Helaas heb ik geen foto’s maar ik heb zoiets als dit gebruikt (is een toevallige website door Google images):
https://www.mcmaster.com/rubber-isolators
SBC 355
Re: SBC 355
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FFT9rndWWrQ[/youtube]
De breakin is ook goed verlopen, zelfs bij 30+ buitentemperatuur geen last van oververhitting gehad.
De brandstofpomp heb ik met en rubberstrip en rubber onderleg "ringen" gemonteerd. Dus deze hangt ook zwevend op eigenlijk.
In het begin maakte de pomp flink geluid, maar nu is het stukken minder. Dit was misschien een luchtbel of zo.
Wat wel opvalt is dat de pomp op de manometer 3psi geeft, niet meer. Motor uit en op contact of lopend maakt geen verschil.
De breakin is ook goed verlopen, zelfs bij 30+ buitentemperatuur geen last van oververhitting gehad.
De brandstofpomp heb ik met en rubberstrip en rubber onderleg "ringen" gemonteerd. Dus deze hangt ook zwevend op eigenlijk.
In het begin maakte de pomp flink geluid, maar nu is het stukken minder. Dit was misschien een luchtbel of zo.
Wat wel opvalt is dat de pomp op de manometer 3psi geeft, niet meer. Motor uit en op contact of lopend maakt geen verschil.
Re: SBC 355
Zit er een retour leiding op? Zo ja dan zou je hier een restrictie tussen kunnen zetten
Re: SBC 355
Nee, er zit geen retourleiding op. Zou niet nodig zijn volgens de instructies
Re: SBC 355
Juist terug van de eerst flinke rit, 60km enkel. Ging eigenlijk probleemloos
Start prima, rijd netjes. Alleen bij vollast, snelweg oprit, is het nog niet goed. Maar dat krijg ik er nog wel uit.
Al enigste minpuntje heb ik nog een olielek, ik verdenk de blikken klepdeksel.
Start prima, rijd netjes. Alleen bij vollast, snelweg oprit, is het nog niet goed. Maar dat krijg ik er nog wel uit.
Al enigste minpuntje heb ik nog een olielek, ik verdenk de blikken klepdeksel.