Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed doel

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
g.litjens
Posts: 2
Joined: Sat Jan 28, 2012 3:31 pm

Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed doel

Post by g.litjens »

Ik zoek voor vrijdag 17 februari een US Police Car of andere opvallende auto, om twee (lokaal) bekende artiesten door midden- en noord-Limburg te rijden.

Ik weet dat dit een ongebruikelijk en waarschijnlijk voor velen ook onbespreekbaar verzoek is, dus ik licht het maar even toe:
Twee lokaal zeer bekende en gewaardeerde carnavalsartiesten uit Weert - Ed en Frans - hebben een heel sympathiek initiatief gestart: zij hebben een CD opgenomen waarvan de opbrengsten volledig ten goede komen aan Woongroep de Regenboog, ook in Weert. In deze woongroep wonen 8 ernstig meervoudig gehandicapte jongvolwassenen, die 7 dagen per week, 24 uur per dag, zorg nodig hebben. Met de opbrengsten van de CD kunnen spullen voor in en rond het huis worden aangeschaft, een uitstapje worden gemaakt, enz. dingen die het leven net iets aangenamer maken, en die voor ons "gezonde" mensen vaak zo heel gewoon zijn. Zelf heb ik een zoon die in deze woongroep leeft.

Nu is mij de eer te beurt gevallen om deze twee artiesten op vrijdag 17 februari de gehele dag (tot in de kleine uurtjes) naar hun verschillende optredens in midden- en noord-Limburg te mogen rijden. Je begrijpt wellicht dat ik daar iets bijzonders van wil maken, en dat vervoer bij voorkeur in een US Police Car wil doen. Als ik daar niet aan kan komen dan is een andere opvallende US Car ook een goede optie. Als we maar opvallen. Zelf ben ik jammer genoeg niet in het bezit van een passende wagen, dus moet ik op zoek.

Tot nog toe vang ik bij garagebedrijven en verhuurders bot, vandaar dat ik mij,bij wijze van laatste strohalm, tot jullie richt. Ben je in het bezit van een wagen, en durf je het aan om die voor deze dag aan mij beschikbaar te stellen (tegen betaling natuurlijk, dat spreekt voor zich), of zie je het idee wel zitten maar wil dan wel zelf rijden, laat het mij alsjeblieft weten. Ook als je me verder kunt helpen door me op zijn minst een richting aan te geven waarin ik verder kan zoeken dan waardeer ik dat ook al.

Maak je over eventueel baldadig gedrag in of rond de auto geen zorgen, dat zal absoluut niet gebeuren.

Alvast bedankt voor de reacties
ThA CoPyCaT©
Posts: 2218
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by ThA CoPyCaT© »

Niemand? :D
country squire
Posts: 506
Joined: Mon Sep 15, 2008 9:44 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by country squire »

ThA CoPyCaT© wrote:Niemand? :D

Vreemd dat er geen reactie komt, er zal toch zeker wel iemand zijn die zijn pride and joy aan een wildvreemde meegeeft om door de pekelzooi te rijden, toch?
Maan
Posts: 66
Joined: Fri Oct 24, 2008 1:59 am

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by Maan »

Nouja, duidelijk verhaal vergeleken met de standaart verzoeken. Er zal toch wel iemand kunnen helpen? Wel een rottijdstip. :?
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by HarleyRob »

Misschien nog snel met de LimoLunch meedoen op Radio538?

Even zonder dollen: hoeveel kandidaten denk je dat er zullen zijn die jou hun mooie US car mee zullen geven, waarvoor ze hard moeten werken en verder veel (zo niet alles) voor over hebben? Timing is ook niet handig, want 1) er ligt pekel op de weg en 2) volgens mij is 17 feb carnavals-vrijdag. In Limburg loopt dan iedereen op bier, dus zelfs als je zelf supergoed uitkijkt dat er niks met de auto gebeurt, kan het zo zijn dat iemand anders schade aanricht.
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by rulez »

klopt idd, half limburg loopt op bier, de andere helft ligt er nog in te weken...
en de spaarzame verlofdagen zullen de week erna worden ingezet....

ik heb best wel een paar euro over om mijn auto niet door de pekel te laten rijden......
el eric
Posts: 475
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:31 am

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by el eric »

http://diensten.marktplaats.nl/verhuur- ... ijden.html
Barneveld...

Heerlen: marktplaatsadvertentie: 525350285
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by Thompson »

Ik zou die uit de post van el eric snel reserveren.

