Ander dashboard

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Ander dashboard

Post by boyanka »

Ik wil een ander dashboard in mijn busje zetten, maar krijg ik geen problemen als ik het plaatje met de vin opnieuw er in zet met popnagels of moet ik het beter melden bij de rdw?
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Ander dashboard

Post by FritsVrolijk »

Zou de Rdw gewoon fff bellen
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Ander dashboard

Post by Crash »

maakt niets uit ook bij m'n eigen dashboard gedaan, beetje zwarte verf oud maken en klaar is kees. Men kijk toch naar je VIN op je chassis niet het dashboard plaatje
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Ander dashboard

Post by rene74monte »

plaatje op de dash is amerikaans , hebben ze in nederland niet veel mee te maken
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Ander dashboard

Post by boyanka »

Nee, maar zodra men ziet dat er geen originele popnagels in zitten wordt het vaak al in twijfel getrokken.
Ik heb de rdw de vraag gesteld. Hopelijk snel een antwoord
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Ander dashboard

Post by rene74monte »

helemaal geen probleem hoor , maar nu heb je slapende honden wakker gemaakt , dom dom dom :-)
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Ander dashboard

Post by boyanka »

Op zich niet. Anders pas ik het bestaande dashboard gewoon aan. Ik heb er een inzitten met airco maar alles van de airco komt te vervallen dus wil ik een nonairco dash er in zetten.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Ander dashboard

Post by boyanka »

Bericht ontvangen, advies is om niet de vin over te zetten op een ander dashboard. Het is een belangrijk deel van de identiteit van het voertuig.
Dan maar dashboard aan passen helaas
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Ander dashboard

Post by muddy bandit »

Is het oude dash + foto's van het over zetten goed bewaren bij de auto geen optie?
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Ander dashboard

Post by rene74monte »

zie je wel , ze zeggen toch altijd nee , zoiets moet je gewoon nooit vragen maar gewoon doen , en wie zou je er wat van moeten zeggen dan? de politie? die weten helemaal niets , het vin plaatje is helemaal niet meer interessant zodra de rdw er een nummer in geslagen heeft , niet zo moeilijk doen en gewoon over zetten man
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Ander dashboard

Post by boyanka »

Rdw belde. Ik mag een ander dashboard plaatsen maar moet het wel even documenteren. Dus foto's maken van het geheel en overzetten van de vin.
Post Reply