Kennen jullie dat?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

Je steekt jarenlang bloed zweet en tranen in je auto en hij is (nagenoeg) klaar. Dan verschuift je interesse naar een andere Yank. Maar om die te kunnen kopen zou de huidige (met pijn in het hart) moeten worden verkocht. Met verlies natuurlijk, want alles wat je erin hebt gestoken komt er nooit meer uit.
Wat is wijsheid, volg je je hart, of je verstand?
Wheel
Posts: 881
Joined: Tue Jul 19, 2011 1:29 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Wheel »

ik heb tot nog toe altijd mijn hart gevolgd en nog nooit spijt gehad daarvan....
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

Ook als je er flink geld bij verloor?
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Funk »

Dan wacht je tot er iemand met meer geld komt.
bezerk
Posts: 791
Joined: Tue Apr 01, 2008 12:22 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by bezerk »

of gewoon je hard volgen. die paar centen is over 4 jaar toch geen drol meer waard
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Rob Rules »

ik ken het gevoel.
Maar dan met een honda mt die ik verkocht....
jongen reed er naderhand niet meer mee. Ik wilde de mt terug kopen.
Ik heb meer dan 5x het bedrag geboden waarvoor hij het brommerke had gekocht.
Hij wilde niet verkopen. Ding is op een gegeven moment gesloopt (eeuwig zonde).
Heb ik hem (en mezelf) nooit voor kunnen vergeven.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by smokey »

bezerk wrote:of gewoon je hard volgen. die paar centen is over 4 jaar toch geen drol meer waard
Of gewoon je harT volgen... ;)
ThA CoPyCaT©
Posts: 2218
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: Kennen jullie dat?

Post by ThA CoPyCaT© »

Stargazer wrote:Je steekt jarenlang bloed zweet en tranen in je auto en hij is (nagenoeg) klaar. Dan verschuift je interesse naar een andere Yank. Maar om die te kunnen kopen zou de huidige (met pijn in het hart) moeten worden verkocht. Met verlies natuurlijk, want alles wat je erin hebt gestoken komt er nooit meer uit.
Wat is wijsheid, volg je je hart, of je verstand?
Ik weet precies wat je bedoelt. Bij mij is het niet zozeer omdat ik een andere Yank in het vizier heb, maar meer omdat als ie dan BIJNA klaar is ik er dan mijn interesse in verlies.
Het gezegde "Bezit van de zaak, is het eind van het vermaak" is dan ook echt op mijn lijf geschreven.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Kennen jullie dat?

Post by Chief big ol'Cadillac »

Is het nu de auto of het vele werk of het geld wat erin zit waar je zo aan gehecht bent?
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by sansemiano »

Stargazer wrote:Je steekt jarenlang bloed zweet en tranen in je auto en hij is (nagenoeg) klaar. Dan verschuift je interesse naar een andere Yank. Maar om die te kunnen kopen zou de huidige (met pijn in het hart) moeten worden verkocht. Met verlies natuurlijk, want alles wat je erin hebt gestoken komt er nooit meer uit.
Wat is wijsheid, volg je je hart, of je verstand?
de ene mens is de andere niet. imho zijn autos gemaakt om mee te rijden. als zo'n wagen bijna klaar is krijg je dan niet het gevoel: "he, eindelijk, nu kan ik er lekker mee toeren/rijden/raggen?"
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Supervaags »

niet zozeer met een auto, maar ook toevallig met een brommer :P

veel tijd en moeite in iets steken en dan als het bijna af is.. ga je denken van, ach nog een paar kleine dingen en ondertussen kijk je alweer verder naar iets anders tot je vervolgens geen zin hebt om het af te maken.

ik zou proberen door te zetten en afmaken waar je aan begonnen bent.. (maar dat is voor mij makkelijk lullen natuurlijk :P )
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Wolfman »

Ik ken dat gevoel maar al te goed.
Ik heb het alleen met motoren.
Verleden jaar nog een hoop geld in een motor gestoken en toen hij net klaar was zag ik weer wat anders waar ik verliefd op werd.
Ik had geen spaargeld meer dus de andere motor met haast verkocht omdat ik bang was anders achter het net te vissen wat mijn nieuwe liefde betreft.
Het heeft mij aardig wat geld gekost maar ik heb er nooit spijt van gehad.
En om eerlijk te zijn is de nieuwe liefde al weer aan het bekoelen dus ben stiekum alweer aan het rondkijken....

Het gezegde "Bezit van de zaak, is het eind van het vermaak" kon ik nog niet, maar slaat zeer zeker ook op mij.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by roadrage david »

Ik kan het gevoel ja aleen kwam ik tot mijn zinnen en besloot gewoon de bestaande auto om te bouwen en alles wat er af komt op nieuw te gebruiken in de hercreatie van de wagen!!. hiermee verlies ik dus geen geld maar eidig ik met 2 wagens. waarvan 1 all out race en de andere straat race!!!...
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

Chief big ol'Cadillac wrote:Is het nu de auto of het vele werk of het geld wat erin zit waar je zo aan gehecht bent?

Het is zonder twijfel de auto waar ik aan gehecht ben. Hier thuis hebben ze het over m'n andere liefje (waar ik teveel tijd aan besteed).
Maar geld speelt natuurlijk ook een rol.
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Kennen jullie dat?

Post by Stargazer »

sansemiano wrote:de ene mens is de andere niet. imho zijn autos gemaakt om mee te rijden. als zo'n wagen bijna klaar is krijg je dan niet het gevoel: "he, eindelijk, nu kan ik er lekker mee toeren/rijden/raggen?"

Ik rij intussen alweer een tijd met de auto. Heb eigenlijk maar een klein jaartje niet kunnen rijden.
Post Reply