MICO usa parts

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

MICO usa parts

Post by Supervaags »

ik meende dat ze gestopt waren.. maar krijg net dit mailtje van ze
Mico USA Parts
Mico USA parts is, met 35 jaar ervaring, nog altijd een bekende naam op het gebied van Amerikaanse auto-onderdelen en daarnaast hebben wij kwaliteit en service nog altijd hoog in het vaandel staan. Om verder alle geruchten uit de ‘automotive’-wereld te helpen; Mico USA parts is nooit gestopt met het leveren van Amerikaanse auto-onderdelen of overgenomen door een andere partij.
Nieuwe website
Vanaf heden hebben wij een geheel vernieuwde website gelanceerd zodat we u nog beter van dienst kunnen zijn. Op www.mico.net kunt u nu online offertes aanvragen voor al uw benodigde replacement parts voor Amerikaanse auto's. Zoek zelf direct op onderdeelnummer, vin-nummer, merk of autotype en ontvang binnen 24u een vrijblijvende offerte.

Wij hopen u binnenkort als klant te mogen begroeten via onze geheel vernieuwde website www.mico.net, maar uiteraard staat ons team ook telefonisch voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
Mico USA Parts
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: MICO usa parts

Post by mercury1970 »

Schijnt een doorstart gemaakt te zijn door een werknemer, maar dacht idd onder een andere naam.....??
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: MICO usa parts

Post by Supervaags »

volgens mij was dat deze http://www.uspartstoday.nl/ die eigenaar heeft hier ook wel eens iets gepost geloof ik..
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: MICO usa parts

Post by sansemiano »

mercury1970 wrote:Schijnt een doorstart gemaakt te zijn door een werknemer, maar dacht idd onder een andere naam.....??
ja, us parts today, opgericht door peter smits, die voorheen bij mico werkte. heb er vorig jaar wat spullen besteld voor m'n chevy.

net even op die mico site gekeken. ziet er mooi uit, maar geen prijs te bekennen. net als bij c&p-parts. erg lastig weer.
jan suburban
Posts: 390
Joined: Wed Feb 11, 2004 12:05 am

Re: MICO usa parts

Post by jan suburban »

Mico bestaat gewoon hoor.
Heb dinsdag nog een pakketje thuis gestuurd gekregen van ze.

jan
Post Reply