welke auto voor een 20 jarige?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Haakert
Posts: 1699
Joined: Tue Apr 10, 2007 3:55 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Haakert »

Heb er zelf nog nooit echt last van gehad, heb mijn Buick ook al vanaf mijn 17e (nu 5 jaar) en nog nooit echt iets naar me hoofd geslingerd gekregen... Gewoon hard voor gewerkt en veel gespaard :)
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by RickyV8 »

Schijt aan de mensen, want de mensen hebben toch ook schijt aan jou. Dat is mijn motto zo'n beetje in dit soort situaties :moony:

Klinkt erg onverschillig maar bedoel het niet respectloos. Mensen hebben toch altijd wel een mening over iemand die zich onderscheid t.o.v. de grijze massa. Zolang jij het zelf mooi vind, er niet voor steelt en niemand tot overlast bent...

De negatieve opmerkingen van de mensen zeggen meestal meer over deze mensen zelf dan degene waar ze op lopen te zeiken..

Ik hoop dat dit duidelijk overkomt :D
white bird 67
Posts: 679
Joined: Thu Feb 10, 2011 11:31 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by white bird 67 »

en over merken en types moet je je ook niet druk maken :thumbs:

ik rij zelf ,,dodge ,,pontiac en ,,furd en maybe in the future wel een chevrolet who knows :idea:

ik koop gewoon wat ik mooi vind gelukkig doen de meesten dat anders zouden we allemaal in het hetzelfde bakkie rijden

en ja er bestaat een hoop jaloezie onder de mensen :x
ChevyJoop
Posts: 141
Joined: Sat Feb 13, 2010 11:11 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by ChevyJoop »

mustangman20 wrote: Heb nu 2 amerikaanse classics van mezelf en ja mijn Pappie heb er ook nog eens 3.
Ja ik rij ook in die van pappie maar moet dat er dan zo bovenop gelegd worden? is toch juist gaaf dat de auto gekte over waait van vader naar zoon?
Ik hoop dat mijn zoon straks (hij is nu nog geen half jaar) ook die gekte blijkt te hebben. En dat hij in een van mijn classics wil gaan rijden, en er zelf ook een gaat aanschaffen.

Off topic: wat is hier opeens aan de hand... al vier pagina's en bijna alleen maar positieve/opbeurende berichten. :thumbs:
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by silentchaos »

Ik denk dat het komt omdat de zon al een tijdje door de bewolking heenkomt Joop :D
Of is dat het gevolg van de positiviteit hier misschien? :P :?
SS502RAT
Posts: 1390
Joined: Sun Sep 16, 2007 3:39 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by SS502RAT »

gewoon lekker je gang gaan kocht mijn eerste op mijn achtiende .
hoop lui maar kijken en soms wel eens een opmerking maa ik dacht deze is betaald en jou auto dan ????? :lol: toen kochtje nog wel eens een yank voor 1500 piek en dat is nog niet eens zo gek langgeleden 1997 8)
The Animal
Posts: 4859
Joined: Sat Jun 12, 2004 4:50 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by The Animal »

Beter rondrijden in de auto van je pa (en van jezelf) dan in de auto van de bank, wat waarschijnlijk ook heel vaak het geval is bij de heren schreeuwers.
Post Reply