make that the cat wise

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
ayla
Posts: 372
Joined: Tue Aug 17, 2010 7:25 pm

Re: make that the cat wise

Post by ayla »

takel wrote::!:

Ik bel altijd de politie als ik zie dat iemand fout parkeer
Als de buren herrie maken na 10 uur 's-avonds dan bel ik de politie
Als de buurman ziek is maak ik fotos wanneer hij buiten komt om de vuilnis weg te gooien en mail die naar zijn baas.
Als iemand een schutting neerzet meet ik die op en als hij te hoog is bel ik de gemeente.
Als iemand een boom kapt dan ga ik na of de kapvergunning is aangevraagd, zo niet dan...
Als iemand de vuilnisbak een dag te lang langs de straat laat staan dan.....
Als iemand de hond niet aangelijnd heeft dan.... Geld ook als de hondepoep niet opgeruimd wordt!
Als iemand langer koffie drinkt dan dat de koffiepauze is dan....
Als iemand wat verkoopt via marktplaats licht ik zowieso altijd de belastingdienst in! Just to be sure..

8)
Aan jouw reactie te zien kan ik jou bedanken.
Enige wat niet wekelijks (danwel dagelijks) terugkomt bij mij is de verkoop via Marktplaats.... :eek:

Groet ron
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: make that the cat wise

Post by Remon. »

Buurt om trots op te zijn dan 8)
ayla
Posts: 372
Joined: Tue Aug 17, 2010 7:25 pm

Re: make that the cat wise

Post by ayla »

Ik doelde meer op;
Ik ben de foutparkeerder, hier tegenover in het gras (K30 en aanhanger).
Ik maak de herrie na 10-en (boren kan ook om 23 uur nog, wasmachine etc).
Ben weinig ziek. In mijn job wordt je behoorlijk resistent tegen bacterien).
Mijn schutting is 20 cm te hoog volgens APV, gewoon in overleg met de buurman.
Ik heb bij aankoop 65 bomen uit de tuin gerooid, allemaal kerstbomen van de vorige bewoner.
Vuilnisbakken staan regelmatig achter mijn K30 (de meeste buren hebben al een nieuwe bak, flikkeren in de vuilniswagen of onder de chevy).
Hond loopt 4x per dag los (al 10 jaar) en schijt bijna net zo vaak...in de berm, dat wel....
Drink niet alleen lang koffie, begin oo kte laat met werken (wordt soms weleens wat later s'avonds, heb ook 24uurs diensten en veel onderweg)
Verkopen via Marktplaats, het meeste is al weg

Groet ron 8)
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: make that the cat wise

Post by mikus »

Scheelt dat er in NL geen officieel tijdstip is om je stil te houden :lol:
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: make that the cat wise

Post by HarleyRob »

mikus wrote:Scheelt dat er in NL geen officieel tijdstip is om je stil te houden :lol:
Regels voor geluidsoverlast zijn in bijna alle gemeentes in Nederland vastgelegd in de APV.
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: make that the cat wise

Post by mikus »

Klopt maar daar hangen geen specifieke tijdstippen aan vast.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: make that the cat wise

Post by HarleyRob »

mikus wrote:Klopt maar daar hangen geen specifieke tijdstippen aan vast.
Die regels zijn ook per gemeente opgesteld. Sommige gemeentes houden een 50dB grens aan tussen 22.00 en 06.00, andere weer van 23.00 - 06.00. Als je een feest wilt organiseren en daarbij vergunning aanvraagt (als het bijvoorbeeld een publieke happening is) dan wordt overwegend de 50dB grens aangehouden van 23.00 tot 06.00. De ontheffing voor die mogelijke overtreding is dan in de vergunning vastgelegd. Meestal staat daar wel bij dat rekening gehouden moet worden met de omgeving.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: make that the cat wise

Post by Wilf »

In huurcontracten staat vaak dat er geen lawaai gemaakt mag worden tussen 22:00 en 8:00...
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: make that the cat wise

Post by sjak_brak »

..maar oom agent is geen partij in het huurcontract, en dus ook niet bevoegd om in te grijpen puur naar aanleiding van een (vermeende) schending van een contractsbepaling, dus dat is geen aanleiding voor een bekeuring.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: make that the cat wise

Post by HarleyRob »

sjak_brak wrote:..maar oom agent is geen partij in het huurcontract, en dus ook niet bevoegd om in te grijpen puur naar aanleiding van een (vermeende) schending van een contractsbepaling, dus dat is geen aanleiding voor een bekeuring.
Klopt. Oom agent mag wel de regels zoals vastgelegd in de APV handhaven. Die kunnen dus per gemeente verschillen......
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: make that the cat wise

Post by Renev »

lekkersturen.nl
Posts: 9
Joined: Fri Jun 28, 2013 9:23 am

Re: make that the cat wise

Post by lekkersturen.nl »

Hmm, wat klopt er aan de Camaro's niet? Ik kan het niet vinden....
lekkersturen.nl
Posts: 9
Joined: Fri Jun 28, 2013 9:23 am

Re: make that the cat wise

Post by lekkersturen.nl »

Renev wrote:Dit is ook een mooie:

http://link.marktplaats.nl/684928009

Loopt niet meer op LPG :lol: :lol: en dat heeft hij nooit gedaan ook als je het mij vraagt :!: :!:
Hi heren, dank voor de tip - dankzij jullie staat de 1979/97 Caprice op lekkersturen, dank voor de inspiratie! http://lekkersturen.nl/make-that-the-ca ... 1979-1997/
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: make that the cat wise

Post by Corp »

" op het leuke en informatieve forum van AmerikaanseAutoPagina.com""

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P :P :P :P :D :D :D :D :D :D :D
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: make that the cat wise

Post by Remon. »

Corp wrote:" op het leuke en informatieve forum van AmerikaanseAutoPagina.com""

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P :P :P :P :D :D :D :D :D :D :D
Laat hem in de waan, hij is nog nieuw :lol:

lekkersturen.nl wrote:
Hi heren, dank voor de tip - dankzij jullie staat de 1979/97 Caprice op lekkersturen, dank voor de inspiratie! http://lekkersturen.nl/make-that-the-ca ... 1979-1997/
Goed stukje. Er mag best wat ruchtbaarheid aan gegeven worden dat onwetenden misleid worden. Nu is het in dit geval natuurlijk overduidelijk en ben je als koper net zo stom (stommer) als de verkoper, maar dat terzijde.
Post Reply