Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
back to black
Posts: 188
Joined: Thu Mar 17, 2011 6:44 pm

Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by back to black »

ZEGT NEE TEGEN AFSCHAFFING VRIJSTELLING MRB VOOR VRIJSTELLING VAN OLDTIMERS

Hallo mede USA car en old-timer drivers !!

Het is nu wel duidelijk dat wij door Den Haag op de korrel worden genomen !

Er zijn al diversen topic’s en post s op diversen forums en Facebook die de ronden gaan om Den Haag te laten horen dat wij het er niet mee eens zijn.

Er is een actie dag georganiseerd op 16 Maart a.s in Apeldoorn. Maar de vrijwilligers - organisatoren kregen zoveel tegenwerking dat deze dag de kop is ingedrukt.

Nu is het idee ontstaan om op 16 Maart a.s toch de weg op te gaan !
Er is gezocht naar een landelijke locatie zodat iedereen er vanuit heel Nederland heen kan komen.
In Zaltbommel (langs de A2) ligt het restaurant De Lucht. Dit lijkt ons een mooie locatie om gezellig een bakkie te doen en bijeen te komen, ( waarschijnlijk is er ook een rond rit )
Vanuit Rotterdam, Gelderland en Limburg gaan er ook cruises op 16 maart naar toe.

Bij deze ben jij ook uitgenodigd om hierheen te komen.
Er word niks georganiseerd dus iedereen komt op eigen gelegenheid. Geadviseerd wordt om niet harder te rijden dan 80km dus lekker cruise !

Houd je aan de verkeersregels, het is niet de bedoeling dat wij een slechte naam krijgen !

Cruise vanuit Limburg (https://www.facebook.com/pages/Amerikaa ... 9725268259)

De bedoeling is dat we een cruisetocht gaan maken, vanuit Brabant/Limburg naar Zaltbommel.
We komen bij elkaar om ca 10.30-11.00 op de parkeerplaats Texaco / Burger King (afslag 39 Venlo)
Ja, dat is bij het Belasting / douane kantoor hoe toepasselijk. Dan gaan we samen richting Zaltbommel.

Cruise vanuit Zuid Holland (https://www.facebook.com/robert.simoskie)

Vanuit Rotterdam verzamelen we bij Pietersen om 8.00 uur Vertrek om 9.00 uur naar restaurant De Lucht.
PeeKee
Posts: 152
Joined: Sat Feb 26, 2011 4:00 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by PeeKee »

1 tip.

er zijn daar 2 parkeerplaatsen. eentje aan de oost kant en eentje aan de west kant van de A2. de mensen uit het noorden komen aan de west kant te staan en die uit het zuiden aan de oost kant. Mensen uit het zuiden kunnen dan beter door rijden tot de afslag zaltbommel en dan weer een stukkie terug. dan staan jullie allemaal aan de juiste kant bij het restaurant/burger king/subway.
Er is wel een tunnel onder de A2 door maar bij elkaar staan is denk ik de bedoeling

In elk geval fijne dag en hopelijk een goeie opkomst. maak er wat moois van

PK
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by Knightwolf »

Dat heb ik van de week ook al ergens gezegt, dat er 2 parkeerplaatsen zijn. Vanuit zuid naar noord is het De Lucht Oost en vanuit noord naar zuid is het De Lucht West.

Echter als hier veel volk op af komt heb je echt beide parkeerterreinen nodig, zo groot zijn ze niet, en naast jullie zijn er ook nog andere weggebruikers.
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by gambaa »

Volgende stoet verzamelen (parkeerplaats er tegenover op het industrieterein)AZ-stadion Alkmaar, 10uur 10;30 richting Zalbommel??? is dat wat?

Is het een idee om het op MP en speurders te vermelden?

Flyer's?
dickdale
Posts: 105
Joined: Wed Jan 17, 2007 12:14 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by dickdale »

neem de sneeuwkettingen mee!
back to black
Posts: 188
Joined: Thu Mar 17, 2011 6:44 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by back to black »

Reeds 80 aanmeldingen!!! van uit heel Nederland dit het ik niet verwacht
( ik denk we doen gewoon een bakkie met een paar man en wat amerikane )

Iedereen is welkom met of zonder USA cars of oldtimer

Protest actie afschaffing MRB vrijstelling oldtimers facebook link
https://www.facebook.com/events/309100969192379/

Gr Marco, Robbert, en de ander mede regelneven !!
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by Pimpmeister »

back to black wrote:Reeds 80 aanmeldingen!!! van uit heel Nederland dit het ik niet verwacht
80 auto's. Das 0.026% van de oldtimers in NL. Een erg bescheiden project x-feestje dus. Gelukkig heb je de lat voor jezelf niet al te hoog gelegd. ;)

Veel succes zaterdag, gaan we het zien bij SBS6? Ik wacht nog even hoe het plan van het Ministerie van Financien er uit gaat zien. Dan weet ik waar ik eigenlijk (eventueel) tegen protesteer. En is het weer ook wat beter...
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by Wolfman »

Mooi ik ben erbij en neem nog meer mensen mee.
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by gambaa »

zo zo wordt nog druk bij alkmaar,,,,,,,,,,,,

allemaal schAApjes hier in nederland veel bléren en mékkeren uiteindelijk nx doen
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by Texas Boy »

Pimpmeister wrote:Ik wacht nog even hoe het plan van het Ministerie van Financien er uit gaat zien. Dan weet ik waar ik eigenlijk (eventueel) tegen protesteer. En is het weer ook wat beter...
Plan is al bekend, na 2014 afgelopen met Belastingvrij rijden :?
'66 LeMans
Posts: 6
Joined: Sun Jan 23, 2011 9:15 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by '66 LeMans »

Texas Boy wrote:
Plan is al bekend, na 2014 afgelopen met Belastingvrij rijden :?
Bron?
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by HarleyRob »

Als het kabinet tot die tijd blijft zitten........ :D :D
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by gerrutcamaro »

ik zou niet hopen op nieuwe verkiezingen, vvd wordt waarschijnlijk weer de grootste en pvda, d66, groenlinks, SP, PvdD zullen eerder een dubbeltarief willen voor oldtimers :P
back to black
Posts: 188
Joined: Thu Mar 17, 2011 6:44 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by back to black »

ZEGT NEE TEGEN AFSCHAFFING VRIJSTELLING MRB VOOR VRIJSTELLING VAN OLDTIMERS !!

Morgen is het zo ver dan gaan we cruise naar Zaltbommel rond de middag zal het daar te doen zijn !!

Meer dan 100 aanmeldingen !

Zie link
https://www.facebook.com/events/309100969192379/
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Actiedag 16 Maart Zaltbommel

Post by HarleyRob »

gerrutcamaro wrote:ik zou niet hopen op nieuwe verkiezingen, vvd wordt waarschijnlijk weer de grootste en pvda, d66, groenlinks, SP, PvdD zullen eerder een dubbeltarief willen voor oldtimers :P
Precies! VVD wordt weer de grootste, maar PvdA zakt helemaal weg: http://www.ipsos-nederland.nl/content.asp?targetid=621

Zonder PvdA aan de zijde regeert VVD heel anders, en zal dit topic ver naar de achtergrond gedrukt worden (denk aan al die paarse broeken met hun MG....).
Post Reply