Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by HarleyRob »

back to black wrote:ZEGT NEE TEGEN AFSCHAFFING VRIJSTELLING MRB VOOR VRIJSTELLING VAN OLDTIMERS !!

Morgen is het zo ver dan gaan we cruise naar Zaltbommel rond de middag zal het daar te doen zijn !!

Meer dan 100 aanmeldingen !

Zie link
https://www.facebook.com/events/309100969192379/
Helaas, mijn koppen liggen er nog niet op, dus ik moet overslaan. Ik wens iedereen veel plezier morgen....

Enne, ik weet het, ik kan ook op de HD komen, maar check het weer even...... Precies!
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by gerrutcamaro »

HarleyRob wrote:
Precies! VVD wordt weer de grootste, maar PvdA zakt helemaal weg: http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=621

Zonder PvdA aan de zijde regeert VVD heel anders, en zal dit topic ver naar de achtergrond gedrukt worden (denk aan al die paarse broeken met hun MG....).

maar de vvd wordt wel kleiner en zal dus samen moeten werken met partijen die minder oldtimer minded zijn
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by HarleyRob »

Oh ja, jij bedoelt natuurlijk de SP.... Of nee, die zijn ook tegen invoering.... Dus je bedoelt de PVV.... Of.... wat bedoel je eigenlijk? CDA? Die is verdeeld....

http://harryvanbommel.sp.nl/weblog/2012 ... en-rijden/

http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/ ... herstellen

http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... l-eens.xml
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by gerrutcamaro »

cda wordt te klein om wat in te brengen, de PVV komt niet in de regering en de SP heeft dat geld nodig om uit te delen aan de 'minder bedeelden' :P
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by HarleyRob »

gerrutcamaro wrote:cda wordt te klein om wat in te brengen, de PVV komt niet in de regering en de SP heeft dat geld nodig om uit te delen aan de 'minder bedeelden' :P
SP denkt anders best met ''ons'' mee: http://www.sp.nl/verkeer/nieuwsberichte ... sting.html

En als de PVV niet in de regering komt maar wel in de Eerste Kamer sterk staat, dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.

In feite is het allemaal koffiedik kijken wat we doen Gerrut, maar ik denk toch dat wanneer het huidige kabinet zou vallen de kaarten opeens heel anders verdeeld zouden worden.
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by Wolfman »

Lekker allemaal ouwehoeren over de politiek. Dit deugd niet dat deugd niet. :boos:
Maar als er dan iets georganiseerd word waar je je ongenoegen kenbaar kan maken is er niemand te zien..

lekkere stoere papieren ridder hier! :barf:


Het was een leuke dag. De opkomst viel alleen wat tegen. Ik denk alles bij elkaar een auto of 60 70.

De rest interesseert het dus geen moer.
Maar ga gerust verder hier hoor. Lekker blaten over wat er allemaal niet deugt in Nederland. Lekker makkelijk achter je toetsenbord.
maar als het op daden aankomt word het erg stil!


:moony:
piet66
Posts: 25
Joined: Sat Sep 29, 2012 9:48 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by piet66 »

Klopt helemaal Wolfman ik kwam aan rijden en er stonden 5 oltimers ik dacht is dit alles op facebook stonden 100 aanmeldingen ik had de rondrit net gemist maar ben toch blijven wachten tot ze weer terug waren ikwas ook een beetje bang voor het zout op straat maar dat viel 100 procent mee je moet er wat voor over hebben als het dan in 2014 misgaat heb je in ieder geval wel iets gedaan


MVG Piet66
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by Ton »

Was in ieder geval een gezellig middagje met een double whopper :)
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by HarleyRob »

Wolfman wrote:Lekker allemaal ouwehoeren over de politiek. Dit deugd niet dat deugd niet. :boos:
Maar als er dan iets georganiseerd word waar je je ongenoegen kenbaar kan maken is er niemand te zien..

lekkere stoere papieren ridder hier! :barf:


Het was een leuke dag. De opkomst viel alleen wat tegen. Ik denk alles bij elkaar een auto of 60 70.

De rest interesseert het dus geen moer.
Maar ga gerust verder hier hoor. Lekker blaten over wat er allemaal niet deugt in Nederland. Lekker makkelijk achter je toetsenbord.
maar als het op daden aankomt word het erg stil!


:moony:
WTF Wolfman? Ik heb toch hier op het forum geschreven dat mijn koppen er af liggen? Met het stepje is het toch net te ver voor me...... 8)
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by franky »

Image
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by Pimpmeister »

Wolfman wrote:De rest interesseert het dus geen moer.
Ah, het kwartje is gevallen. Waren de pers en media onder de indruk van alle bussen en benzen? Waren de medeweggebruikers vol sympathie tegenover al dat moois ondanks dat ze gehinderd werden om lekker door te rijden op hun vrije zaterdag? Ik hoop het, want dan hebben jullie niet voor niets dat rijdend cultureel erfgoed door het zout gejaagd.
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by Wolfman »

@HarleyRob uiteraard geld mijn reactie niet voor die gene die een goede reden had om niet aanwezig te zijn. voor de rest: :moony:
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by franky »

er was ook altijs ietvan stuurlui die aan wal staan of zoiets
back to black
Posts: 188
Joined: Thu Mar 17, 2011 6:44 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by back to black »

Na dat er z’n 60 a 70 auto verzameld hadden kregen we gelijk bezoek van de KLPD en Rijkswaterstaat
met de vraag wat de bedoeling was ( want ze hadden niet alles kunnen volgen op Facebook)
Schijnt dan we al de hele week gevolgd werden op FB door KLPD
(nou ja hier mag iedereen ook zijn mening over hebben)

Spontaan hebben we besloten om toch de weg op te gaan en rondrit te maken over de A2-A12-A27
Echter mocht dit alleen onder politie begeleiding, Rijkswaterstaat, en een auto voor hulpdienst ingeval er een oldtimer zou uit vallen en werden er motoragente opgeroepen om ons te begeleiden
Met z”n 40 a 50 auto hebben we een ritje gemaakt alles erg leuk en bij De lucht weer verzameld

Met dank aan mensen die deze actie spontaan hebben opgepakt !!!
Gr Marco

Foto’s volgen nog !


Facebook foto’s
https://www.facebook.com/events/309100969192379/
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by rene74monte »

Wolfman wrote:Lekker allemaal ouwehoeren over de politiek. Dit deugd niet dat deugd niet. :boos:
Maar als er dan iets georganiseerd word waar je je ongenoegen kenbaar kan maken is er niemand te zien..

lekkere stoere papieren ridder hier! :barf:


Het was een leuke dag. De opkomst viel alleen wat tegen. Ik denk alles bij elkaar een auto of 60 70.

De rest interesseert het dus geen moer.
Maar ga gerust verder hier hoor. Lekker blaten over wat er allemaal niet deugt in Nederland. Lekker makkelijk achter je toetsenbord.
maar als het op daden aankomt word het erg stil!


:moony:
wat voor daden?? een meetinkje met een rondrit? of is vanaf nu elke meeting een protest
Post Reply