Lekkere sled

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Lekkere sled

Post by Frans455 »

Last edited by Frans455 on Wed Mar 09, 2011 9:56 am, edited 1 time in total.
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Lekkere sled

Post by Streetrod »

Mooi
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Lekkere sled

Post by Joost.... »

BRILJANT gedaan, dit is toch zoveel malen beter als de zoveelste classics die onder het mom van `verheerlijking van middelmatigheid` kapot gezaagd en matzwart gerold wordt.
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: Lekkere sled

Post by Erik64SS »

Joost.... wrote:BRILJANT gedaan, dit is toch zoveel malen beter als de zoveelste classics die onder het mom van `verheerlijking van middelmatigheid` kapot gezaagd en matzwart gerold wordt.
x624
bluesfreak1975
Posts: 524
Joined: Fri Apr 16, 2010 10:18 am

Re: Lekkere sled

Post by bluesfreak1975 »

X nog veel meer!

James Dean verplaatste zich in een '49 die vindt ik helemaal geweldig, maar de '40-er van het topic is ook prachtig!
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Re: Lekkere sled

Post by Frans455 »

Joost.... wrote:BRILJANT gedaan, dit is toch zoveel malen beter als de zoveelste classics die onder het mom van `verheerlijking van middelmatigheid` kapot gezaagd en matzwart gerold wordt.
Ja, helemaal mee eens :thumbsup:
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Lekkere sled

Post by Joost.... »

29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Lekkere sled

Post by 29er Hot Rod »

erg jammer dat het dak in duizend stukjes gezaagd is en met kleine stukjes aan elkaar gezet zijn....dan is mijn mat zwarte hok toch netter gechopped,geen enkele naad in het dak 8)

maar een vette ride ist zeker
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Lekkere sled

Post by rene74monte »

mooie bak inderdaad , alleen vindt ik persoonlijk die raampjes veel te klein
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Lekkere sled

Post by Joost.... »

29er Hot Rod wrote:erg jammer dat het dak in duizend stukjes gezaagd is en met kleine stukjes aan elkaar gezet zijn....
Het zal vast uit aanzienelijk minder delen bestaan, maar wat is daar erg aan dan?
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Lekkere sled

Post by 29er Hot Rod »

ikzelf had het mooier gevonden als ze zoveel mogelijk van het oude dakje weer gebruikt zouden hebben, ipv allemaal losse stukjes ....maar ja, das mijn mening :)

dat wil dus niet zeggen dat mat zwarte hokken zoals de mijne zeg maar slechter zijn gechopped..... :D
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Lekkere sled

Post by Nick_nl »

Erg mooi gemaakt.
Alleen vraag ik me af hoe kan een normaal mens daar nog in rijden ?
Is de stoel dan zo laag gemaakt dat je op de vloer zit?
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Lekkere sled

Post by thunderbuick »

Mooi model, maar die glimmende zwarte kleur op zo'n ding staat net zo lelijk als glimmend wit op zo'n sledje..........
Ik zeg matschuren en een maltezer kruis op de deuren :lol:
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: Lekkere sled

Post by wouterftw »

Shev Ed
Posts: 5352
Joined: Thu May 18, 2006 9:35 pm

Re: Lekkere sled

Post by Shev Ed »

Nick_nl wrote:Erg mooi gemaakt.
Alleen vraag ik me af hoe kan een normaal mens daar nog in rijden ?
Is de stoel dan zo laag gemaakt dat je op de vloer zit?
Helemaal mee eens.

Je maakt mij niet wijs dat je daar nog normaal mee kunt rijden, lekker genieten van de rit zegmaar, heerlijk ontspannen kunnen rijden waar deze wagens toch min of meer voor gebouwd zijn.

Nah, dat ze dit vroeger met deze wagens deden is natuurlijk helemaal te gek, maar om vandaag de dag nog een wagen tot en met de jaren 50/begin 60 , gaat zitten te zagen, nee. Sorry, maar dat vind ik tever gaan.
Dan heeft een wagen het verdomme ruim 50jaar heel 'overleeft' komt er iemand aan, en zet de slijptol erin. :(

Kan daar weinig respect voor hebben helaas, eeuwig zonde van de wagens.
Het kan mooi werk zijn, maar de wagen kan/of wordt nooit meer terug gebracht naar orgineel.

Er zijn verzaagde wagens genoeg, laat liever het orgineel (wat na ruim 50jaar nog orgineel is) orgineel...

Ik weet niet, zo denk ik er eigenlijk over.

Hot Rod's zijn leuk en te gek, maar laat een orginele wagen orgineel, na 50 of 60jaar heel te zijn gebleven, mag het wel heel blijven ook.
Wat is dan het doel, of het punt, om erin te gaan zitten zagen ? Ik snap dat gewoon niet.
Post Reply