fox extreme cars

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: fox extreme cars

Post by Renev »

Is weer iemand die effe snel binnen wil lopen door amerikanen te gaan verkopen.
Op de meeste foto`s ziet het er al niet uit laat staan in "real life"
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: fox extreme cars

Post by mercury1970 »

Voor dat budget kun je idd het beste zelf naar de USA gaan en een uitzoeken...... dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit en heb je een leuke trip erbij !
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: fox extreme cars

Post by Thompson »

WOW !!!! Jammer dat er dan een 283 in ligt maar wat een brute wagen!
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: fox extreme cars

Post by willem »

Die Impala is dan ook niet gerestaureerd maar gerastareerd volgens de advertentie.

http://auto.marktplaats.nl/chevrolet/47 ... 00-pk.html

maikelkranen wrote:http://verkopers.marktplaats.nl/14839880


voor de mensen die nog ff willen checken of het echt zo is.
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: fox extreme cars

Post by Chevy Marvin »

willem wrote:Die Impala is dan ook niet gerestaureerd maar gerastareerd volgens de advertentie.

http://auto.marktplaats.nl/chevrolet/47 ... 00-pk.html
Hoop geld voor een matzwart gerastaureerde wagen :lol:
Wheel
Posts: 881
Joined: Tue Jul 19, 2011 1:29 pm

Re: fox extreme cars

Post by Wheel »

willem wrote:Die Impala is dan ook niet gerestaureerd maar gerastareerd volgens de advertentie.

Auto voor Ruud Gullit misschien??
Elcamino
Posts: 4
Joined: Thu Dec 15, 2011 10:13 am

Re: fox extreme cars

Post by Elcamino »

ik was van plan deze:http://auto.marktplaats.nl/chevrolet/50 ... -kent.html te bezichtigen, hij ziet er wel aardig uit.
Maar ik heb niet zo veel verstand van amerikanen, heb wel ooit een caprice classic gehad ???

te mooi om waar te zijn??
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: fox extreme cars

Post by SplitWindow »

Ik vind dit i.c.m. het tijdelijke kenteken op de foto een beetje vreemd:

(kan zijn dat het nog op de Caprice advertentie van toepassing is, maar waarom haal je dit dan niet even weg ?)
Lpg op kenteken, moet nog worden ingebouwd.
Auto is voorzien van NL kenteken.
Image

Hij kan dan inmiddels bij de RDW zijn geweest en een Nederlands kenteken hebben gekregen, maar waarom haal je dan vervolgens de LPG installatie er weer uit ?
Zelfs als het een wagen is die eerder in Nederland was geregistreerd (met LPG) dan lijkt het mij dat de RDW even kijkt of deze LPG installatie nog aanwezig is, voordat je het oude kenteken weer terug krijgt ?

Vraag de verkoper naar het kenteken en kijk naar de "datum eerste toelating in Nederland" :thumbs:

De plaats van die niet-originele stads/knipperlichten is een beetje vreemd, kan duiden op een Zwitserse import.
Zo ziet het er origineel uit:

Image
Elcamino
Posts: 4
Joined: Thu Dec 15, 2011 10:13 am

Re: fox extreme cars

Post by Elcamino »

Maar zit hier iets niet goed??? Of zal ik toch maar gaan kijken
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: fox extreme cars

Post by SplitWindow »

Ik ben er vanmiddag eens naartoe gereden, kwam terecht in een winderig dorp met een onbehoorlijk grote kerk.
Maar ik kon heel dat bedrijf aan de Lage weg niet vinden.....

Wel zag ik vlak achter een toegangshek bij een ander bedrijf (MAS) op nummer 18 aan deze weg een oude zwarte Mustang met side pipes en "achterbanden from hell" staan.....
Verder stond er nog een groene Chevy pick-up op het terrein, maar geen enkele verwijzing naar Fox Extreme Cars.
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: fox extreme cars

Post by Supervaags »

SplitWindow wrote:(kan zijn dat het nog op de Caprice advertentie van toepassing is, maar waarom haal je dit dan niet even weg ?)
als ik de advertentie zo lees, slaat alles tm: "Caprice is verkocht, onderstaand nieuwe advertentie." op een caprice die schijnbaar al verkocht is.. daaronder staat een stukje over de olds.
nogal slordig want dat leest nogal verwarrend.. ik "denk" ook dat de prijs ook op de caprice slaat, anders is hij wel goedkoop.(mits in goede staat)
even goed informeren dus idd.
magerehein
Posts: 156
Joined: Tue Mar 31, 2009 5:02 pm

Re: fox extreme cars

Post by magerehein »

ik heb bij hem mijn caprice gekocht.
eerste keer en ook de laatste keer dak daar kom.
stond toen een zwarte caprice zonder kenteken platen en toen ik er weer was had hij wel platen en toen ik mijn auto ophaalde had hij weer geen platen. beetje raar.
ook moest mijn chevy VAN op een ander bedrijfsnaam worden gezet.
de VAN had ook zeer snel nieuwe apk ondanks alle dinge die eraan moeste gebeuren.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: fox extreme cars

Post by Renev »

Schreeuwt aan alle kanten "foute boel" dus ik zou lekker daar wegblijven, maar ja dat ben ik :lol:
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: fox extreme cars

Post by sansemiano »

magerehein wrote:ik heb bij hem mijn caprice gekocht.
eerste keer en ook de laatste keer dak daar kom.
stond toen een zwarte caprice zonder kenteken platen en toen ik er weer was had hij wel platen en toen ik mijn auto ophaalde had hij weer geen platen. beetje raar.
ook moest mijn chevy VAN op een ander bedrijfsnaam worden gezet.
de VAN had ook zeer snel nieuwe apk ondanks alle dinge die eraan moeste gebeuren.
gebeurt dat: een auto vanwege commerciele redenen door de apk 'loodsen', terwijl ie eigenlijk niet aan de eisen voldoet?
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: fox extreme cars

Post by Renev »

sansemiano wrote:gebeurt dat: een auto vanwege commerciele redenen door de apk 'loodsen', terwijl ie eigenlijk niet aan de eisen voldoet?
Heel vaak zelfs, hier in Amersfoort zit een bedrijf dat voor 150,- euro iedere auto afmeld zonder de auto zelfs maar naar binnen te rijden.
Deze mensen doen heel veel zaken met de autohandelaren in de buurt.
Post Reply