the puritan wrote:Als de handel al op een grasveldje staat te verrotten zou ik de moeite niet eens nemen om te gaan kijken.
Waar kan je in Amersfoort je auto goed laten keuren voor 150 euro? A&D auto's zeker? Ik weet er wel 1 in Ermelo...
Maar de truc met slechte auto's afmelden is al heel oud. Het steekproefsysteem werkt als volgt...De steekproefcontroleur werkt per regio. Als hij klaar is met een steekproef, meld hij zich door middel van een SMS en word door een computerprogramma in de wacht gezet. De eerste die een auto afmeld in het district waar hij op dat moment in werkt krijgt dan een steekproef toegewezen. Wat veel handelaren dus doen, is een goede auto afmelden en meteen daarachter een rotte. Hoe korter de tijd ertussen, des te kleiner de kans op een steekproef van de slechte auto.
Als ze dat ook op afstand doen wil ik graag het adres hebben.
Maar die "truc" wij hebben ook weleens 2 steekproeven achter elkaar gehad..
Maar als het inderdaad zo werkt kan ik het ook weleens proberen, met een auto die bijvoorbeeld CO niet haalt.
Fantastische discussie hier!
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik destijds bij Fox Extreme Cars de '66-er Impala heb gekocht (die waar barramuscle zich zo heerlijk negatief over uit laat...)
Allereerst moet ik barramuscle hartelijk bedanken dat hij de Impala destijds niet heeft gekocht, ik heb er heel veel plezier aan beleefd!
Wat is het toch lekker makkelijk om achter je computerschermpje een auto lekker af te zeiken... Kreeg je misschien een te laag bod op je inruiler of zo???
Je zit te piepen over een roestige schakelpook en een paar ontbrekende lijsten (die keurig bij de auto aanwezig waren), maar je vergeet voor het gemak even dat er een compleet nieuw, door prostreet opgebouwde motor in de auto lag en recentelijk een speciale automaatbak en een sper as was gemonteerd, de bekleding was compleet vernieuwd en de auto was recentelijk gespoten voor bijna 7000,- eurootjes...
Bij de Impala kreeg ik een map met foto's van de complete restauratie en een kostenoverzicht waar voor meer dan 20 mille aan facturen bij zat. Ook het taxatierapport t.w.v. 37.500,- ontbrak niet.
Ook heb ik de eigenaren leren kennen als uiterst open en vriendelijke jongens, ik heb me enkele uren kostelijk vermaakt in de Saloon die zij in de showroom gebouwd hebben waar overigens de auto's allemaal keurig binnen stonden en niet op een grasveld zoals hier word gesuggereerd...
Afgelopen zomer is de auto naar België vertrokken naar een liefhebber die al langere tijd op zoek was naar de perfecte Impala en de auto wel op de juiste waarde wist te schatten!
Voortaan iets beter opletten barremossel, en als je zo enorm op ziet tegen een geoxideerde versnellingspook dan kun je beter voor een nieuwe Chevy gaan kijken! Een dikke Chevy Matiz of zo! :-)
Marcello, volgens mij heb je de post van Barramuscle te haastig gelezen. Hij vond de wagen niet netjes, dat is zijn goed recht. Hij rept ook niet over ontbrekende lijsten, maar geoxideerde lijsten. En mbt interieur hebben jullie blijkbaar ook een onderling afwijkende beleving, evenals over de staat en de waarde van de wagen.
Is toch verder geen ramp, dat hij het een puinhok vond? Of moet iedereen jouw ex-wagen aanbidden als de meest begeerlijke klassieker op deze planeet?
Lekker belangrijk ook allemaal, meer dan 3 jaar na dato
Marcello1968 wrote:Wat is het toch lekker makkelijk om achter je computerschermpje een auto lekker af te zeiken...
Het fijne is dat men een auto ook lekker kan ophemelen "achter een computerschermpje"
Marcello1968 wrote:Voortaan iets beter opletten barremossel, en als je zo enorm op ziet tegen een geoxideerde versnellingspook
Voortaan iets beter opletten "Marcello1968", ik was degene die iets over die verroeste versnellingspook typte:
SplitWindow wrote:Voor dat geld is het best een mooi interieur, let op de ratrod details zoals een roestige schakelpook en ontbrekende horn button 8) (ik voel nu al die scherpe rand van die "metertjeshouder" in mijn been prikken.....)
