Benzinemeter blijft op vol staan
Benzinemeter blijft op vol staan
Na het aftanken (benzine) van de week in een '96 Caprice blijft de benzinemeter vol aangeven na inmiddels ruim 200 km gereden te hebben.
Wat kan het zijn?
Wat kan het zijn?
-
- Posts: 3059
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Vlotter blijft misschien hangen.
Paar klappen erop of op de tank misschien dat het helpt, kost niks
Paar klappen erop of op de tank misschien dat het helpt, kost niks
-
- Posts: 1144
- Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Deed mijn benzinemeter dat maar..
Vertel het maar niet aan de belastingdienst!
Vertel het maar niet aan de belastingdienst!
-
- Posts: 3059
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Doet jouwes ook hoor, blijven tanken
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Vol of helemaal naar rechts?
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Vol en heel af en toe de werkelijke stand
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Zuinige auto 8)Stefan D wrote: '96 Caprice blijft de benzinemeter vol aangeven na inmiddels ruim 200 km gereden te hebben.
Wat kan het zijn?
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
even kijken of de bekabeling die vanaf de tank komt wel goed contact maakt
-
- Posts: 1144
- Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Maarte, doet ie het ineens anders dan anders?
De meter van mijn 96 Buick doet ook maar wat. Bij optrekken heb ik een kwart tank meer dan als ik rem.
De meter van mijn 96 Buick doet ook maar wat. Bij optrekken heb ik een kwart tank meer dan als ik rem.
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Zo min mogelijk remmen dus60_caddy_martijn wrote:De meter van mijn 96 Buick doet ook maar wat. Bij optrekken heb ik een kwart tank meer dan als ik rem.
Re: Benzinemeter blijft op vol staan
Als dat bij bruut optrekken en afremmen is dan weet je nu dat de vlotter achterin de tank meet (naar achterkant van auto wijzende), als het bij rustig rijden ook is zou het je boordspanning kunnen zijn.60_caddy_martijn wrote:Maarte, doet ie het ineens anders dan anders?
De meter van mijn 96 Buick doet ook maar wat. Bij optrekken heb ik een kwart tank meer dan als ik rem.
Wat betreft topicstarter klinkt het als vlotter-issue, zeker na beantwoording van de goede vrag van Hans (vol of off scale). Massa- en aansluitingsproblemen zorgen meestal voor uitschieters. Oh, het potmetertje zou ook kunnen blijven hangen natuurlijk, maar meestal is het de vlotterunit.