Of moet dit topic bij onderdelen

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Noto
Posts: 106
Joined: Fri May 20, 2011 5:15 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by Noto »

zonde vd suburban
maarja dat krijg je dus met alcohol
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by karnivoor »

Inderdaad, mooi stom.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by Jeroen_Sp »

Het zal je auto maar zijn die er zo staat.....mooi klaar mee. Zo een figuur gewoon permanent zijn rijbewijs afpakken, zeker omdat het dus niet de eerste keer was met rijden onder invloed. Hij blies nu 1,1 promille......

Image
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by smokey »

Rijbewijs innemen en nooit meer terug geven, volgende keer zit er een bestuurder in een auto die hij ramt en is er weer iemand een familie lid kwijt door zo'n dronken klootzak. :boos:
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by thunderbuick »

smokey wrote:Rijbewijs innemen en nooit meer terug geven, volgende keer zit er een bestuurder in een auto die hij ramt en is er weer iemand een familie lid kwijt door zo'n dronken klootzak. :boos:
+1
Jammer genoeg kun je hier eindeloos doorgaan met misdragingen zonder dat er naar behoren word ingegrepen, daardoor is de benaming veelpleger hier ook ontstaan.
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by Chevy Marvin »

:foei: niet meer doen meneer.

zo gaat dat hier.
10 voudige moord krijg je 20 jaar.
Waxinelichtjes houder naar de koningin krijg je levenslang :lol:
the puritan
Posts: 249
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:42 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by the puritan »

Ik ben nog op zoek naar een stuk of 10 moraalridders. Volgens mij heb ik ze gevonden. :D :D :D
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by silentchaos »

Goede reclame voor de Amerikaanrijder...
Even afgezien van de discussie of je drinkt en rijdt, mocht je dan drinken en rijden en je rijdt in je grote liefde (want ik neem aan dat dat voor ons allemaal wel geld over onze auto's), dan denk je toch wel 3 keer extra na...
Ook afgezien van iemand anders liefde aanrijden...

Ik hou ook van drank, maar op dat soort momenten hou ik ook heel erg van mijn fiets of het nachtnet (ook al is het midden overdag :D)
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by Caddy_v8 »

Jammer voor de auto. Met de bestuurder heb ik geen enkele compassie.
Rijbewijs afpakken en nooit meer teruggeven! Ik heb echt een gruwelijke hekel aan bezopen bestuurders. Wat mij betreft mag er een zero-tolerance beleid ingevoerd worden wat dat betreft.

Ze zouden iedereen die meer dan de toegestane hoeveelheid gedronken heeft strafrechtelijk moeten vervolgen en hard straffen. Zowel een zeer hoge boete (inkomensafhankelijk, dus dat het zeker is dat je het financieel voelt) als (permanente) intrekking van het rijbewijs. Maak je het heel erg bont, dan meteen een paar jaar brommen erbij!

Sommigen zullen zeggen dat je 0,0 promille zou moeten invoeren, maar een kleine marge mag er zijn vind ik. Een wijnbonbon of een heel klein restant alcohol in je bloed van de dag ervoor zouden dan binnen die kleine marge vallen. En de twijfelaars schaffen zich maar zo'n blaastest aan.

Ben vorig jaar zelf door zo'n bezopen koe aangereden. Ik had schade aan de Cadillac, maar m'n ex loopt nu nog steeds met een whiplash rond. En 2 andere slachtoffers hebben ook nog steeds veel klachten (kettingbotsing). Maar hier had de veroorzaakster 2,1 promille op.
DonLeone
Posts: 143
Joined: Mon Nov 29, 2010 5:57 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by DonLeone »

Wel mooi om te zien hoe er dan van zo'n Peugeot niets meer over is, en de Chevy heeft slechts een klein deukje. Wel erg klote voor de eigenaar van de Peugeot natuurlijk.
Noto
Posts: 106
Joined: Fri May 20, 2011 5:15 pm

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by Noto »

denk dat jij je daar op verkijkt
als ik zo het linker voorwiel vd suburban zie staat die verder naar achter als normaal :P
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Of moet dit topic bij onderdelen

Post by Jeroen_Sp »

En daarnaast.....die peugeot heeft dus duidelijk een kreukelzone waar de energie in gaat zitten. De sub heeft deze niet (of minder), alle energie krijg je dus door je lichaam heen. Je auto blijft dus heel....jezelf niet.

Autos uit de jaren 30 etc zagen er na een botsing nog redelijk goed uit, geen gekke dingen. Mensen hadden echter wel interne bloedingen etc.
Post Reply