Importeren

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
sakoe
Posts: 945
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:55 am

Re: Importeren

Post by sakoe »

Ik heb mijn auto vanuit New Jersey laten verschepen door Schumager Cargo. Een Amerikaans bedrijf waar ook een Nederlander werkzaam is, wat zeer plezierig is in de communicatie. Zij werken overigens ook met Marlog die vanaf Rotterdam de zaken overneemt. Kosten waren vergelijkbaar met wat hans hierboven ook al vernoemde.
http://www.schumachercargo.com/
Probeer met de verkoper een deal te sluiten qua vervoer, ik heb voor 150 dollar toen de huidige eigenaar bereid weten te krijgen om de Coronet naar de havens te rijden. Maar inderdaad prijs hangt uiteindelijk ook zeker af, vanwaar je de auto wilt laten komen.

s6
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Importeren

Post by Texas Boy »

Mike25 wrote:Kan je ook zien aan het smalle bekkie van Hans, net genoeg winst voor een boterham

:D



:lol:
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Importeren

Post by kn@pestaart »

Mike25 wrote: Op verzoek maken ze foto's van de stuff die je gekocht hebt en controleren alles.
:smoke:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Importeren

Post by Texas Boy »

kn@pestaart wrote: :smoke:
Dat is onze import tak :lol:
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Importeren

Post by kn@pestaart »

Net de nadruk op 'tak' Whaha :lol:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Importeren

Post by Texas Boy »

Image
Jayhem
Posts: 11
Joined: Thu Mar 10, 2011 1:37 pm

Re: Importeren

Post by Jayhem »

Hey allen,

Ben ook nieuw hier. Kom uit Nieuwrode in België en heb al een paar Amerikaanse wagentjes gehad, allemaal Mopar. Altijd in België of Nederland gekocht. Ik ben nu van plan om binnenkort een Plymouth Satellite te importeren uit de US, via Marlog. Die gedeukte motorkap ed, zijn dat uitzonderingen? Zijn er nog mensen die hier slechte ervaringen mee gehad hebben? :?

Schitterend forum btw, ben al dagen de topics aan 't afschuimen :P
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: Importeren

Post by eleanor »

Het zal wel meer uitzondering zijn dan regel maar dat hoort gewoon niet. Men buurman werkte vroeger ook via Marlog en kreeg op het einde van de samenwerking vaak krassen en deuken op de wagens. Allemaal van de schuld van die mexicanen die te snel moeten werken en geen eerbied hebben voor andermans zaken.

Achteraf deden ze dan ook nog wat moeilijk over de schade maar uiteindelijk is alles toch goed gekomen (na een jaar en 2 maanden)
ThA CoPyCaT©
Posts: 2218
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: Importeren

Post by ThA CoPyCaT© »

Zoals je in eerdere replies hebt kunnen lezen is het slopen van banden via M. eerder regel dan uitzondering.
Van m'n voorlaatste auto die ik door M. heb laten vervoeren kon ik alle banden laten vervangen; van de laatste auto via M. gelukkig maar twee banden.

Deze foto nam ik bij de shipper in LA waar ik de auto voor transport afleverde.
Image

Zo zag dezelfde band eruit toen we de auto later in Roosendaal ophaalden.
Ook waren ineens de beide linkervelgen verroest; beide rechtervelgen overigens niet. Raar..:?:
Image

Close-up foto linkerachterwiel.
Image

Close-up foto rechterachterwiel.
Image
Post Reply