Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK! :)
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK! :)
Pfffff...wat ik af en toe moet uithalen om dat bruine kreng door de APK te loodsen
De schijven waren afgekeurd...dus ik eerst kijken voor nieuwe.
Wil ik gaan voor typen met groeven dr in voor een betere prestatie.
Nou, krijg ik bericht dat ze niet voorradig zijn en dat ze me op de hoogte zouden houden wanneer ze ze weer in huis zouden hebben. Ondertussen kreeg ik een aanbod van zo goed als ongebruikte schijven van een forum genoot. Die kon ik zo krijgen.
Helaas heb ik die nog niet in handen...en aangezien ik Maandag voor de her keuring ga en de dagen vlak daarvoor bloedje heet wordt waarbij ik geen zin heb om me een bult te zweten, heb ik (Don) vanavond de coupé als donor ingezet.
Ik heb daar de schijven van gepakt en gemonteerd op de sedan met nieuwe blokken.
Straks, als die gegroefde exemplaren binnen zijn, monteer ik die wel op de coupé...dan heb ik dat alvast gehad.
Van het weekeind effe de achterwielen wisselen tussen de sedan en de coupé gezien dat er één van de sedan afkeur was. Verder de xenon effe ongedaan maken...effe op benzine starten zodat die dat gelijk doet als die homo's het proberen...hebben ook geen geduld
en dan als laatste de ruitensproei systeem op gang helpen door effe met een blaas nippel het tankje lichtelijk onder druk zetten zodat die het ook weer effe doet.
Effe kijken...hmmm...ik geloof dat ik dan alles heb...
De rest is duimen maar
(UPDATE 20/8/12)>
Ik dacht toch nog effe vlak voor vertrek te laten weten dat die dr door is
Leek me wel zo prettig voor de mensen hier dat ze weten dat ik weer veilig de weg op kan
Was gisteren effe flink zweten (35+) om de wielen tijdelijk om te wisselen tussen de coupé en de sedan...vandaag ook effe de handrem afgesteld en de stuk aangebracht polyester in de deurstijl mat zwart gespoten.
Vanavond de wielen weer terug aan de juiste wagen monteren om vervolgens de wagen vol te proppen met vakantie meuk
Hier trouwens wat pic's van de wagens met elkaars wielen dr onder.
Hier de coupé met de zwarte Detona's dr onder. En eh...dat ziet er eigenlijk best goed uit.
Hmmm, deze combinatie zal ik zekers onthouden (doe ik daar goed aan...mistaat het niet..?)
En bij de sedan herleven oude tijden. Ik reed de eerste twee jaar zo rond...op zijn orginele velgen met witte bies banden dr onder.
De schijven waren afgekeurd...dus ik eerst kijken voor nieuwe.
Wil ik gaan voor typen met groeven dr in voor een betere prestatie.
Nou, krijg ik bericht dat ze niet voorradig zijn en dat ze me op de hoogte zouden houden wanneer ze ze weer in huis zouden hebben. Ondertussen kreeg ik een aanbod van zo goed als ongebruikte schijven van een forum genoot. Die kon ik zo krijgen.
Helaas heb ik die nog niet in handen...en aangezien ik Maandag voor de her keuring ga en de dagen vlak daarvoor bloedje heet wordt waarbij ik geen zin heb om me een bult te zweten, heb ik (Don) vanavond de coupé als donor ingezet.
Ik heb daar de schijven van gepakt en gemonteerd op de sedan met nieuwe blokken.
Straks, als die gegroefde exemplaren binnen zijn, monteer ik die wel op de coupé...dan heb ik dat alvast gehad.
Van het weekeind effe de achterwielen wisselen tussen de sedan en de coupé gezien dat er één van de sedan afkeur was. Verder de xenon effe ongedaan maken...effe op benzine starten zodat die dat gelijk doet als die homo's het proberen...hebben ook geen geduld
en dan als laatste de ruitensproei systeem op gang helpen door effe met een blaas nippel het tankje lichtelijk onder druk zetten zodat die het ook weer effe doet.
Effe kijken...hmmm...ik geloof dat ik dan alles heb...
De rest is duimen maar
(UPDATE 20/8/12)>
Ik dacht toch nog effe vlak voor vertrek te laten weten dat die dr door is
Leek me wel zo prettig voor de mensen hier dat ze weten dat ik weer veilig de weg op kan
Was gisteren effe flink zweten (35+) om de wielen tijdelijk om te wisselen tussen de coupé en de sedan...vandaag ook effe de handrem afgesteld en de stuk aangebracht polyester in de deurstijl mat zwart gespoten.
Vanavond de wielen weer terug aan de juiste wagen monteren om vervolgens de wagen vol te proppen met vakantie meuk
Hier trouwens wat pic's van de wagens met elkaars wielen dr onder.
Hier de coupé met de zwarte Detona's dr onder. En eh...dat ziet er eigenlijk best goed uit.
Hmmm, deze combinatie zal ik zekers onthouden (doe ik daar goed aan...mistaat het niet..?)
En bij de sedan herleven oude tijden. Ik reed de eerste twee jaar zo rond...op zijn orginele velgen met witte bies banden dr onder.
Last edited by Detroitsteel on Mon Aug 20, 2012 1:34 pm, edited 1 time in total.
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Kansloos nieuw topic! WGAF! Goed bezig man
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
In iedergeval ben je weer de eerste die reageerd...dus eh, kansloos...nee manCorp wrote:Kansloos nieuw topic! WGAF! Goed bezig man
Thanks voor je duimpje...het ontroerd me...
-
- Posts: 372
- Joined: Wed May 02, 2012 12:31 pm
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
waarom waren die schijven afgekeurd? roest?
