woont er hier iemand in vlissingen?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

woont er hier iemand in vlissingen?

Post by stef »

Ik wil wat kopen op marktplaats, maar vertrouw het niet helemaal..
Adres zou zijn:
Paul krugersstraat 24
4381 Vlissingen


ik kan er niks over vinden, enige wat ik zie is een benzinepomp, nr22-68 (lijkt me een grote pomp... :) )

iemand die wellicht kan verifieren of dit klopt, of zelfs een naambordje op de deur ziet? 8)

Gaat om meer dan een paar euro namelijk.

Alvast dank.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by Texas Boy »

Kan je niets zien met Google Street view?
67Camaro
Posts: 1007
Joined: Mon Mar 21, 2005 8:13 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by 67Camaro »

Ik woon aan de overkant, maar ken vlissingen wel een beetje, heb daar op de HTS gezeten.... Paul Krugerstraat 24 is een flat-achtig iets...

Zie google maps zoals hierboven aangeraden
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by stef »

klopt
google maps nu opstaan.
Is een kleine flat met appartementen. (raadhuisflat)
Mocht iemand in de buurt wonen, ben ik zeer benieuwd naar de naam van Nr. 24. 8)
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by boyanka »

:? bekende straat daar, ik kom er alleen voorlopig niet in de buurt.
Zoek eens de buurman op via het grote boek en bel die eens op.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by sjak_brak »

Als het om meer dan een paar knaken gaat, dan haal je het toch ff op? Zo ver is Vlissingen niet :)
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by stef »

sjak_brak wrote:Als het om meer dan een paar knaken gaat, dan haal je het toch ff op? Zo ver is Vlissingen niet :)
165km enkele reis.
Beetje jammer als je voor jan-met-de-korte-achternaam rijdt, vind je niet?
Dat geintje heb ik al eens gehad met een grappemaker, stond ik voor een brasserie in waalwijk.
Tegenwoordig doe ik dus wat meer vooronderzoek... 8)
Erik Firebird
Posts: 4708
Joined: Sun May 15, 2005 12:06 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by Erik Firebird »

.
Last edited by Erik Firebird on Thu Apr 19, 2012 10:12 pm, edited 1 time in total.
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by Speedy18 »

Ik snap dit soort posts niet zo goed. Nou zit je hier een of ander vaag verhaal op te hangen over iemand die blijkbaar iets verkoopt wat jij wil hebben, en je kunt alleen een brandstofpomp vinden, maar dat van jou gaat over heel veel geld, en je wilt geen 165 km erheen rijden want dat is zonde, maar je zet hier wel een compleet adres op een forum van iemand die misschien helemaal niks heeft gedaan.

Ga toch weg met je vage posts man. Als je interesse in iets hebt spring je in de auto en rij je erheen, bekijkt het en koopt het, is het niks, nou jammer dan. Maar ga in godsnaam geen vage posts met adres en alles op internet gooien omdat je zelf te lui bent om erheen te rijden.
enno
Posts: 698
Joined: Thu Jul 26, 2007 11:56 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by enno »

man bel die vent op laat hem ff naar buiten loopen en met zijn handen zwaaien in de lucht
google straat aan en je weet waar hij zit ha ha ha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by boyanka »

:? er zit een oplichter die verkoopt vanuit die kant dus ik vind de vraag niet zo gek.
ronald ce 82
Posts: 1059
Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by ronald ce 82 »

ik woon in middelburg.

de straatnummers lopen door omdat er boven de voormalige garage een aantal appartementen zitten,
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by Texas Boy »

boyanka wrote::? er zit een oplichter die verkoopt vanuit die kant dus ik vind de vraag niet zo gek.

Kan me nog herinneren dat een hoop oplichters op Texel zatten, want die dachten dat er toch niemand de veerboot nam om verhaal te halen :?
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by franky »

Speedy18 wrote:Ik snap dit soort posts niet zo goed. Nou zit je hier een of ander vaag verhaal op te hangen over iemand die blijkbaar iets verkoopt wat jij wil hebben, en je kunt alleen een brandstofpomp vinden, maar dat van jou gaat over heel veel geld, en je wilt geen 165 km erheen rijden want dat is zonde, maar je zet hier wel een compleet adres op een forum van iemand die misschien helemaal niks heeft gedaan.

Ga toch weg met je vage posts man. Als je interesse in iets hebt spring je in de auto en rij je erheen, bekijkt het en koopt het, is het niks, nou jammer dan. Maar ga in godsnaam geen vage posts met adres en alles op internet gooien omdat je zelf te lui bent om erheen te rijden.

speedy is nog nooit opgelicht blijkbaar, ik kan begrijpen dat je wat voorzichtiger bent als je is bent opgelicht of voor niks op en neer bent gereden.

http://www.marktplaatsoplichting.nl/
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by stef »

Speedy18 wrote:Ik snap dit soort posts niet zo goed.
Ga toch weg met je vage posts man. Als je interesse in iets hebt spring je in de auto en rij je erheen, bekijkt het en koopt het, is het niks, nou jammer dan.
Kennelijk is begrijpend lezen niet je sterkste punt.
Als je al eens eerder een zaterdag en een tank brandstof hebt gespendeert aan een grappenmaker, word je wat voorzichtiger.
Enige wat ik vraag is of er iemand in de buurt woont, en zoja, even wil kijken.

Kennelijk was mijn vermoeden juist, want na de melding dat ik geld heb overgemaakt, heb ik geen reacties meer van hem vernomen.
Ik denk dus dat deze "vage post" niet zo heel vaag was, en jij er in dit geval naast zit.

Later als je groot bent en wat meer ervaring met mensen hebt,begrijp je het misschien wel.
Wellicht heb je dan zelfs geleerd om normaal met respect te reageren.
Succes met de puberteit (die moet nog komen gok ik?)
Post Reply