Klein ongelukje

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Klein ongelukje

Post by Johnto »

Pfff...zondagmiddag even de stad in om onze DJ op te zoeken.
Bleek die goede man verhuist te zijn, dan maar weer terug naar huis.
Wil ik draaien, rijdt achteruit en ineens BATS...grmbl wat nu weer?
Ik stap uit, ligt er een lantaarnpaal onder de Lincoln, totaal niet gezien....

Dus op zoek naar een andere bumper, Corleo vandaag bezocht, maar die had niet de bumper die ik zoek.
Wel heb ik een mooi nieuw uitlaatspruitstuk gekocht bij hem voor een nette prijs :thumbs:
En als donatie heb ik een heel gaaf luchtfilterhuis van een Lincoln gekregen dat gaat dienen als nieuwe donatiebus voor op de nieuwe SPN volgend jaar.
Toppie Leo :thumbs: :thumbs:

Anyway, ik ben dus nogsteeds op zoek naar een nette achterbumper van een Lincoln Mark IV 74 t/m 76 zonder krassen deuken of waar het weer in zit.
Anyone??

Gr
John

Image

Image

Image
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Klein ongelukje

Post by Supervaags »

zo.. die heb je flink geraakt, of zijn die dingen zo gammel tegenwoordig? :o

wel lullig zoiets, maar de schade valt gelukkig nogal mee..
leo185
Posts: 146
Joined: Fri May 28, 2010 10:40 pm

Re: Klein ongelukje

Post by leo185 »

Wat kost dat nou? zo'n lantarenpaal, of zijn ze nog niet bij je geweest van de gemeente?
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Klein ongelukje

Post by johnny »

Supervaags wrote: zijn die dingen zo gammel tegenwoordig?

heel dat ding ligt plat en die bumper heeft maar een klein butsje...heb er zelf jaren geleden ook eens een omgereden en nooit meer iets van gehoord, ook niet van de takeldienst die m'n wrak ( was geen Lincoln maar een Honda Civic en was direct rijp voor de sloop ) heeft weggehaald ( op tweede Kerstdag ), zal allemaal wel netjes door de verzekering geregeld zijn denk ik.....
burnerchief
Posts: 616
Joined: Thu Dec 23, 2004 8:50 pm

Re: Klein ongelukje

Post by burnerchief »

[quote="johnny""Supervaags"]zijn die dingen zo gammel tegenwoordig?


heel dat ding ligt plat en die bumper heeft maar een klein butsje...heb er zelf jaren geleden ook eens een omgereden en nooit meer iets van gehoord, ook niet van de takeldienst die m'n wrak ( was geen Lincoln maar een Honda Civic en was direct rijp voor de sloop ) heeft weggehaald ( op tweede Kerstdag ), zal allemaal wel netjes door de verzekering geregeld zijn denk ik.....[/quote]


vrouwtje heeft dat ook een paar jaar geleden gehad dachten ook daar hoor je nooit weer wat van.

jaja na een jaar een rekening van zon duizend euro voor zon lullig lichtpaaltje incl plaatsen.

gelukkig verzekerd voor die bende
maartten
Posts: 2639
Joined: Sun Oct 31, 2004 10:55 am

Re: Klein ongelukje

Post by maartten »

even naar een schadebedrijfje
die kunnen er vaak een keer aan trekken
wellicht goedkoper
magerehein
Posts: 156
Joined: Tue Mar 31, 2009 5:02 pm

Re: Klein ongelukje

Post by magerehein »

z'n paaltje koste bij mij toen 1600 gulden.
Wheel
Posts: 881
Joined: Tue Jul 19, 2011 1:29 pm

Re: Klein ongelukje

Post by Wheel »

mag je de oude paal dan houden?? :P
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Klein ongelukje

Post by Funk »

magerehein wrote:z'n paaltje koste bij mij toen 1600 gulden.
Vriend van me heeft ook eens zo'n grote lantaarnpaal horizontaal gekregen, maar die (lees: zijn verzekering) was een veelvoud van dat bedrag kwijt.
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Klein ongelukje

Post by Detroitsteel »

Paal kost iets van 2 euro 68.
De rest gaat op aan drie man die de paal moeten zetten :lol:
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Klein ongelukje

Post by Johnto »

Na de eerste schrik bekomen te zijn dacht ik wat nu?
Wegrijden of wat? Nah laat ik dat maar niet doen in deze volksbuurt, met al die hoogbouw daar is er altijd wel iemand die het ziet en het kenteken noteert.
Dus netjes de politie gebeld, de verzekering op de hoogte gebracht, expert is ook al geweest dus komt allemaal wel weer goed.
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Klein ongelukje

Post by johnny »

Johnto wrote: Wegrijden of wat?

da's al helemaal geen optie met zo'n opvallende auto, je zorgt i.i.g. wel weer voor werkgelegenheid, man of drie van de gemeente zijn daar een hele dag zoet mee...
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: Klein ongelukje

Post by willem »

johnny wrote:
da's al helemaal geen optie met zo'n opvallende auto, je zorgt i.i.g. wel weer voor werkgelegenheid, man of drie van de gemeente zijn daar een hele dag zoet mee...


Plus de 6 man in gele hesjes die voor de veiligheid het gebied rondom de paal afzetten.
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Klein ongelukje

Post by johnny »

bij mij hierachter ligt een lap grond braak met een oud huisje erop, is van een Duitser geloof ik, heeft dat gekocht maar doet er niks mee en dus loopt e.o.a. buurman bij de gemeente te klagen dat-ie last heeft van het onkruid dat daar welig tiert en uitzaait...
nu komen ze iedere week met twee auto's, 4 gemeente-ambtenaren met oranje hesjes aan, en 1 ervan loopt met zo'n bosmaaier erover, die andere drie staan op z'n poten te kijken, iedere donderdagochtend hetzelfde ritueel, ze zullen zo wel aankomen, kan er de klok op gelijk zetten....
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Klein ongelukje

Post by rulez »

ik heb last van de rotzooi in mijn eigen achtertuin .... :P ..... komen ze dan ook langs :foei:
Post Reply