Wie kent deze Lincoln?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by Jeroen_Sp »

Die zorgen ervoor dat je draagarmen op hun plek blijven. Anders zouden ze afbreken bij hard remmen :P
reijer
Posts: 248
Joined: Tue Aug 22, 2006 4:33 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by reijer »

Johnto, de vraagprijs voor deze Continental is veel te hoog. De helft van de vraagprijs is redelijk, zeker met het oog op het benodigde las- en spuitwerk dat volgens mij niet zal meevallen.
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by Johnto »

reijer wrote:Johnto, de vraagprijs voor deze Continental is veel te hoog. De helft van de vraagprijs is redelijk, zeker met het oog op het benodigde las- en spuitwerk dat volgens mij niet zal meevallen.
Hey Reijer, thnx for the input.

Hij wil mijn Lincoln sowieso niet inruilen voor wat ik voor ogen had, en weggeven was ik niet van plan.
Dus zit ik in dubio wat ik ga doen.....mijn Mark IV te koop zetten en dan die andere halen of niets doen....
En ik weet dat er best wel wat werk aan die auto zit, maarja je valt op een auto of niet he'.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by sjak_brak »

Johnto wrote:mijn Mark IV te koop zetten en dan die andere halen of niets doen....
Of je Mk IV te koop zetten en dan zien wat je doet. Het 1 staat in principe los van het ander toch :)
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by sansemiano »

10 mille voor een ouwe auto, die duidelijk niet in 'mint' conditie is idd veel te veel.
reijer
Posts: 248
Joined: Tue Aug 22, 2006 4:33 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by reijer »

Johnto wrote:Hey Reijer, thnx for the input. [...] En ik weet dat er best wel wat werk aan die auto zit, maarja je valt op een auto of niet he'.
Graag gedaan. Jazeker, ik weet heel goed wat je bedoelt. Na een jaar of drie het aanbod in de gaten te hebben gehouden, kocht ik de eerste goede '64-er die te koop stond Deze auto's zijn nu eenmaal dun gezaaid.
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by Johnto »

reijer wrote:Deze auto's zijn nu eenmaal dun gezaaid.
Daarom denk ik ook dat deze auto het wel waard is om op te knappen, ik mag hem meenemen voor 8250...keuzes keuzes keuzes...
the puritan
Posts: 249
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:42 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by the puritan »

Ik vind de prijs toch wel aan de hoge kant aangezien het werk wat er in zit. Feit blijft wel dat deze wagens niet met bosjes te koop staan in NL. Wel een bruut modeljaar trouwens. Ik vind ze in glans zwart met whitewalls het allermooist.
reijer
Posts: 248
Joined: Tue Aug 22, 2006 4:33 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by reijer »

8250? Veel te veel. Voor dat geld heb je een hele nette uit de VS inclusief verschepingskosten. Deze in Nederland is de maximaal 4500 euro waard.

Johnto, kijk eens naar deze '67 bij Lincoln Land, vraagprijs $9000:
Image
http://www.lincolnlandinc.com/carsforsa ... SaleID=555
Meer foto's hier: http://www.lincolnlandinc.com/browsePro ... egory~1430

Bedenk daarbij dat Lincoln Land mooie/gecheckte auto's verkoopt en daarom +/- 25% boven het prijspeil van eBay ligt.
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by Johnto »

Een suicidedoors zonder suicidedoors gaat um niet worden, al is die niet duur vind ik.
reijer
Posts: 248
Joined: Tue Aug 22, 2006 4:33 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by reijer »

Er staat ook een nette '69 suicide door. Maar da's toch wel een ander model dan de '66-'68.
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by Peter Pontiac »

Johnto, ook ik even ......laat die witte in NL aub staan is idd veeeel te duur met veel bodywork en vergeet het interieur niet is ook alleen maar NOS of goed gebruikt te vinden wordt niet gereproduceerd.

Bel eens met Lincoln land en vraag naar Erik Dalemans, een hele aardige vlaming die je goed kan helpen met het vinden van jouw droom Lincoln.
Vergeet verder niet dat de prijzen bij Lincoln Land vraagprijzen zijn, oftewel zeer goed onderhandelbaar.....

Verschepen vanuit Florida is een eitje, voor meer info wil ik je graag helpen, vriend van mij heeft daar een autobedrijf en we hebben ook nog onze hollandse vriend Paul Den Broeder van paulsexport.
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by mohmie »

Johnto wrote:Maarja het is nu eenmaal mijn droommodel Lincoln
X2, echt een superdik model. Ik wist niet eens dat Kennedy is doodgeschoten in een Continental convertibel (wilde ik even delen ja :) )!
Sietse
Posts: 52
Joined: Sun Nov 09, 2008 9:29 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by Sietse »

X2, echt een superdik model. Ik wist niet eens dat Kennedy is doodgeschoten in een Continental convertibel (wilde ik even delen ja :) )![/quote]

Onze koningin van vroeger had ook wel verstand van auto's en had een goede smaak:

Image
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Wie kent deze Lincoln?

Post by Johnto »

Thnx allemaal voor de hulp, tips enz enz.
Ik denk dat ik voorlopig maar eens helemaal niks ga doen kwa aanschaf.
Importeren zou het mooist zijn, maar de verwachte zak geld in 2012 komt niet vrij, dus dat verhaal kan ik wel aan de kant leggen.
Inruilen zou kunnen, mits ik een redelijk net bedrag voor mijn eigen Lincoln zou krijgen, maar ook dat gaat hem niet worden.
Mijn Lincoln verkopen en dan die witte halen zou ook een optie kunnen zijn, maar aangezien de kenners deze auto veel te duur vinden lijkt het me beter om alles maar ff te cancellen en mijn eigen Lincoln te blijven rijden tot betere tijden ;)
Post Reply