isolatie

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
355EL-CAMINO
Posts: 1943
Joined: Sun Feb 08, 2004 5:03 pm

isolatie

Post by 355EL-CAMINO »

Welke isolatie kan ik het beste op me bodem plakken en waar kan ik die troep bestellen ?

Ik zoek een soort dynamat maar dan veel goedkoper ha ha ha
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: isolatie

Post by Corp »

ebay duitsland, zoeken naar alubutyl
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: isolatie

Post by Remon. »

Ik ga Merford Vibraflex SX gebruiken als antidreun materiaal. Veel goede verhalen over gehoord en kost me 10,- per m2. Ik haal het bij een bedrijf in Ter Aar. Dan betaal je 14,- verzendkosten naar hen toe, inplaats van 45,- direct bij Akoestiekwinkel vandaan.

Daaroverheen een laag aluminium onderfolie en als laatst een laag egalsoft ondertapijt.. Lijkt me voldoende.
chevystan67
Posts: 1418
Joined: Thu Jan 17, 2008 8:51 pm

Re: isolatie

Post by chevystan67 »

om even in te breken, wat voor spul zou je kunnen gebruiken om onder je motorkap te isoleren voor mijn caprice ?
en waar voor weinâg te koop eventueel ?

thx stan
Ponti 73
Posts: 312
Joined: Wed Feb 18, 2004 11:28 pm

Re: isolatie

Post by Ponti 73 »

Remon. wrote:Ik ga Merford Vibraflex SX gebruiken als antidreun materiaal. Veel goede verhalen over gehoord en kost me 10,- per m2. Ik haal het bij een bedrijf in Ter Aar. Dan betaal je 14,- verzendkosten naar hen toe, inplaats van 45,- direct bij Akoestiekwinkel vandaan.

Daaroverheen een laag aluminium onderfolie en als laatst een laag egalsoft ondertapijt.. Lijkt me voldoende.
x2

Merford Vibraflex
oscar
Posts: 985
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:37 pm

Re: isolatie

Post by oscar »

Remon. wrote:Ik ga Merford Vibraflex SX gebruiken als antidreun materiaal. Veel goede verhalen over gehoord en kost me 10,- per m2. Ik haal het bij een bedrijf in Ter Aar. Dan betaal je 14,- verzendkosten naar hen toe, inplaats van 45,- direct bij Akoestiekwinkel vandaan.

Daaroverheen een laag aluminium onderfolie en als laatst een laag egalsoft ondertapijt.. Lijkt me voldoende.

X3 prima spul :thumbs:
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: isolatie

Post by Funk »

Remon. wrote:Ik ga Merford Vibraflex SX gebruiken als antidreun materiaal. Veel goede verhalen over gehoord en kost me 10,- per m2. Ik haal het bij een bedrijf in Ter Aar. Dan betaal je 14,- verzendkosten naar hen toe, inplaats van 45,- direct bij Akoestiekwinkel vandaan.

Daaroverheen een laag aluminium onderfolie en als laatst een laag egalsoft ondertapijt.. Lijkt me voldoende.
Same here, Vibraflex, daarover alybutyl, daarover egalsoft, daarover een nieuw tapijt.
Direct die alubutyl in je deuren plakken, kleeft beter op verticaal dan Vibraflex.
355EL-CAMINO
Posts: 1943
Joined: Sun Feb 08, 2004 5:03 pm

Re: isolatie

Post by 355EL-CAMINO »

http://shop.merford.nl/zakelijk_nederla ... xr-sx.html hier maar een keus uit maken denk ik

tnxs voor de info.
Green-Hornet
Posts: 569
Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm

Re: isolatie

Post by Green-Hornet »

Welke dikte pakken jullie?
djz
Posts: 39
Joined: Wed Sep 26, 2012 8:49 pm

Re: isolatie

Post by djz »

Ik had de 3.1 dikte, werkt goed,
Fohn er bij om het een beetje flex te maken,
355EL-CAMINO
Posts: 1943
Joined: Sun Feb 08, 2004 5:03 pm

Re: isolatie

Post by 355EL-CAMINO »

jammer dat de verzend kosten zo duur zijn pffff
Green-Hornet
Posts: 569
Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm

Re: isolatie

Post by Green-Hornet »

Misschien is dit iets :

http://www.fatmat.com/
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: isolatie

Post by Lennard »

dat spul ben ik nu in me buick aan het leggen
werkt tot dusver wel aardig. alleen een beetje lastig om soms goed strak er in te krijgen . . .
maarja heb het nog niet met een fohn geprobeerd

Groeten lennard
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: isolatie

Post by Remon. »

Ben vandaag bezig geweest met Vibraflex plakken. Ik heb dan wel de 2.3mm variant, maar het laat zich super verwerken.
Ik doe het met een verf föhn en dan aandrukken met een verf rolletje zonder schuim. Het zit echt super vast, je krijgt het er in ieder geval niet makkelijk meer af.
the puritan
Posts: 249
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:42 pm

Re: isolatie

Post by the puritan »

Bij Conrad verkopen ze de matten van Sinus Live voor niet al te gek geld.

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8546 ... itumen-mat
Post Reply