Marcello1968 wrote:dan kun je beter voor een nieuwe Chevy gaan kijken! Een dikke Chevy Matiz of zo! :-)
Ja, graag!
Ik vind het een uitkomst met die hoge benzineprijzen hier in Noord Amerika
En ze rijden heerlijk
Marcello1968 wrote:Fantastische discussie hier!
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik destijds bij Fox Extreme Cars de '66-er Impala heb gekocht (die waar barramuscle zich zo heerlijk negatief over uit laat...)
Allereerst moet ik barramuscle hartelijk bedanken dat hij de Impala destijds niet heeft gekocht, ik heb er heel veel plezier aan beleefd!
Wat is het toch lekker makkelijk om achter je computerschermpje een auto lekker af te zeiken... Kreeg je misschien een te laag bod op je inruiler of zo???
Je zit te piepen over een roestige schakelpook en een paar ontbrekende lijsten (die keurig bij de auto aanwezig waren), maar je vergeet voor het gemak even dat er een compleet nieuw, door prostreet opgebouwde motor in de auto lag en recentelijk een speciale automaatbak en een sper as was gemonteerd, de bekleding was compleet vernieuwd en de auto was recentelijk gespoten voor bijna 7000,- eurootjes...
Bij de Impala kreeg ik een map met foto's van de complete restauratie en een kostenoverzicht waar voor meer dan 20 mille aan facturen bij zat. Ook het taxatierapport t.w.v. 37.500,- ontbrak niet.
Ook heb ik de eigenaren leren kennen als uiterst open en vriendelijke jongens, ik heb me enkele uren kostelijk vermaakt in de Saloon die zij in de showroom gebouwd hebben waar overigens de auto's allemaal keurig binnen stonden en niet op een grasveld zoals hier word gesuggereerd...
Afgelopen zomer is de auto naar België vertrokken naar een liefhebber die al langere tijd op zoek was naar de perfecte Impala en de auto wel op de juiste waarde wist te schatten!
Voortaan iets beter opletten barremossel, en als je zo enorm op ziet tegen een geoxideerde versnellingspook dan kun je beter voor een nieuwe Chevy gaan kijken! Een dikke Chevy Matiz of zo! :-)
Marcello1968 wrote:Fantastische discussie hier!
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik destijds bij Fox Extreme Cars de '66-er Impala heb gekocht (die waar barramuscle zich zo heerlijk negatief over uit laat...)
Allereerst moet ik barramuscle hartelijk bedanken dat hij de Impala destijds niet heeft gekocht, ik heb er heel veel plezier aan beleefd!
Wat is het toch lekker makkelijk om achter je computerschermpje een auto lekker af te zeiken... Kreeg je misschien een te laag bod op je inruiler of zo???
Je zit te piepen over een roestige schakelpook en een paar ontbrekende lijsten (die keurig bij de auto aanwezig waren), maar je vergeet voor het gemak even dat er een compleet nieuw, door prostreet opgebouwde motor in de auto lag en recentelijk een speciale automaatbak en een sper as was gemonteerd, de bekleding was compleet vernieuwd en de auto was recentelijk gespoten voor bijna 7000,- eurootjes...
Bij de Impala kreeg ik een map met foto's van de complete restauratie en een kostenoverzicht waar voor meer dan 20 mille aan facturen bij zat. Ook het taxatierapport t.w.v. 37.500,- ontbrak niet.
Ook heb ik de eigenaren leren kennen als uiterst open en vriendelijke jongens, ik heb me enkele uren kostelijk vermaakt in de Saloon die zij in de showroom gebouwd hebben waar overigens de auto's allemaal keurig binnen stonden en niet op een grasveld zoals hier word gesuggereerd...
Afgelopen zomer is de auto naar België vertrokken naar een liefhebber die al langere tijd op zoek was naar de perfecte Impala en de auto wel op de juiste waarde wist te schatten!
Voortaan iets beter opletten barremossel, en als je zo enorm op ziet tegen een geoxideerde versnellingspook dan kun je beter voor een nieuwe Chevy gaan kijken! Een dikke Chevy Matiz of zo! :-)
Doe mij/ons een lol en ga dit effe offline met barramuscle bespreken. Gewoon een pm, en dan ons lekker er buiten houden. Veel succes!
Oh ja, het is hier heel gebruikelijk dat je je even voorstelt als je je bij een forum aanmeld......