De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM test

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
alie-r
Posts: 599
Joined: Thu Oct 27, 2005 7:16 pm

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by alie-r »

dat erafhalen doet moeder natuur voor jou jonguh. :lol:
eventjes geduld. :D


andre
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by 68 Cougar »

Als we het over hetzelfde goedje hebben: http://www.fluid-film.com/spraying/ (ff door scrollen...)

Gr.,
Alexander.
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by morpheus »

Brantho Korrux super spul, ik ga deze zomer mijn hele onderkant er mee doen, de test die ik ermee gedaan heb is na een paar jaar buiten liggen nog niks verandert.

1 advies met branto korrux maak het op na het openen, ik heb het nu al 2 keer mee gemaakt dat het na een half jaar openen een soort gel achtige substantie word die je weg kan donderen.

Gr Morpheus

Image

http://www.oldtimerautosite.nl
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by Remon. »

Lekker doen die Korrux! Heb het zelf niet gehad dat die gelachtig werd, maar misschien had die nog niet lang genoeg gestaan. Even omkeren nadat de deksel erop zit, zo voorkom je dat er nog iets van lucht bij kan.

Tip: Spuiten is het mooiste, zeker omdat die niet zo lekker uitvloeit. Maar plak ALLES in de omgeving van de auto af. De nevel is niet droog als het neerdaalt en brantho plakt als de neten. Na het buiten spuiten van een paar onderdelen kon ik drie auto's kleien die bijna 50 meter verder stonden. Alles in de buurt gaat aanvoelen als schuurpapier.. Leermomentje 8) :lol:
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by kikkegek »

Remon. wrote:Lekker doen die Korrux! Heb het zelf niet gehad dat die gelachtig werd, maar misschien had die nog niet lang genoeg gestaan. Even omkeren nadat de deksel erop zit, zo voorkom je dat er nog iets van lucht bij kan.

Tip: Spuiten is het mooiste, zeker omdat die niet zo lekker uitvloeit. Maar plak ALLES in de omgeving van de auto af. De nevel is niet droog als het neerdaalt en brantho plakt als de neten. Na het buiten spuiten van een paar onderdelen kon ik drie auto's kleien die bijna 50 meter verder stonden. Alles in de buurt gaat aanvoelen als schuurpapier.. Leermomentje 8) :lol:
bwahahaha, bedankt voor de tip!

ja,. ik denk dat ik der onderkant maar eens goed schoon gaat poetsen of spuiten en dan die Korrux erop...de Burb moet nog lang mee...
Thijsco
Posts: 5
Joined: Sun Sep 01, 2013 9:28 am

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by Thijsco »

morpheus wrote:Brantho Korrux super spul, ik ga deze zomer mijn hele onderkant er mee doen, de test die ik ermee gedaan heb is na een paar jaar buiten liggen nog niks verandert.

1 advies met branto korrux maak het op na het openen, ik heb het nu al 2 keer mee gemaakt dat het na een half jaar openen een soort gel achtige substantie word die je weg kan donderen.

Gr Morpheus

Image

http://www.oldtimerautosite.nl

Klinkt goed, dat Brantho Korrux. Iemand enig idee hoeveel ik ongeveer nodig heb voor de gehele onderkant, incl wielkassen, van een flinke Caprice Wagon? Ik wil graag een laag of drie met een roller aanbrengen. Een emmertje van 5 liter, blijf ik dan niet met een hoop zitten?

Thx!
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by Remon. »

Als je het een beetje vet wilt doen is 5 liter prima. En daarnaast is een litertje overhouden nooit weg.
Thijsco
Posts: 5
Joined: Sun Sep 01, 2013 9:28 am

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by Thijsco »

Oke, top, dank!
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: De ultieme roest test 2 nieuw brunox en de FLUID FILM te

Post by sansemiano »

is dat cola-filmpje echt indrukwekkend? met een pannenspons en wat vim zou je in dit geval toch hetzelfde bereiken?
Post Reply