Ik tank altijd maximaal!
Efteling is voor martelaars die zich urenlang tussen kleine etterbakjes willen begeven en er nog voor willen betalen ook.
Die stakkers vragen er zelf om
EFI ipv. 425 impco???
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
-
- Posts: 1671
- Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm
Re: EFI ipv. 425 impco???
Nou rij jij ook niet echt met een strepen trekker hoor hahaWilf wrote: ↑Sat Nov 11, 2017 11:53 pm Dat is maar net hoe je tankt. Voor mijn daily rijd ik naar goedkope pompen en houd ik mijn rechtervoet hoog maar in mijn hobbyauto’s tank ik smiles per gallon. De pompprijs kijk ik niet naar. Een dag Efteling is duurder dan een dag cruisen op benzine. Prioriteiten
Re: EFI ipv. 425 impco???
Heb ook net me Holley Sniper EFI kit binnen, Kit ziet er netjes uit.
-
- Posts: 1671
- Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm
Re: EFI ipv. 425 impco???
Ik ben benieuwd of het ook net zo prettig is in gebruik als in de reclame
Welke kit heb je gekocht?
Welke kit heb je gekocht?
Re: EFI ipv. 425 impco???
Geloof er maar niks van.
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: EFI ipv. 425 impco???
1-7 met mpfi is makkelijk haalbaar zeker met een 700r4. Mischien met zon tbi setje ook.
Re: EFI ipv. 425 impco???
Als ik het zo bekijk is het een soort elektrische carburateur welke zich zelf kan bij sturen. Toch een hele verbetering tov een gewone Holley eigenlijk.
MPFI is een stuk complexer en bij een oldtimer minder mooi met al die slangen / fuel rails. Al heeft het natuurlijk voordelen om per cilinder de brandstofhoeveelheid te kunnen bijsturen al moet je dan weer 8 lamdasondes hebben.
MPFI is een stuk complexer en bij een oldtimer minder mooi met al die slangen / fuel rails. Al heeft het natuurlijk voordelen om per cilinder de brandstofhoeveelheid te kunnen bijsturen al moet je dan weer 8 lamdasondes hebben.