Want de factoren zoals al eerder genoemd;
Slecht weer/sneeuw/pekel - Daar wil niemand zn Amerikaan in hebben.
Veel dronken mensen - Amerikaanse auto's trekken aandacht, dronken mensen die aandacht geven slopen vaak (al dan niet onbedoeld) dingen
Iedereen die enigszins uit de omgeving komt viert waarschijnlijk zelf carnaval.
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by RickyV8 »

ThA CoPyCaT© wrote:Niemand? :D
Waarom mag leen jij gewoon je Ford niet effe uit?
RobDodge
Posts: 4591
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:17 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by RobDodge »

g.litjens wrote:Ik zoek voor vrijdag 17 februari een US Police Car of andere opvallende auto, om twee (lokaal) bekende artiesten door midden- en noord-Limburg te rijden.

Ik weet dat dit een ongebruikelijk en waarschijnlijk voor velen ook onbespreekbaar verzoek is, dus ik licht het maar even toe:
Twee lokaal zeer bekende en gewaardeerde carnavalsartiesten uit Weert - Ed en Frans - hebben een heel sympathiek initiatief gestart: zij hebben een CD opgenomen waarvan de opbrengsten volledig ten goede komen aan Woongroep de Regenboog, ook in Weert. In deze woongroep wonen 8 ernstig meervoudig gehandicapte jongvolwassenen, die 7 dagen per week, 24 uur per dag, zorg nodig hebben. Met de opbrengsten van de CD kunnen spullen voor in en rond het huis worden aangeschaft, een uitstapje worden gemaakt, enz. dingen die het leven net iets aangenamer maken, en die voor ons "gezonde" mensen vaak zo heel gewoon zijn. Zelf heb ik een zoon die in deze woongroep leeft.

Nu is mij de eer te beurt gevallen om deze twee artiesten op vrijdag 17 februari de gehele dag (tot in de kleine uurtjes) naar hun verschillende optredens in midden- en noord-Limburg te mogen rijden. Je begrijpt wellicht dat ik daar iets bijzonders van wil maken, en dat vervoer bij voorkeur in een US Police Car wil doen. Als ik daar niet aan kan komen dan is een andere opvallende US Car ook een goede optie. Als we maar opvallen. Zelf ben ik jammer genoeg niet in het bezit van een passende wagen, dus moet ik op zoek.

Tot nog toe vang ik bij garagebedrijven en verhuurders bot, vandaar dat ik mij,bij wijze van laatste strohalm, tot jullie richt. Ben je in het bezit van een wagen, en durf je het aan om die voor deze dag aan mij beschikbaar te stellen (tegen betaling natuurlijk, dat spreekt voor zich), of zie je het idee wel zitten maar wil dan wel zelf rijden, laat het mij alsjeblieft weten. Ook als je me verder kunt helpen door me op zijn minst een richting aan te geven waarin ik verder kan zoeken dan waardeer ik dat ook al.

Maak je over eventueel baldadig gedrag in of rond de auto geen zorgen, dat zal absoluut niet gebeuren.

Alvast bedankt voor de reacties

Als ik jou was zou ik naar iets anders zoeken, dit gaat hem niet worden!
g.litjens
Posts: 2
Joined: Sat Jan 28, 2012 3:31 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by g.litjens »

Beste mensen,

Iedereen die tot nog toe gereageerd heeft, hartelijk dank dat je meedenkt. Ook diegenen die hun zorg uitspreken over pekel, dronken mensen, uitlenen aan een volslagen vreemde... Allemaal terechte zorgen, maar ik denk ook dat er altijd wel iemand is die of sowieso al regelmatig zijn auto verhuurt, of overweegt dat te gaan doen. Eventueel is er nog iemand die een gezellige dag uit wel ziet zitten en denkt ik rij zelf en ga lekker mee. Als het niet goed voelt, moet je er ook absoluut niet aan beginnen want dan wordt het al per definitie een teleurstelling.

@el eric: die gast uit Barneveld had ik al gevonden, die uit Heerlen is nieuw en ga ik opvolgen.

Als iemand anders nog een suggestie heeft, je bent van harte welkom. De opmerking van @RobDodge neem ik ook wel ter harte. Ben al aan het peinzen over een alternatief.
cool-chevy
Posts: 14
Joined: Wed Jun 10, 2009 10:41 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by cool-chevy »

ed van rioolnet afferden limburg .. is in noord limburg en die heeft een police car in de verhuur
ff google

mvg joris
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by rulez »

autohandel bert/bas verstappen langs de A67 heeft nog een DAF brandweerladder-wagen en (heeft of had) een amerikaanse brandweer auto, ook met ladder

wellicht wil die eentje uitlenen/verhuren ter sponsoring......

wellicht zijn us trucks makkelijk met dit weer te regelen?...??
SS502RAT
Posts: 1390
Joined: Sun Sep 16, 2007 3:39 pm

Re: Police Car of andere opvallende wagen gezocht voor goed

Post by SS502RAT »

mess eff contact zoeken met deze lui als het goed is hebben ze van als in dit clubje en leden door het hele land dus geef je zoek tocht nog niet op suc6 http://www.dapd.nl/VoertuigenUS.html of deze contacten http://www.politievoertuigengroep.nl/
Post Reply