Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by sjak_brak »

roadrage david wrote:zielige sukkels...........
idd...
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by gerrutcamaro »

een medewerker vh nos weet niet dat je dyslectisch bent (toch?) maar ziet alleen een mailtje van iemand die hen terecht wijst, maar wat wel vol schrijffouten staat, lijkt me een kleine moeite om het even door de spellingcontrole te halen, het is maar net hoe je over wilt komen ;)
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by johnny »

BigBlockMopar wrote: Alleen die kleutersite fok.nl heeft het over een zelfmoordactie.

by the way had je het ook beter naar het juiste adres gestuurd i.p.v. naar de NOS want die hadden het niet eens over zelfmoordactie....
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by HarleyRob »

Tjonge jonge zeg. Ipv te l*llen over spelfouten, zou je je ook eens kunnen afvragen hoe het met de bestuurder in kwestie gaat. Gewoon, omdat het mag. En omdat het kan. Want forum.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by SplitWindow »

HarleyRob wrote:Tjonge jonge zeg. Ipv te l*llen over spelfouten, zou je je ook eens kunnen afvragen hoe het met de bestuurder in kwestie gaat.
Gewoon, omdat het mag.
En omdat het kan.
Want forum.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

:?:
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by SplitWindow »

gerrutcamaro wrote:....ziet alleen een mailtje van iemand die hen terecht wijst....
Hij wijst ze helemaal niet terecht, zijn mailtje staat vol met veronderstellingen:
roadrage david wrote: Goede middag ik denk te weten wat de oorzaak is van het ongeluk van de auto die 3 hoog uit de parkeer garage is gereden.
Het gaat hier om een ouder type amerikaanse auto, met carbarateur.
Er kunnen 3 dingen gebeurd zijn”” 1 de terug trek veer van de carbarateur naar de gas pendaal kabel is afgebroken, wat betekend dat de gas hendel open blijft staan. zelfs als je het gas pendaal los laat.

2 was en vuil ophoping op de gas kleppen van de carbarateur waardoor deze bij gas geven open blijven staan, ook hier zelfs waneer je het gaspendaal los laat.

en 3 het gas pendaal is aan het tapijt blijven steken.Er worden vaak een andere gas pendaal cuvers gebruikt, die men er zelf op zet met parker schroeven deze zijn vaak te lang en of worden niet ingekort. hierdoor blijft het gas pendaal ook vast hangen. meestal waneer men bij een koude start moet pompen om benzine in de carbaratuer te krijgen.
Heb dit zelf allemaal een keer mee gemaakt.. Denk dus absoluut niet dat dit ook maar enigsins met een zelfmoord poging heeft te maken dat is pure speculatie
Dit zijn dus de 3 meest voorkomende probleemen die voor dit soort ongelukken verandwordelijk kunnen zijn.
Vrgd D De Regt
Vandaar mijn oprechte vraag wat hij met deze aktie hoopt te bereiken.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by BigBlockMopar »

HarleyRob wrote:... Want forum
SplitWindow wrote: :?:

GeenStijl-stijl.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by SplitWindow »

Inderdaad, want om nu gezellig over barbeque wanten te gaan lullen.....dat vind ik geen stijl :lol:
Wanten-meister wrote:Hallo dan.

Tangen, messen, spatels, kwasten......dat heb ik inmiddels wel een beetje op orde.

maar...

het setje rooie ovenwanten van Barbecook begint een beetje af te raken. Waren niet duur en voldeden redelijk.

Nu wordt het tijd voor nieuwe (betere?) exemplaren. Hebben jullie nog tips en aanbevelingen voor goede handschoenen/wanten voor bij de BBQ?

is die ovenwant van weber zijn 16 euro (per STUK) waard? En hoe zijn die handschoenen van outdoorchef? Zijn er nog mooiere of betere beschikbaar?
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by roadrage david »

gerrutcamaro wrote:een medewerker vh nos weet niet dat je dyslectisch bent (toch?) maar ziet alleen een mailtje van iemand die hen terecht wijst, maar wat wel vol schrijffouten staat, lijkt me een kleine moeite om het even door de spellingcontrole te halen, het is maar net hoe je over wilt komen ;)
Je ben gewoon weer zo,n algemeene naieve kankerlul!!! net als de rest die op my reageerd. waarom moet ik godverdomme altijd mijzelf anders voor doen dan dat ik ben!!.
ik ben geboren met dislectrie dit is wie ik ben waarom moet ik in deze wereld my anders voor doen. iedere kanker hufter begrijp toch wat ik bedoel of niet stelletje klootzakken .
altijd dat onvolwasen mieterige hufterige gedoe om over iemand zijn spelling te vallen . hoe bedoel je FUCKING ZIELIG.. alsof je minder inteligend over komt of ben..laten we de mensen die juist spellen en over de mijne vallen even in een kamer op sluiten. zullen we zien wie er stoterend uit komt en helemaal niet meer kan spellen...fucking loosers
.. ik stuur in ieder geval nog eens wat op ter correctie. maakt my geen flikker uit of ik er iets mee berijkt. maar ik weet dat in iedergeval 1 klootzak het leest. en daar begint het mee. heb namelijk HEEL veel negatieve ervaringen meegemaakt wat betreft leugens van de media. het meeste van kranten............ inplaats van te zeiken als een stelletje teering mietjes over mijn spelling.
hoe gewoon je muil....als je niets over het topic te vermelden heeft..
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by wouterftw »

Laat je niet zo kennen, joh. Dit is precies waar dat soort lui op uit zijn... Ik vind het goed dat je zulke medialui het inzicht geeft wat ze missen, maar hoogstwaarschijnlijk klinkt "mogelijke zelfmoord" als een betere headline.
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by Pimpmeister »

Complimenten voor de manier waarop dit topic evolueert. Prachtig hoe mensen zich druk kunnen maken. Ga vooral door.
pipo
Posts: 224
Joined: Sun Aug 17, 2008 10:27 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by pipo »

misschien vertelt je woordgebruik wel iets van je intelligentie peil. :?
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by gerrutcamaro »

roadrage david wrote:.....

joh, krijg de tyfus, het is een goedbedoeld advies, als ik een mailtje krijg wat vol staat met spelfouten denk ik alleen 'wat een kneus' en schuif het terzijde, verstop jij jezelf maar lekker achter je dyslectie.

maar, ik zou er lekker niks aan doen, kom je precies over zoals je bent; een achterlijke boerenlul zonder verstand
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by lowrida »

Image
EDWIN
Posts: 1843
Joined: Fri May 07, 2004 11:39 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by EDWIN »

Image
Post Reply