ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by peerke »

hoi,
ik heb me net aangemeld als lid van de Amerikaanse Automobiel Club
zijn er hier nog meer leden aanwezig?
ben benieuwd naar jullie ervaringen,auto,s etc.
groeten peter
impala62
Posts: 532
Joined: Fri Mar 11, 2005 5:36 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by impala62 »

Ben al jaren lid.
Al sinds mijn 1e amerikaan toen ik 18 was.(nu 42)

Momenteel niet zo aktief met bezoeken evenementen ivm werk/gezin/auto die uit elkaar ligt.
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by warriorair »

Vroeger lid geweest maar was toen een beetje kakclubje .[15 jaar geleden]
Big Alf
Posts: 2574
Joined: Fri Dec 16, 2005 1:07 am

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by Big Alf »

Ik heb even op hun website gekeken, op de algemene leden vergadering komt slechts 20 man/vrouw af incl. het bestuur :eek:
Verder lijkt het mij inderdaad een beetje een elite clubje, niet iets voor de gemiddelde aap forum bezoeker. :D

Alfred
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by ChevyKo »

Weet niet hoe het er nu aan toe gaat, leek vroeger idd meer op een besloten clubje.

Ben een jaar lid geweest, `81-`82, had het toen wel gezien.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by Pavement Pounder »

Ik ben er lid van geweest in '92 en dat heeft kort geduurt want toen ze steeds liepen te zeiken dat de auto niet origineel was en ik er niet mee over straat zou rijden had ik het alweer gehad, moest notabene ruim 200 km rijden voor hun meeting in zuidlimburg en terug.

Image
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by peerke »

hoi,
klinkt niet echt heel positief
hoorde van de club via Maarten Swarts ,als ik me niet vergis medeoprichter van deze club
we zullen zien
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by Detroitsteel »

Ik geloof dat voornamelijk de mensen die lid zijn van zo'n besloten clubje de grootste zeikerds zijn richting anderen* die het, volgends hun, niet zo nauw nemen :o

*: Mensen zoals ik :P
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by rulez »

als je bij het AAC thuis voelt en een gezellige tijd hebt gewoon gaan.
ieder zijn eigen clubke, gaat tenslotte om jouw hobbie.
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by eleanor »

rulez wrote:als je bij het AAC thuis voelt en een gezellige tijd hebt gewoon gaan.
ieder zijn eigen clubke, gaat tenslotte om jouw hobbie.
Inderdaad, daar volg ik wel in...

Was vroeger bij de Streetcruisers hier in Belgie, sprak me toen ook niet echt aan omdat ik het nogal onpersoonlijk vond. De club is te groot geworden. Ben toen ook eruit gegaan en zit nu nergens meer in. Niettegenstaande ga ik soms wel nog naar een goede streetcruisers meeting, betaal ik dan wel 5€ voor maar veel verschil maakt het toch niet
impala62
Posts: 532
Joined: Fri Mar 11, 2005 5:36 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by impala62 »

Ik geloof dat voornamelijk de mensen die lid zijn van zo'n besloten clubje de grootste zeikerds zijn richting anderen* die het, volgends hun, niet zo nauw nemen
Kan ik me wel in vinden, is wel een grote groep geweest die hun eigen en hun auto erg geweldig vonden.
En dan ook liepen te zeiken op alles wat in HUN ogen niet "orgineel" was of niet goed ging in Hun ogen.
Maar als ze zelf eens iets moesten presteren waren ze niet thuis.

Dit was voor mij de reden om terug naar de achtergrond te treden.
Vindt dat het bestuur het op dit moment goed doet :thumbs: en er weinig zeikerds meer over gebleven zijn.
Kortom, IK voel me er thuis en hoop dat er meer leden bij komen.

Ronald

ps: De meeste oudleden kennen me wel van de donker/licht groene pontiac of de witte (met roestvlekken) plymouth valiant.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by boyanka »

Pavement Pounder wrote:Ik ben er lid van geweest in '92 en dat heeft kort geduurt want toen ze steeds liepen te zeiken dat de auto niet origineel was en ik er niet mee over straat zou rijden had ik het alweer gehad, moest notabene ruim 200 km rijden voor hun meeting in zuidlimburg en terug.

Image
8) die is toch origineel geleverd met een targa dak?
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by Pavement Pounder »

Zelfs dat dak zat origineel niet in deze auto, er zaten hele mooie lasnaadjes aan de binnen kant.
Ik ben lid geweest van de Big city rollers, Aac, Nscc, De pook en de Czg, nu alweer zo'n 10 jaar van de Natc(454SS.com) waar men elkaar wel respecteerd.
In Nederland is het allemaal gezeik op den duur.
white bird 67
Posts: 679
Joined: Thu Feb 10, 2011 11:31 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by white bird 67 »

Pavement Pounder wrote:Zelfs dat dak zat origineel niet in deze auto, er zaten hele mooie lasnaadjes aan de binnen kant.
Ik ben lid geweest van de Big city rollers, Aac, Nscc, De pook en de Czg, nu alweer zo'n 10 jaar van de Natc(454SS.com) waar men elkaar wel respecteerd.
In Nederland is het allemaal gezeik op den duur.


AMEN :D
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: ben lid geworden van AAC,nog meer leden hier?

Post by stef »

Ik vraag me wel eens af waarom mensen met alle geweld lid moeten/willen zijn van "een" club...
Je kan toch een hoop lol hebben met us-car eigenaren onderling, via/met diverse fora e.d.?
Ik rijd toevallig een Lincoln/Ford, en ja, er zijn de bekende grapjes, maar ik zie geen enkele reden waarom ik niet ooit eens ene chevy, pontiac, of andere sloep zou willen rijden. Keer je dan in 1 klap ineens al die "vrienden" van je vorige club de rug toe? (of wat vaker gebeurd: zij jou?)
Post Reply