Hubba hubba wat een geile bak!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by gerrutcamaro »

jammer vh bouwjaar :D
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by Alwin »

Jammer van die garage. Ik krijg altijd jeuk op rare plekken als ik van die smetteloze garages zie.
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by 68 Cougar »

Corp wrote:walgelijke velgen :oops:
Idd. Erg jammer. Want soms is mooi mat op zich niet lelijk. 8)

Gr.,
Alexander.
69ElCamino
Posts: 353
Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by 69ElCamino »

Champy wrote:
Ook van harte welkom hoor.

Ik weet dat er ook een bijzonder mooie in Nederland rijdt. Een beetje grijs beige achtig (als ik het mij goed herinner) met twee strepen op de motorkap. Ooit gezien op foto's van een meeting

Image

Deze toevallig?
Jaaaaaa die!
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by Thompson »

69ElCamino wrote: Jaaaaaa die!
Die foto is genomen op een meeting in Breda. Stond toen vlakbij de auto('s?) van Mike's AMP.
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by sansemiano »

69ElCamino wrote:Hoog op de want list. Tering wat een gave pro-touring 69 Chevelle Convertible...

Kwijl kwijl
motor loopt wel beroerd. zeker een andere nokkenas erin en nog wat spul?
69ElCamino
Posts: 353
Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by 69ElCamino »

Ik zou bijna mijn el camino matzwart maken, ware het niet dat het absoluut niet past bij de auto.

By the way: die chevelle daar missen inderdaad een paar goed geplaatste chromen accenten, nu kloppen de velgen niet bij de rest van de auto.

Dat de motor niet lekker loopt, Tsja prutswerk?
thenewpappa
Posts: 662
Joined: Tue Aug 01, 2006 11:20 am

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by thenewpappa »

Mooie Camaro die op dat grasveldje maar wat een verschrikkelijk lelijke velgen eronder zeg...
(vieze) Freek
Posts: 209
Joined: Sat Feb 07, 2004 10:21 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by (vieze) Freek »

sansemiano wrote:motor loopt wel beroerd. zeker een andere nokkenas erin en nog wat spul?
als je er geen verstand van hebt kun je beter niets zeggen
er zit een twin turbo blok met 1200pk onder de motorkap
een blok dat ws alleen al 20 of 30k gekost heeft

hier nog zon beroerde chevelle die er niet uit ziet en zo rot loopt
1870pk TT 509ci
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by sansemiano »

ja, 1200pk bij 1 piek-toerental zeker vanwege allerlei modificaties. het ding loopt gewoon beroerd. wil haast niet stationair lopen.
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by gerrutcamaro »

:lol:
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by Corp »

is wel aan het commentaar te zien wie er werkelijk de ballen niet van snappen. Zowel op motorisch gebied als janken over chroom en glim sjit. If it doesn't go..chrome it!

Nee, de topper is dan weer een matzwarte met chromen tonka velgen!! Wat zit daar onder de kapo? Net zo'n topper op gas als die groene camaro?

Ze hebben hier liever jokkebrock rommel op een vies smogblokje met steigerpijpen eronder en dan op een meeting zo'n loom gassend geluid maken en pochen dat ze 500 jokkebrock PKs hebben. Da's de scene in Nederland, kansloos ten top!

Die motor loopt niet beroerd, het zit 'm in de nokkenas. OM dergelijke vermogens te halen zul je heel wat duratie moeten hebben. Om een zo stabiel mogelijk stationair toerental te hebben hebben ze toch een vrij grote lsa maar met duraties waar die op olopen om tot hogere toerentallen vermogen te hebben ontkom je niet aan een onstabiel stationair vacuum, en gezien dat het speed density systemen zijn...dan krijg je dat. Op een blower motor noemen ze dat ook wel blower roll.
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by sansemiano »

Corp wrote:is wel aan het commentaar te zien wie er werkelijk de ballen niet van snappen. Zowel op motorisch gebied als janken over chroom en glim sjit. If it doesn't go..chrome it!

Nee, de topper is dan weer een matzwarte met chromen tonka velgen!! Wat zit daar onder de kapo? Net zo'n topper op gas als die groene camaro?

Ze hebben hier liever jokkebrock rommel op een vies smogblokje met steigerpijpen eronder en dan op een meeting zo'n loom gassend geluid maken en pochen dat ze 500 jokkebrock PKs hebben. Da's de scene in Nederland, kansloos ten top!

Die motor loopt niet beroerd, het zit 'm in de nokkenas. OM dergelijke vermogens te halen zul je heel wat duratie moeten hebben. Om een zo stabiel mogelijk stationair toerental te hebben hebben ze toch een vrij grote lsa maar met duraties waar die op olopen om tot hogere toerentallen vermogen te hebben ontkom je niet aan een onstabiel stationair vacuum, en gezien dat het speed density systemen zijn...dan krijg je dat. Op een blower motor noemen ze dat ook wel blower roll.
ja, dat opperde ik al dus: die nokkenas. het ene optimaliseren en het andere zo goed als onbruikbaar maken. :D

die meneer van die chevelle moet eens bij amg in de leer gaan: een mercedes v8 met 2-turbos. loopt over het hele toerengebied vlak en soepel.
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by kn@pestaart »

Maar die heeft vast geen 1800 pk... :P
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Hubba hubba wat een geile bak!

Post by sansemiano »

kn@pestaart wrote:Maar die heeft vast geen 1800 pk... :P
ik had het nog steeds over de eerste chevelle van 1200pk. nee, die amg heeft er niet zoveel. 600 als ik me goed herinner. maar wat heb je aan 1200pk als ze alleen maar bij 1 absurd hoog toerental beschikbaar zijn? staat natuurlijk wel stoer op de uitdraai van de testbank. :D
Post Reply