoeveel er gefactureerd zijn heeft Henri mij een heel nette prijs gemaakt.
Ook had Henri als een van de weinige er geen probleem me dat ik de onderdelen leverde.

Voor 4L60/80E bakken moet je ook eens met Henri praten. Hij heeft er veel ervaring mee en toevallig lag er een uit elkaar toen ik daar was. Kreeg ik ook meteen uitleg hoe dit type werkt :)
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

watahyahknow wrote:ik heb het zelf ook niet zo op meneer tranny hij komt geen afspraken na doet waar hij zin in heeft met andermans spullen en geeft dan een niet voorafgeproken prijs op en houd de bak vast als onderpand
het hele verhaal : blablablabla.......
Nou, jij kunt dus binnenkort een brief van een advocaat op jouw deurmat verwachten 8)
Gerrit wrote: Deze praatjesmaker geeft nooit zijn fouten toe en schakelt direct een advocaat in zodra men hem daarop wijst.
Gerrit wrote:Advocatencollectief Speetjens.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by watahyahknow »

ik heb een andere 4L80E liggen ja en laat die advocaat maar komen kannie netjes achter aansluiten
Gerrit
Posts: 225
Joined: Wed Jun 22, 2005 1:57 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by Gerrit »

Nick_nl wrote:Ik ben bij Henri geweest, tot nu toe zeker tevreden.
:thumbs:
country squire
Posts: 506
Joined: Mon Sep 15, 2008 9:44 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by country squire »

Heb de bak van de Olds bij Henri laten doen, zeer tevreden, ik hoor hier altijd positieve verhalen over Dr. Trannie, die zit bij mij om de hoek, heel herkenbaar die verhalen, hij wilde ook m'n Fordje hebben! ipv alleen de bak. Moet hier dus serieus over nadenken, ging voor opnieuw verpakken, hij was al aan het reviseren!!
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by rulez »

heb bij doctor trannie weleens een bak op de brug zien staan die een motorflush kreeg, dus wellicht doet ie meer dan alleen bakken.

sommige monteurs de- en monteren de bak zelf, wellicht een soort van zekerheid dat dat goed gebeurd, of iemand niet zomaar het nieuwe spul in een andere bak stopt, oud spul in de net gereviseerde,gaat rijden en dan om garantie komt vragen ????
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

rulez wrote:sommige monteurs de- en monteren de bak zelf, wellicht een soort van zekerheid dat dat goed gebeurd, of iemand niet zomaar het nieuwe spul in een andere bak stopt, oud spul in de net gereviseerde,gaat rijden en dan om garantie komt vragen ????
:roll:
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by kn@pestaart »

rulez wrote:heb bij doctor trannie weleens een bak op de brug zien staan die een motorflush kreeg, dus wellicht doet ie meer dan alleen bakken.
:?:
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

rulez wrote:heb bij doctor trannie weleens een bak op de brug zien staan die een motorflush kreeg, dus wellicht doet ie meer dan alleen bakken.
kn@pestaart wrote: :?:
Ik moest ook even denken toen ik dat las, maar hij zal in dit geval wel een auto bedoelen met het woord "bak".
Als in: Jij rijdt in een vette bak, man :thumbs: !"

Het woord "bakken" heeft dan waarschijnlijk weer iets te maken met die vlaaien waar eerder over werd gesproken... 8)
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by kn@pestaart »

SplitWindow wrote: Jij rijdt in een vette bak, man :thumbs: !"
Dank je, is een TH350 :D
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

Wel even ontvetten hè :!: !!
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by kn@pestaart »

Neh, als ik de olie aflaat, doet ie vrij weinig meer :arrow:
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

Vet en olie is hetzelfde in jouw gedeelte van dit land :eek: ?
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by rulez »

vet kan een uitdrukking zijn dat iets kicke is, stoer, gaaf wat bv onder de homies wordt gebruikt.
anderzijds kan vet ook als smeermiddel worden gebruikt, wat olie eigenlijk ook doet, maar daarbij ook weer een koelende werking heeft wat bv bij lagervet oid ook handig is als deze hogere temperaturen aankunnen.

daarnaast heb je nog vet om in te bakken, oa frituurvet en braadvet, wat ook weer uit je vlees kan komen tijdens het braden of bakken van het vlees, waarbij bakken niet verward moet worden met autos of versnellings/automaat bakken.

met bakken kan dan weer gedoeld worden op het vervaardigen van voedsel zowel in een pan als over waarbij deze laatste optie gebruikt kan worden voor het bakken van taart, vlaai of zoete broodjes.
zoete broodjes bakken kan weer opgevat worden het goedpraten van iets wat je fout hebt gedaan.

dus kortom, of het nou bakken of vette of schonnen autoos zijn, uiteindelijk eten we allemaal iets lekkers :P
Post Reply