Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Wheel
Posts: 881
Joined: Tue Jul 19, 2011 1:29 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by Wheel »

Halloween meeting in spa..... Hoe kom je daar in godsnaam aan??
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

Je ging zelf poseren :arrow:
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

Wheel wrote:.... zal wel in Lommel geweest zijn...
SplitWindow wrote:Nee, niet in Lommel
Maarrrrrr, als jij dit ook bent:
Dit is in Lommel (2008)

Image
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by mercury1970 »

Pfffff, post ie zelf al minder foto's van hem zelf ga jij "private shots" plaatsen...... :(
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

Dit was op een meeting, zijn private shots zien er heel anders uit :eek:
Wheel
Posts: 881
Joined: Tue Jul 19, 2011 1:29 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by Wheel »

wel apart dat jij mooie mannen fotografeert...
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

Wheel wrote:wel apart dat jij mooie mannen fotografeert...
Nee hoor, ik heb jou toch ook op de foto gezet...... :?:
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by Nick_nl »

nu weer even on topic dan maar.

De bak zit er weer onder en werkt prima.
Deze kan dicht.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

Nick_nl wrote:De bak zit er weer onder en werkt prima.
Deze kan dicht.
Heb je een open bak gemonteerd :?: ?
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by Nick_nl »

Nee, gewoon dicht. Het weer in elkaar zetten was bij de prijs inbegrepen :)
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by SplitWindow »

Verwarrend hoor...
Wheel
Posts: 881
Joined: Tue Jul 19, 2011 1:29 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by Wheel »

Bij wie ben je nou geweest?? En ben je tevreden??
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by Nick_nl »

Ik ben bij Henri geweest, tot nu toe zeker tevreden.
Alleen had hij het super druk en daarom duurde het nogal lang :(
Afgelopen donderdag pas de bak kunnen ophalen en dit weekend er onderin gemonteerd.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by watahyahknow »

ik heb het zelf ook niet zo op meneer tranny hij komt geen afspraken na doet waar hij zin in heeft met andermans spullen en geeft dan een niet voorafgeproken prijs op en houd de bak vast als onderpand
het hele verhaal : ik had contact gehad met meneer trannie over het ombouwen van een 4l80e , de afspraak was om langs te komen als hij tijd had en met mij aanwezig ter plekke de bak zou demonteren en een prijsopgaaf zou doen aan de hand van de aangetroffen schade en de gewenste aanpassingen aan de automaat
goed door omstandigheden was ik laat aanwezig en omdat er een tweede persoon aanwezig was die grote verhalen vertelde had meneer tranny geen tijd om met mij (klant) door te nemen wat er aan de bak moest gebeuren hij wist immers alles van transmissies en ik niets ...... ik wist wel wat zon bak omgebouwd en klaar in de states koste maar op de vraag of het meer of minder zou worden kon hij geen antwoord geven omdat hij niet wist hoe de bak er van binnen uitzag , die bakken uit de states waren maar klote en rommel en de bakkenbouwer in kwestie stond volgens hem bekent als een rommelaar en leugenaar .
het was bij aankomst te laat om de bak uit elkaar te trekken , ik wilde alsnog aanwezig zijn bij het uit elkaar halen van de bak , en zou bellen voor een afspraak .
na een paar weken regelmatig gebelt en gemailt te hebben en waarbij hij geen tijd had of afwezig was of bezig was met een klant was ik het zat , hij had volgens degene die ik aan de telefoon had nog niets aan de bak gedaan , ik gaf door dat het niet doorging en dat ik de bak de volgende dag zou komen ophalen
4 uur later ligt er een bericht van meneer tranny in mn emailbox met foto's van de bak schoon en gemonteerd en de mededeling wat eraan gedaan was (tegen de afspraak in van een prijsopgaaf voor reparatie en het feit dat ik de bak ongerepareerd zou ophalen )
de prijs : 1000 euro hoger als dezelfde bak in de states die bak werd trouwens geleverd met een koppelomvormer deze was ook verkrijgbaar bij mr trannie maar tegen een meerprijs en natuurlijk veeel beter dan degene uit de states
de bak is nooit opgehaald de kosten die ik moetst betalen wogen niet op tegen de kosten voor een andere sloopbak die waarschijnlijk ook nog gewoon zou werken
hij zal er waarschijnlijk leuk aan verdient hebben door hem als ruilbak te verkopen (voor ik de sloopbak had gekocht had ik hierover al gebeld en hij had toen geen donorbakken , maar bij het bezoek liet hij terloops vallen dat hij meerdere nog ongerepareerde 4L80E bakken kon aanbieden als basis voor de ombouw voor 1500 euro )

wat te doen om dit soort dingen te voorkomen ? : niets afgeven aan de reparateur voor er duidelijk is afgesproken wat er moet gebeuren en wat het gaat kosten , als er is afgesproken dat je aanwezig bent tijdens de demontage is het dus niet nodig dat hij de bak in de tussentijd in zijn bezit heeft
vooraf de prijs afspreken voor de demontage (dat hoeft niets uit te maken omdat er bij het uit elkaar halen niets vervangen word en daar geen extra kosten worden gemaakt en er staat een vaste tijd voor ) daarna aan de hand van de gevonden problemen ter plekke een prijs maken OP PAPIER voor de rest van de reparaties , op die manier ben je ingedekt tegen eventuele verrassingen en krijg je je automaat tenminste terug tegen de prijs die je verwacht

meneer trannie heeft een klant verloren met zn "service" en deze klant zal niet schromen andere toekomstige klanten op zijn praktijken te wijzen , hij kan dan schijnbaar nog zo goed zijn in het repareren van automaten maar mensen houden er niet van om op zo'n manier bedrogen te worden
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Automaatbak revisie bedrijf? Liefst in limburg

Post by mercury1970 »

Je hebt nog "geluk" dat je auto daar niet stond als onderpand, dan was het een lastigere situatie geweest.....
Blijft zwaar klote natuurlijk, vanuit Haarlem naar Beek en dan dit meemaken.
Heb je inmiddels een andere bak?
Post Reply