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Nope...haarscheurvorming in lijn van de ventilatie ribben rondom op het remvlak.oldsv8diesel wrote:waarom waren die schijven afgekeurd? roest?
Lichtelijke haarscheurvorming mag...mits het binnen een bepaalde waarde blijft.
-
- Posts: 1548
- Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
je bent een echte auto-liefhebber, ds.
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Ik doe mijn bestsansemiano wrote:je bent een echte auto-liefhebber, ds.
Helaas is dat bruine ding niet zo liefhebberig voor mij
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Ik doe mijn best
Helaas is dat bruine ding niet zo liefhebberig voor mij [/quote]
Het is maar een vraag : waarom graaf je een gat om een ander gat te vullen ???
Maak het dan gelijk goed in orde ben je er ook gelijk van af...
of krijg ik nou weer commentaar ?
Helaas is dat bruine ding niet zo liefhebberig voor mij [/quote]
Het is maar een vraag : waarom graaf je een gat om een ander gat te vullen ???
Maak het dan gelijk goed in orde ben je er ook gelijk van af...
of krijg ik nou weer commentaar ?
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Het is maar een vraag : waarom graaf je een gat om een ander gat te vullen ???Steeg wrote:Ik doe mijn best
Helaas is dat bruine ding niet zo liefhebberig voor mij
Maak het dan gelijk goed in orde ben je er ook gelijk van af...
of krijg ik nou weer commentaar ? [/quote]
Ik verzin dat gat niet...dat verzind de RDW.
Straks ben ik dr weer twee jaar vanaf
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Het is me duidelijk dat je van aandacht houdt,geen vriend(in) zeker ,nou zet hem op kerel lekker knutselen aan Das sedan boot
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Het is rustig op mn werk momenteelRanch73 wrote:Het is me duidelijk dat je van aandacht houdt,geen vriend(in) zeker ,nou zet hem op kerel lekker knutselen aan Das sedan boot
En eh, verlangend naar aandacht...hier..?
Whoehahahaha!
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Buiten de bashings om die ik even terzijde schuif,ben ik serieus van mening dat jouw voertuig en werkwijze van repareren een gevaar voor de omgeving zijn.
Je moet echt Stevie Wonder als apk keurmeester hebben.Elke zichzelf respecterende beroepsuitoefenaar zou m af moeten keuren..
Je moet echt Stevie Wonder als apk keurmeester hebben.Elke zichzelf respecterende beroepsuitoefenaar zou m af moeten keuren..
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Pirana wrote:Buiten de bashings om die ik even terzijde schuif,ben ik serieus van mening dat jouw voertuig en werkwijze van repareren een gevaar voor de omgeving zijn.
Je moet echt Stevie Wonder als apk keurmeester hebben.Elke zichzelf respecterende beroepsuitoefenaar zou m af moeten keuren..
Je snapt 't niet, hij is nu stoer
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Opinions are like assholes...everybody's got one!Pirana wrote:Buiten de bashings om die ik even terzijde schuif,ben ik serieus van mening dat jouw voertuig en werkwijze van repareren een gevaar voor de omgeving zijn.
Je moet echt Stevie Wonder als apk keurmeester hebben.Elke zichzelf respecterende beroepsuitoefenaar zou m af moeten keuren..
Maar effe voor de duidelijkheid, APK is een moment opname.
En als die op de APK punten goed is, waarom zou je hem afkeuren..?
Ze trekken de boel niet los om dr in te kijken...dat doet geen enkele keurmeester heh.
Zelfs als die een steekproef krijgt (heeft die al een paar keer gehad in het verleden trouwens) komt die er glansrijk doorheen.
By the way, ik had hem dr allang door gehad als ik naar een ander adres was gegaan.
Maar ik koos voor deze gezien ik dan geen geouwehoer heb met evt een fiets achterin of een leenauto omdat het op loopafstand van mn werk is.
Zo...nu jij weer...
Re: Schijven van de coupé over naar de sedan en anders om...
Als we t over assholes and opinions hebben.....
Welk bestedingspatroon jij hebt ten behoeve van je voertuig en de daarbij behorende verwennerij boeit mij niks.
Als jouw sport is om zo goedkoop mogelijk met beschikbare materialen je auto rijdbaar te houden is dat jouw keus.
Echter,gezien de vele topics waarbij op allerlei vreemde manieren stukken erin worden gebakken,halve draagarmen met papiermache gerepareerd worden etc grenst aan onzin.
Zelfs een goed gebruikt sloopdeel is door jou te betalen en een stuk veiliger en verstandiger als die onzin waar jij mee bezig bent.
Een set schijven voor zo'n titanic is overal te krijgen op elk uur van de dag,zo bijzonder is jou chevy niet.
En dat je nu ineens drilled and slotted rotors wlt geeft aan dat je verhoudingen betreft kennis en realisme omtrent die titanic vrijwel nihil is...
Welk bestedingspatroon jij hebt ten behoeve van je voertuig en de daarbij behorende verwennerij boeit mij niks.
Als jouw sport is om zo goedkoop mogelijk met beschikbare materialen je auto rijdbaar te houden is dat jouw keus.
Echter,gezien de vele topics waarbij op allerlei vreemde manieren stukken erin worden gebakken,halve draagarmen met papiermache gerepareerd worden etc grenst aan onzin.
Zelfs een goed gebruikt sloopdeel is door jou te betalen en een stuk veiliger en verstandiger als die onzin waar jij mee bezig bent.
Een set schijven voor zo'n titanic is overal te krijgen op elk uur van de dag,zo bijzonder is jou chevy niet.
En dat je nu ineens drilled and slotted rotors wlt geeft aan dat je verhoudingen betreft kennis en realisme omtrent die titanic vrijwel nihil is...