Roll Bar fabricage adresje - waar/wie

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
rkreber
Posts: 82
Joined: Sun Jun 21, 2009 10:12 pm

Roll Bar fabricage adresje - waar/wie

Post by rkreber »

Mede liefhebbers,

Voor mijn Fasbtack 1965 met 363 Shafiroff Windsor (598 PK), 4 link en IFS coil-over, wil ik een roll bar, 4 punts inbouwen.
Weet dat je van die kant en klare units kunt kopen, maar ik wil er een met een X langs het achterraam.
Dus custom made.....

Wie kan mij van goed adresje voorzien? Lassen is het probleem niet, maar buigen wel:)
Iedere hulp en info is welkom, volledig uitbesteden voor bouw/installatie of hulp bij buigen enzo.

Dank voor je inbreng!

Robbert

Image
Image
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Roll Bar fabricage adresje - waar/wie

Post by gerrutcamaro »

Mijn rolkooi is door Biesheuvel gemaakt & geplaatst, maar daar hoef je met een auto met interieur erin niet aan te komen ;)
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Roll Bar fabricage adresje - waar/wie

Post by mercury1970 »

Misschien heel kinderachtig van mij, maar bij elk bericht dat je plaatst, zowel hier en op het Mustang Forum, heb je toch altijd de behoefte om je pk's te vernoemen......
Als dat relevant is voor je technische vraag, kan ik dat nog begrijpen, maar nu ??
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Roll Bar fabricage adresje - waar/wie

Post by Corp »

ach, hij is er trots op...laat 'm nou.

wees blij dat er nog mensen zijn die wel mooi spul bouwen (of laten bouwen en geld schuiven) ipv de doorsnee baggermeuk op lpg :D

alleen dat chinese aluminium luchtfilterding, wat een eyesore zeg. Allejezus bah
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: Roll Bar fabricage adresje - waar/wie

Post by Speedy18 »

Hoi Robbert,

Ik maak kooien. Ik kan FIA kooien maken of gewone low budget custom made kooien geheel naar jouw wens.

Bij interesse stuur mij effe een pm.
rkreber
Posts: 82
Joined: Sun Jun 21, 2009 10:12 pm

Re: Roll Bar fabricage adresje - waar/wie

Post by rkreber »

@Speedy18, thanks, stuur je wel een PM.

@mercury: geef je ook helemaal gelijk, zal er over ophouden! Misschien heb ik het gedaan om juist dit soort discussies los te krijgen:)
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Roll Bar fabricage adresje - waar/wie

Post by Corp »

Ik zie geen discussie, alleen commentaar. Een discussie is iets waar getwist wordt met standpunten.
Post Reply