Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by SplitWindow »

Image
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by warriorair »

Wat betreft scheltwoorden is dissilekcty GEEN probleem ! :lol:
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by Corp »

Wat is dit dan? ruzie en ik ben er niet bij betrokken, dat kan niet he
pipo
Posts: 224
Joined: Sun Aug 17, 2008 10:27 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by pipo »

Corp wrote:Wat is dit dan? ruzie en ik ben er niet bij betrokken, dat kan niet he
Get in the ring!!! :evil:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by roadrage david »

gerrutcamaro wrote:

joh, krijg de tyfus, het is een goedbedoeld advies, als ik een mailtje krijg wat vol staat met spelfouten denk ik alleen 'wat een kneus' en schuif het terzijde, verstop jij jezelf maar lekker achter je dyslectie.

maar, ik zou er lekker niks aan doen, kom je precies over zoals je bent; een achterlijke boerenlul zonder verstand
Je kanker moer kan de tyfus krijgen met je goed bedoelde advies.
wat jy en andere denken intreseert my geen reet!!, in zovere dat ik er een beetje ziek van word van altijd diezelde reacties van naieve klootzakken zoals jou die zich geroepen voelen om mensen probeeren aan te spreken op hun dislectie, alsof ik na 44 jaar niet weet dat ik een spelling probeem heb!!!!. en alsof ik in al die jaren niet 1000 van die klootzakken zoals jou voorbij heb zien komen.. als ik jou hulp of meening wil hebben laat ik wel een scheet fucking loozer die je er bent..
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by roadrage david »

warriorair wrote:Wat betreft scheltwoorden is dissilekcty GEEN probleem ! :lol:
Presies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JY WEET HET. dan begrijp iedereen ineens alles...............het is lekker intresant doen
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by roadrage david »

Wil even mijn ecscuse aanbieden voor de forum leden, die hier niet direct bij betrokken zijn. de meeste van jullie kunnen mij al jaren en weten hoe ik ben.
wat betreft wat ik er mee wou berijken. Is dat ze nog niet wisten wat de OORZAAK was van dit ongeluk, en aangezien IK denk dat ze bij de politie en of diegeene die dit onderzoek moet gaan uitvoeren weinig tot geen ervaring hebben van oude amerikaanse auto,s met namen carbarateur uitgeruste motoren, heb ik 3 mogelijke oorzaken op gestuurt. die ik ZELF heeft mee gemaakt met alle gevolgen van dien...... ik begrijp dus niet de slappe zgnd oprechte vraag stelling om te vragen wat ik er mee wilde berijken. En al helemaal niet dat gezeik over de spelling van mijn schrijven wat er naartuuurlijk helamaal niet aan toe doet....... Ik probeer dus gewoon mee te denken aan een mogelijke oorzaak. en die twee min die het mijn gekost heeft om die mail te maken en op te sturen kost my geen moeite.. ........
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by SplitWindow »

Nou, dat antwoord had je toch gewoon al veel eerder even kunnen geven ?
Was een normale vraag van mijn kant, verder geen bijbedoelingen.

En heb je nog meer gehoord van het Journaal of is dat standaard antwoordmailtje het enige bericht dat ze jou hebben gestuurd ?
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by roadrage david »

split window het ging my om de toon die gezet werd naar mij toe, en naartuurlijk dat gezeik over de spelling.
we weten allemaal dat ik hier niets meer over hoor, maar je weet nooit of het kan helpen. feit is dat hier van de zgn usa reiders/ kenners ook aleen maar gespeculeerd werd. laat staan wat ze in de media en of bij diegeene die het onderzoek moeten gaan uitvoeren gaan denken. mischien dat de eigenaar zich nog kan herineren wat er gebeurt is..
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by silentchaos »

EDWIN wrote:Image
Schuif is op en geef mij ook een bak popcorn :D
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by Thompson »

roadrage david wrote: En al helemaal niet dat gezeik over de spelling van mijn schrijven wat er naartuuurlijk helamaal niet aan toe doet...
Als je serieus genomen wilt worden doet dat er dus vaak wel toe. Dyslexie of geen dyslexie, er bestaat nog altijd iets als spellingscontrole om de grootste (en meeste) fouten te verbeteren.
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by silentchaos »

Als je serieus genomen wil worden moet je je broek omlaag doen in de Reguliersdwarsstraat in Amsterdam :D
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by lowrida »

En het mooiste is dat deze ZELFS in het forum aangezet kan worden!! Kleine moeite, groot plezier!
Je posts zijn gewoon onprettig om te lezen zoveel fouten dat er in staan...


(zo, en nu maar wachten op mijn volle lading)
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by gerrutcamaro »

je zal bij het nos maar al die mailtjes van kneuzen moeten beantwoorden die het wel even komen vertellen 'hoe het misschien gezeten heeft'
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Automobilist-stort-van-parkeergarage-in-Leiden

Post by SplitWindow »

gerrutcamaro wrote:....het nos....
Het Nederlandse Omroep Stichting..... :eek:
Ben jij dyslectisch ofzo :?: ?





:lol: :P :lol:
Post Reply