Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
CTFoto
Posts: 23
Joined: Thu Sep 22, 2011 1:57 pm

Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by CTFoto »

Ik ben Chantal, student aan de Fotovakschool in Amsterdam!
Ik ben op zoek naar troste auto eigenaren die graag een foto willen van hun prachtige auto('s)!

Het doel is een portfolio opbouwen, dus u helpt mij mee aan de opbouw en ik help u aan een mooie foto.

mijn eisen:

-Bouwjaar 1900 t/m 1970

-Felle kleuren is een pre

-Op de voor mij bedoelde afbeeldingen word er contact gemaakt met het (door mij gekozen model) onder begeleiding en toezicht van de auto eigenaar

-Datum, tijd en locatie gaan we samen plannen (onder verbehoud van het weer)

Bent u geïntereseerd?
Stuur dan een mail met daarin een kort stukje info (merk, type, bouwjaar, kleur, enz.) over de auto en een foto naar chantaltak@yahoo.com
met onderwerp: AAP-PORT


Om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen zal ik bijhouden welke modellen ik al aangemeld heb gekregen, maar dit betekend niet dat u alsnog uw auto aan bij mij mag melden!

Website: http://www.flickr.com/photos/chantal-tak
Last edited by CTFoto on Thu Sep 22, 2011 5:08 pm, edited 1 time in total.
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by Kustom »

Het zal druk worden denk ik..
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!

Post by Jeroen_Sp »

Opzich is dit wel iets anders als al die mensen die graag een dag amerikaan willen rijden zonder chauffeur en daar max 100 euro voor over hebben.

Waarschijnlijk kan het in het weekend (samen de tijd en plaats bespreken) en je krijgt er iets voor terug, namelijk een mooie fotoshoot.

Ik zou best wel willen, alleen is mijn wagen uit 1975 :lol: en heeft niet zo veel kleurtjes (wit). :o
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: Gezocht: Auto's voor fotoproject!