onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

Joost.... wrote: Ketting om bumper, ketting aan Marcels Cayenna en voila :lol:

@ Joost...

Image

:lol:


--------------------------------------------------------------

Wat betreft de rod, we gaan zorgvuldig te werk bij dit gevaarte. Ze ging er goed in...en ze komt er ook goed weer uit :)

Zal wat pics maken wat betreft het uitladen.
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: onze toko

Post by Joost.... »

Image
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: onze toko

Post by cees »

Joost.... wrote:Image
:D :D :D dan past die lange er makkelijk in :D :D :D
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: onze toko

Post by warriorair »

[quote="Eric64SS]Wat betreft de rod, we gaan zorgvuldig te werk bij dit gevaarte. Ze ging er goed in...en ze komt er ook goed weer uit [/quote]
Ik heb er het volste vertrouwen in :D
Is de boot al aangekomen?
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

De Mercury is inmiddels gelost in Lelystad en alles zat er nog aan, dus is goed gekomen :P
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: onze toko

Post by Wilf »

Hoe komen die containers dan in Lelystad, er is daar toch geen zeehaven :o
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Erik pikt ze op met zijn lowrider, maar meestal brengt een vrachtwagen ze, zie

http://s165.photobucket.com/albums/u80/ ... 0pictures/
maui
Posts: 1145
Joined: Fri Oct 01, 2004 12:37 pm

Re: onze toko

Post by maui »

heel misschien over de weg? :idea:
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: onze toko

Post by Wilf »

Ok, ik dacht dat die containers gelost werden in Rotterdam :oops:
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: onze toko

Post by Pavement Pounder »

Wilf wrote:Hoe komen die containers dan in Lelystad, er is daar toch geen zeehaven :o
Soms vraag ik mij wel eens af van welke planeet jij komt :D :D
Bassie
Posts: 1431
Joined: Mon Jul 04, 2005 11:33 pm

Re: onze toko

Post by Bassie »

Pavement Pounder wrote: Soms vraag ik mij wel eens af van welke planeet jij komt :D :D
:P
MieZ
Posts: 1084
Joined: Tue Feb 03, 2004 11:26 pm

Re: onze toko

Post by MieZ »

Kun je deze ook in een container krijgen?

Image

Dik ding :idea:

Nee niet die dinky toy achterop ergens...

die valt in t niet op dit transport...
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

MieZ wrote:Kun je deze ook in een container krijgen?
met een flinke aanloop :) Maar dit soort jongens verschepen we via de RoRo. Deze oudere Peterbilt hebben we verscheept met een extra cab vastgestrapt. Bootje erachter is de RoRo boat, past makkelijk

Image
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: onze toko

Post by Wilf »

Pavement Pounder wrote:Soms vraag ik mij wel eens af van welke planeet jij komt :D :D
Planeet Jor... ehm... :P

Maar zonder dollen: ik snap best dat een container over land kan gaan met trein of vrachtwagen, maar was toch in de veronderstelling dat de containers van de rederij of transporteurs zijn en niet bij de aankoop inbegrepen zitten ;) Daarom snap ik niet waarom de container helemaal naar Lelystad moet. Praktisch altijd is het toch lossen op Rotterdam..? En uit de context leek het of het bijna vaste prik was, dus niet speciaal voor een bepaalde klant maar dat er vaker naar L'town getransporteerd werd.

Mijn auto komt overigens aan in de haven van Amsterdam voor de verandering. Geen Lelystad of Rotterdam :D

Oh en met Hans zijn toko heb ik nu eindelijk ook ervaring en tot nu toe helemaal super :thumbs:

Thanks voor het meedenken en controleren dat ik wel het juiste bestel, wordt zeer gewaardeerd 8)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Wilf wrote:Maar zonder dollen: ik snap best dat een container over land kan gaan met trein of vrachtwagen, maar was toch in de veronderstelling dat de containers van de rederij of transporteurs zijn en niet bij de aankoop inbegrepen zitten ;) Daarom snap ik niet waarom de container helemaal naar Lelystad moet. Praktisch altijd is het toch lossen op Rotterdam..? En uit de context leek het of het bijna vaste prik was, dus niet speciaal voor een bepaalde klant maar dat er vaker naar L'town getransporteerd werd.

Mijn auto komt overigens aan in de haven van Amsterdam voor de verandering. Geen Lelystad of Rotterdam :D

Oh en met Hans zijn toko heb ik nu eindelijk ook ervaring en tot nu toe helemaal super :thumbs:

Thanks voor het meedenken en controleren dat ik wel het juiste bestel, wordt zeer gewaardeerd 8)
Kan me voorstellen dat het verwarrend is maar omdat CargoExpress alle faciliteiten heeft in Lelystad en daarnaast ook mooi centraal gelegen is hebben wij in overleg besloten dat de containers via Rotterdam naar Lelystad gaan en daar geleegd worden en daarnaast mag Erik niet te ver van huis :) En bedankt dat je ons werk waardeert, horen we graag natuurlijk :thumbs:
Post Reply