mrb vrijstelling toch afgeschaft

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by sjak_brak »

Remon. wrote:eentje met tril functie neem ik aan..
Een genivelleerde inkomensafhankelijke trilfunctie voortvloeiend uit een ombuiging.
chevycaprice91
Posts: 653
Joined: Sat Oct 03, 2009 7:26 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by chevycaprice91 »

Dat zal voor de meesten hier geen probleem zijn. Die twee keer per jaar....[/quote]

dan moet je ook betalen als je je afbeukt :D
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by capricelimburg »

Het is allemaal nog niet definitief. Een regeerakkoord is nog geen wet, het zijn "grote lijn" plannen die dan later in detail uitgewerkt moeten worden waarbij ook branche-organisaties en de oppositie betrokken worden. Ik verwacht toch wel dat daar een lans gebroken gaat worden voor de echte klassiekerrijder.

Als je het dagelijks gebruik van klassiekers wil aanpakken dan zijn daar veel slimmere maatregelen voor te verzinnen die ook geld opleveren (want daar gaat het natuurlijk wel om) zonder dat de echte klassiekers geofferd worden.

Het vervelende is dat we zo weer een jaar verder kunnen zijn voordat daar allemaal duidelijkheid over is, dus tot die tijd gaat dit toch als een donkere wolk boven de handel hangen.
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Rob Rules »

Pimpmeister wrote:Rustig mensen, niets aan de hand, gewoon doorlopen. Deze maatregel zal pas doorgaan in 2014 en dan is dit kabinet allang weer demissionair. Lekker blijven cruisen, alles sal reg kom.
Daar zit wat in. Wie weet wat ze dan weer weten..

"Bovag laat in een eerste reactie weten de maatregel nogal rigoureus te vinden. "Je straft hiermee de liefhebber, en bovendien doe je het rijdend nationaal erfgoed niet veel goeds aan", aldus woordvoerder Paul de Waal. "Wij pleiten voor aanpak van het misbruik van de regeling, zodat de echte sleutelaar wordt ontzien. Op deze manier is het wel erg van dik hout zaagt men planken."
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Rob Rules »

En de volgende stap:

Image
73mustang
Posts: 124
Joined: Sun Apr 18, 2010 11:53 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by 73mustang »

Pimpmeister wrote:Rustig mensen, niets aan de hand, gewoon doorlopen. Deze maatregel zal pas doorgaan in 2014 en dan is dit kabinet allang weer demissionair. Lekker blijven cruisen, alles sal reg kom.
alles sal reg kom. Dat spreek woord ken ik uit zuid afrika waar ik gewoond heb, eens zal ik voor jou de klip uit de pat rol Ha HA

GR ROB
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Corp »

Rob Rules wrote:En de volgende stap:

Image
je kunt er om lachen maar over een x aantal jaren is dat de werkelijkheid
bees
Posts: 2084
Joined: Fri May 26, 2006 7:12 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by bees »

Corp wrote:
je kunt er om lachen maar over een x aantal jaren is dat de werkelijkheid

Welnee, dat wordt dat via GPS bepaald en direct van je bankrekening afgeschreven. Daar komt geen menselijke handeling meer aan te pas.
CaddySeville
Posts: 26
Joined: Mon Oct 29, 2012 10:17 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by CaddySeville »

Wanneer kan ik die blokkade met onze Amerikanen van het Binnenhof in mijn agenda zetten?
Of wordt het een wekelijkse actie totdat ze weer normaal gaan nadenken daar?
caddy
Posts: 1370
Joined: Mon Mar 01, 2004 7:12 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by caddy »

Het vervelende is dat we zo weer een jaar verder kunnen zijn voordat daar allemaal duidelijkheid over is, dus tot die tijd gaat dit toch als een donkere wolk boven de handel hangen.


Inderdaad, mijn plan om een mooie Mark IV te kopen zet ik even in de koelkast.
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Rob Rules »

Dat kastje met GPS staat dan binnenkort hier ergens op de kast, aangesloten op een omvormer :D

anyway, back on topic:
We zullen wel zien wat er van terecht komt. Ik houd mijn ±4 ton aan staal en overige onderdelen nog maar even aan.
CaddySeville wrote:Wanneer kan ik die blokkade met onze Amerikanen van het Binnenhof in mijn agenda zetten?
Of wordt het een wekelijkse actie totdat ze weer normaal gaan nadenken daar?
Project X Editie Binnenhof :D
Last edited by Rob Rules on Mon Oct 29, 2012 10:31 pm, edited 1 time in total.
73mustang
Posts: 124
Joined: Sun Apr 18, 2010 11:53 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by 73mustang »

CaddySeville wrote:Wanneer kan ik die blokkade met onze Amerikanen van het Binnenhof in mijn agenda zetten?
Of wordt het een wekelijkse actie totdat ze weer normaal gaan nadenken daar?
Ik doe mee prik maar een datum

GR ROB
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Remon. »

sjak_brak wrote:Een genivelleerde inkomensafhankelijke trilfunctie voortvloeiend uit een ombuiging.
Juist! Maar uiteraard wel vanuit milieuoverwegingen..
RobDodge
Posts: 4591
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:17 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by RobDodge »

Ik wilde altijd al een tractor hebben, waarschijnlijk wordt dat dus een Dodge tractor :lol:
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Rob Rules »

RobDodge wrote:Ik wilde altijd al een tractor hebben, waarschijnlijk wordt dat dus een Dodge tractor :lol:
Wie had er ook alweer die Kirovets te koop staan? :holy:
Locked