Alsof de 440 het enige blok is dat er bestaat, daarnaast zijn er ook alu BB onderblokken te koop, dus...sjak_brak wrote:mij last 2 cents. voor mopar is er vergeleken met GM F body en Ford HEEL WENIG materiaal te krijgen!!!. waarmee je in ecstreeme vormen kan gaan dus beperkte keuze,s.
wat betreft een 440 ci ieder merk heeft Big CI.
die allemaal TOP zwaar zijn om een bocht te nemen..
beter een 400plus SBC in die sec Gen met een dikke 5 of 6 bak hand geschakeld en de pro/touring kant op gaan of een van de VEELE keuzes automaat bakken die er zijn!!!!. wereld van verschil totaal andere auto krijg je er voor terug.
Als je zo graag SB wilt, wat dacht je van 360 stroken naar bv 478, of de alu 5.7 / 6.1 hemi, die heeft ook genoeg potentie. Qua handbakken ook genoeg keus, bv van Tremec of Keisler.
Verder is er voor Mopar B-bodies ook alles te koop, en wat er niet is kan je (laten) maken.
Dat jij chevy-fan bent wil nog niet zeggen dat er voor andere merken niks te koop is en nu happen [/quote]
Hhahahah Ok Sjak ga jy maar een paar weken hier rond hangen kom je tot een andere conclusie http://www.pro-touring.com/forum.php