goed adres voor custom deurpanelen

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
paulv
Posts: 614
Joined: Wed May 10, 2006 10:45 pm

goed adres voor custom deurpanelen

Post by paulv »

voor mijn 1971 gto (zie projecten) heb ik nieuwe deurpanelen nodig.(voor en achter) aangezien deze niet goedkoop zijn heb ik zitten denken om in nederland nieuwe custom panelen te laten maken.. heeft iemand een GOED adres??
Ps is ben een zeikerd.. :D moet er perfect uitzien.(de meeste zelfgemaakte deurpanelen zijn het in mijn ogen net niet. )

Mijn huidige panelen zijn ook zelf gemaakt en zien er ook niet uit en passen voor geen meter. verder wil ik de custom midden console ook laten bekleden samen met de kofferbak. (maar dat kunnen de meeste stoffeerders prima.)

groet Paul
Milsbeek
Joep
Posts: 190
Joined: Tue Jun 12, 2007 9:09 pm

Re: goed adres voor custom deurpanelen

Post by Joep »

Ik heb goede ervaring met Van Wel oldtimerrestauratie. Kent nog alle oldschool technieken. Dus alles strak met de planeer hamer en geen plamuur.
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: goed adres voor custom deurpanelen

Post by rene74monte »

Joep wrote: Wed Mar 11, 2020 11:48 am Ik heb goede ervaring met Van Wel oldtimerrestauratie. Kent nog alle oldschool technieken. Dus alles strak met de planeer hamer en geen plamuur.
uhm , het gaat om bekleding hoor
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: goed adres voor custom deurpanelen

Post by Crash »

Deze gozer is heel goed heeft diverse advertentie op Facebook met stoelen en voorbanken. Is Pietje precies maar zijpanelen zou ff vragen
https://www.facebook.com/vince.kooijman.39
Post Reply