Na duitse look nu ook jappen look...

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Na duitse look nu ook jappen look...

Post by Thompson »

http://link.marktplaats.nl/444323571

Dat is toch om te janken...
niels23
Posts: 538
Joined: Sat Jun 23, 2007 10:28 am

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by niels23 »

haha ja, vooral voor die prijs :D
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by kn@pestaart »

Maasdijk? Ligt dat naast Maaskantje? :D
GMC RP
Posts: 541
Joined: Wed Feb 04, 2004 6:14 am

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by GMC RP »

wel makkelijk altijd picknickbank in de buurt 8)
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by Thing »

kn@pestaart wrote:Maasdijk? Ligt dat naast Maaskantje? :D
wil jij niet schelden???
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by Caddy_v8 »

Bahbah...hadden ze bij de Halfords nog een Tupperware-spoiler in de aanbieding zeker.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by SplitWindow »

Tja, en sommige mensen schijten op hun beurt weer op een 4 deurs Cadillac, een wagen waar jij misschien wel trots op bent ?

Die spoiler kan zonder veel moeite van die Camaro worden gehaald, jij hebt wel even iets meer werk om van jouw ride een model te maken dat niet alleen taxi ondernemers aanspreekt :lol:
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by Caddy_v8 »

Hahaha...dan zijn er wel ineens veel taxiondernemers moet ik zeggen whahahaha :D :lol: :D
maichel
Posts: 322
Joined: Sun Mar 28, 2010 8:08 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by maichel »

Lekker belangrijk zeg.....wil je m kopen dan ???

Altijd zo makkelijk om af te geven op andermans auto, hij vindt het mooi blijkbaar.
En net wat men zegt die spoiler is er zo af te halen, gaatjes dichtmaken en als je het echt goed wilt doen de kofferklep spuiten.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by SplitWindow »

Caddy_v8 wrote:Hahaha...dan zijn er wel ineens veel taxiondernemers moet ik zeggen whahahaha :D :lol: :D
Veel mensen zeggen niet wat ze werkelijk denken... 8)

Ik vind het een mooie wagen, heb hem een paar maanden geleden toevallig ergens gezien.
(Nee, ik zeg niet over welke auto ik het nu heb, de Camaro of de Cadillac ?)

:P :P :P
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by Caddy_v8 »

Hahaha...heb je zelf eigenlijk wel een wagen???

En inderdaad...velen zeggen niet wat ze denken.
Dat ze spontaan taxichauffeur willen worden bijvoorbeeld. :D :lol: :D

En je hebt dus de Camaro een paar maanden gelden gezien. De mijne is pas net uit zijn winterslaap gehaald. Dat jij die wagen met zo'n spoiler mooi vindt zegt wel iets over jou hahaha.

Even voor de duidelijkheid: ik vind die spoiler belachelijk, niet een Camaro op zich.
Shev Ed
Posts: 5352
Joined: Thu May 18, 2006 9:35 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by Shev Ed »

Alsof wagens compleet verzagen, net na hun 60e verjaardag, niet compleet belachelijk is :roll:

Dit is nog eenvoudig te herstellen, ga dat maar eens proberen met een 'gechopte' klassieker...

Neuh, wat dat betreft ziet ik liever zoiets, in de wetenschap dat de eigenaar er blijkbaar blij mee is, en dat de volgende eigenaar hem ook weer makkelijk optisch aan kan passen (desnoods naar orgineel) , maar dat de mogenlijkheid hem weer orgineel (of in ieder geval zijn orginele look) te maken eenvoudig aanwezig is.

Beetje respect naar de auto toe, voor het resultaat hoef je geen respect te hebben, dat is toch per persoon verschillend, maar respect naar de (orginele) auto toe, is toch iets universeels dat we allemaal wel delen, anders kochten we zulke wagens niet.

Ach... het zal wel :D
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by Chevy Marvin »

ieder zn ding natuurlijk, maar dit is niet mijn ding :lol:
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by SplitWindow »

Caddy_v8 wrote: En je hebt dus de Camaro een paar maanden gelden gezien. De mijne is pas net uit zijn winterslaap gehaald. Dat jij die wagen met zo'n spoiler mooi vindt zegt wel iets over jou hahaha.
Ik heb het woord "gelden" niet gebruikt... :?:

"Een paar maanden geleden" kan ook bijvoorbeeld op zondag 31 oktober zijn geweest.
Pas als het langer dan 6 maanden geleden is, dan ga ik spreken over "een half jaar geleden".... 8)
Caddy_v8 wrote:Hahaha...heb je zelf eigenlijk wel een wagen???
Wacht maar tot ik over een paar jaar mijn rijbewijs heb, dan zal ik jullie eens laten zien wat een vette spoiler is
(Een vetspoiler is natuurlijk weer iets totaal anders)

:D :D :D
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Na duitse look nu ook jappen look...

Post by Caddy_v8 »

Shev Ed wrote:Alsof wagens compleet verzagen, net na hun 60e verjaardag, niet compleet belachelijk is :roll:
Het ligt eraan hoe het gedaan wordt. Heb genoeg wagens gezien die echt mislukt zijn, maar ook veel wagens die er alleen maar cooler op geworden zijn. Een goede topchop vind ik persoonlijk überaffengeil.
Maar goed...da's dus een kwestie van smaak. En smaak heeft de plaatser van die spoiler duidelijk niet ;) :D :lol:
Post Reply