Hubba hubba wat een geile bak!
-
- Posts: 1611
- Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
jammer vh bouwjaar
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
Jammer van die garage. Ik krijg altijd jeuk op rare plekken als ik van die smetteloze garages zie.
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
Idd. Erg jammer. Want soms is mooi mat op zich niet lelijk. 8)Corp wrote:walgelijke velgen
Gr.,
Alexander.
-
- Posts: 353
- Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
Jaaaaaa die!Champy wrote:
Ook van harte welkom hoor.
Ik weet dat er ook een bijzonder mooie in Nederland rijdt. Een beetje grijs beige achtig (als ik het mij goed herinner) met twee strepen op de motorkap. Ooit gezien op foto's van een meeting
Deze toevallig?
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
Die foto is genomen op een meeting in Breda. Stond toen vlakbij de auto('s?) van Mike's AMP.69ElCamino wrote: Jaaaaaa die!
-
- Posts: 1548
- Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
motor loopt wel beroerd. zeker een andere nokkenas erin en nog wat spul?69ElCamino wrote:Hoog op de want list. Tering wat een gave pro-touring 69 Chevelle Convertible...
Kwijl kwijl
-
- Posts: 353
- Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
Ik zou bijna mijn el camino matzwart maken, ware het niet dat het absoluut niet past bij de auto.
By the way: die chevelle daar missen inderdaad een paar goed geplaatste chromen accenten, nu kloppen de velgen niet bij de rest van de auto.
Dat de motor niet lekker loopt, Tsja prutswerk?
By the way: die chevelle daar missen inderdaad een paar goed geplaatste chromen accenten, nu kloppen de velgen niet bij de rest van de auto.
Dat de motor niet lekker loopt, Tsja prutswerk?
-
- Posts: 662
- Joined: Tue Aug 01, 2006 11:20 am
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
Mooie Camaro die op dat grasveldje maar wat een verschrikkelijk lelijke velgen eronder zeg...
-
- Posts: 209
- Joined: Sat Feb 07, 2004 10:21 pm
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
als je er geen verstand van hebt kun je beter niets zeggensansemiano wrote:motor loopt wel beroerd. zeker een andere nokkenas erin en nog wat spul?
er zit een twin turbo blok met 1200pk onder de motorkap
een blok dat ws alleen al 20 of 30k gekost heeft
hier nog zon beroerde chevelle die er niet uit ziet en zo rot loopt
1870pk TT 509ci
-
- Posts: 1548
- Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
ja, 1200pk bij 1 piek-toerental zeker vanwege allerlei modificaties. het ding loopt gewoon beroerd. wil haast niet stationair lopen.
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
is wel aan het commentaar te zien wie er werkelijk de ballen niet van snappen. Zowel op motorisch gebied als janken over chroom en glim sjit. If it doesn't go..chrome it!
Nee, de topper is dan weer een matzwarte met chromen tonka velgen!! Wat zit daar onder de kapo? Net zo'n topper op gas als die groene camaro?
Ze hebben hier liever jokkebrock rommel op een vies smogblokje met steigerpijpen eronder en dan op een meeting zo'n loom gassend geluid maken en pochen dat ze 500 jokkebrock PKs hebben. Da's de scene in Nederland, kansloos ten top!
Die motor loopt niet beroerd, het zit 'm in de nokkenas. OM dergelijke vermogens te halen zul je heel wat duratie moeten hebben. Om een zo stabiel mogelijk stationair toerental te hebben hebben ze toch een vrij grote lsa maar met duraties waar die op olopen om tot hogere toerentallen vermogen te hebben ontkom je niet aan een onstabiel stationair vacuum, en gezien dat het speed density systemen zijn...dan krijg je dat. Op een blower motor noemen ze dat ook wel blower roll.
Nee, de topper is dan weer een matzwarte met chromen tonka velgen!! Wat zit daar onder de kapo? Net zo'n topper op gas als die groene camaro?
Ze hebben hier liever jokkebrock rommel op een vies smogblokje met steigerpijpen eronder en dan op een meeting zo'n loom gassend geluid maken en pochen dat ze 500 jokkebrock PKs hebben. Da's de scene in Nederland, kansloos ten top!
Die motor loopt niet beroerd, het zit 'm in de nokkenas. OM dergelijke vermogens te halen zul je heel wat duratie moeten hebben. Om een zo stabiel mogelijk stationair toerental te hebben hebben ze toch een vrij grote lsa maar met duraties waar die op olopen om tot hogere toerentallen vermogen te hebben ontkom je niet aan een onstabiel stationair vacuum, en gezien dat het speed density systemen zijn...dan krijg je dat. Op een blower motor noemen ze dat ook wel blower roll.
-
- Posts: 1548
- Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
ja, dat opperde ik al dus: die nokkenas. het ene optimaliseren en het andere zo goed als onbruikbaar maken.Corp wrote:is wel aan het commentaar te zien wie er werkelijk de ballen niet van snappen. Zowel op motorisch gebied als janken over chroom en glim sjit. If it doesn't go..chrome it!
Nee, de topper is dan weer een matzwarte met chromen tonka velgen!! Wat zit daar onder de kapo? Net zo'n topper op gas als die groene camaro?
Ze hebben hier liever jokkebrock rommel op een vies smogblokje met steigerpijpen eronder en dan op een meeting zo'n loom gassend geluid maken en pochen dat ze 500 jokkebrock PKs hebben. Da's de scene in Nederland, kansloos ten top!
Die motor loopt niet beroerd, het zit 'm in de nokkenas. OM dergelijke vermogens te halen zul je heel wat duratie moeten hebben. Om een zo stabiel mogelijk stationair toerental te hebben hebben ze toch een vrij grote lsa maar met duraties waar die op olopen om tot hogere toerentallen vermogen te hebben ontkom je niet aan een onstabiel stationair vacuum, en gezien dat het speed density systemen zijn...dan krijg je dat. Op een blower motor noemen ze dat ook wel blower roll.
die meneer van die chevelle moet eens bij amg in de leer gaan: een mercedes v8 met 2-turbos. loopt over het hele toerengebied vlak en soepel.
-
- Posts: 3012
- Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
Maar die heeft vast geen 1800 pk...
-
- Posts: 1548
- Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm
Re: Hubba hubba wat een geile bak!
ik had het nog steeds over de eerste chevelle van 1200pk. nee, die amg heeft er niet zoveel. 600 als ik me goed herinner. maar wat heb je aan 1200pk als ze alleen maar bij 1 absurd hoog toerental beschikbaar zijn? staat natuurlijk wel stoer op de uitdraai van de testbank.kn@pestaart wrote:Maar die heeft vast geen 1800 pk...