Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
CTFoto
Posts: 23
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:57 pm

Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by CTFoto »

Ik ben Chantal, student aan de Fotovakschool in Amsterdam!
Ik ben op zoek naar troste auto eigenaren die graag een foto willen van hun prachtige auto('s)!

Het doel is een portfolio opbouwen, dus u helpt mij mee aan de opbouw en ik help u aan een mooie foto.

mijn eisen:

-Bouwjaar 1900 t/m 1970

-Felle kleuren is een pre

-Op de voor mij bedoelde afbeeldingen word er contact gemaakt met het (door mij gekozen model) onder begeleiding en toezicht van de auto eigenaar

-Datum, tijd en locatie gaan we samen plannen (onder verbehoud van het weer)

Bent u geïntereseerd?
Stuur dan een mail met daarin een kort stukje info (merk, type, bouwjaar, kleur, enz.) over de auto en een foto naar chantaltak@yahoo.com
met onderwerp: AAP-PORT


Om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen zal ik bijhouden welke modellen ik al aangemeld heb gekregen, maar dit betekend niet dat u alsnog uw auto aan bij mij mag melden!

Website: http://www.flickr.com/photos/chantal-tak
Last edited by CTFoto on Thu Sep 22, 2011 5:08 pm, edited 1 time in total.
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by Kustom »

Het zal druk worden denk ik..
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by Jeroen_Sp »

Opzich is dit wel iets anders als al die mensen die graag een dag amerikaan willen rijden zonder chauffeur en daar max 100 euro voor over hebben.

Waarschijnlijk kan het in het weekend (samen de tijd en plaats bespreken) en je krijgt er iets voor terug, namelijk een mooie fotoshoot.

Ik zou best wel willen, alleen is mijn wagen uit 1975 :lol: en heeft niet zo veel kleurtjes (wit). :o
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by Martin71RS »

Ze stelt zich netjes voor en geeft duidelijk aan wat ze wil en wat er tegenoverstaat.... :thumbs:

Leuke deal voor een mooie foto....succes ermee!

Martin
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by Chevy Marvin »

Dit topic is waardeloos zonder foto's
Kom op stel je even voor ( met foto :D )
CTFoto
Posts: 23
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:57 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by CTFoto »

Kustom wrote:Het zal druk worden denk ik..
Dat hoop ik wel :)
CTFoto
Posts: 23
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:57 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by CTFoto »

Chevy Marvin wrote:Dit topic is waardeloos zonder foto's
Kom op stel je even voor ( met foto :D )

Ik heb erbij beschreven mijn flickr pagina met mijn fotokunsten en een profiel foto :P
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by Thompson »

Wellicht een goed idee om gewoon een keer naar een meeting te gaan en daar aan wat mensen met auto's die je aanspreken voor een photoshoot om hem op een leuke plek neer te zetten voor wat foto's. Mijn Firebird schiet je ook weinig mee op, 1974 en zwart :P
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by BigBlockMopar »

CTFoto wrote:-Bouwjaar 1900 t/m 1970
-Velle kleuren is een pre
Dit dunt het aantal mogelijke gegadigden op dit 80% matzwart-forum inderdaad wel lekker snel uit in ieder geval... :D :thumbsup: :D
CTFoto
Posts: 23
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:57 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by CTFoto »

Dit dunt het aantal mogelijke gegadigden op dit 80% matzwart-forum inderdaad wel lekker snel uit in ieder geval... :D :thumbsup: :D[/quote]


Ik ben zelf ook een Fan van matzwart, maar omdat ik met modellen te werk ga en ik hou van kleuren in een beeld en dit de kijker aanspreekt.. (en mijn leraar :P) heb ik aangegeven dat het een pre is :)
CTFoto
Posts: 23
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:57 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by CTFoto »

Thompson wrote:Wellicht een goed idee om gewoon een keer naar een meeting te gaan en daar aan wat mensen met auto's die je aanspreken voor een photoshoot om hem op een leuke plek neer te zetten voor wat foto's. Mijn Firebird schiet je ook weinig mee op, 1974 en zwart :P

Ik ben al heel wat meetingen af geweest, maar daar is iedereen zo druk en ik zelf ook, dat ik mooie exemplaren over het hoofd zie en dit leek mij een mooiere manier om zo rustig in contact te komen met de des bestreffende persoon

Maar Uw Firebird wil ik ook niet aan me neus voorbij laten gaan, Zou u me alsnog willen mailen?!?
Ik ga namelijk de auto's in bestand houden voor een mogelijke keer dat ik nogmaals/alsnog gebruik van de auto zou kunnen maken
Last edited by CTFoto on Thu Sep 22, 2011 4:04 pm, edited 1 time in total.
MADthieu
Posts: 459
Joined: Thu Oct 06, 2005 4:42 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by MADthieu »

en alle beetjes helpen ...
tussen de overige 20% zit vast wel iets leuks.
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by gerrutcamaro »

kan die profielfoto niet groter? :D
CTFoto
Posts: 23
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:57 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by CTFoto »

gerrutcamaro wrote:kan die profielfoto niet groter? :D
Jullie zijn wel nieuwsgierig he :P ik zal wel even uit gaan vogelen hoe ik een profiel foto moet plaatsen bij me forumprofiel ;)
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by Corp »

Velle kleuren ja? :eek: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF van foto
Post Reply