LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by Homer »

boyanka wrote::? dus het zou betekenen dat als ik m'n auto straks uit de schorsing haal, via digid op de comp dat ik een kaartje krijg waar dus mijn trekgewichten niet op staan

Wel dus ! :moony:
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by gambaa »

Gister geweest in Heereveen(altijd goed en relaxt daar).

Moest drie auto's terug laten keuren , was met een klein uurtje klaar,,,, de mannen zijn er ook een beetje mee aan met de oldtimers.

ook bij deze keuring wordt er verschillend gekeken bij diverse keuring stations.

Heb er nog 3 te gaan en ga weer blijt naar heerenveen(had het liever anders gezien,,,maarja tis niet anders)


Nu wordt het weer spannend voor de vrijstelling aanvraag, had iemand aan de lijn die vertelde mij dat ik een code moest hebben die de rdw mij gegeven zou hebben met de keuring,,,,niet dus,,,, ook met dit weten ze weer de helft niet hoe het nou in elkaar steek,,,, wordt er een beetje moe van


greetz gam
Last edited by gambaa on Wed Jan 15, 2014 11:36 pm, edited 1 time in total.
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by johnny »

gambaa wrote: had iemand aan de lijn die vertelde mij dat ik een code moest hebben die de rdw mij gegeven zou hebben met de keuring

had begrepen dat die code per brief zou komen, apart van je nieuwe kenteken, kenteken ( plastic kaartje ) heb ik wel al ( 1 week na de keuring, 3 Januari ), brief nog steeds niet...
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by gambaa »

@ Johnny,

klopt je krijgt een 9 cijferige num. code, dat num. geld het zelfde als het kenteken deel 3 die je thuis moet laten.

wel vreemd dat je hem niet hebt.
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by gambaa »

Ik heb begrepen dat je (bezwaar) moet aanteken bij het BCA om in aanmerking voor de vrijstelling te komen, nu krijg ik te horen dat hun 5 dagen achter lopen, en dat ik nu dus (mijn) peil datum mis loopt....lekker weer zou ik hem dus moeten schorsen,,,pfff
466horsepower
Posts: 145
Joined: Mon Sep 02, 2013 12:44 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by 466horsepower »

Heerlijk dat ik dat gezeik niet heb! Gewoon lekker wegenbelastingvrij strepen trekken!
darky83
Posts: 190
Joined: Thu Feb 11, 2010 10:08 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by darky83 »

Gisteren bij de RDW geweest voor de controle dat LPG verwijderd is
Zeker 30 min zijn ze bezig geweest maar uiteindelijk was alles goed (van alles is weer gecontrolleerd, gewicht, lengte maten, spoorbreedte etc...)

Niets mee gekregen oid, krijg nieuwe kentekenbewijs (nieuwe pas) en de ternaamstellings code thuis gestuurd.

Nu uitzoeken hoe ik het met de belasting dienst moet regelen om weer in aanmerking te komen voor het kwart tarief.. :S
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by Streetrod »

Als het goed is staat er een telefoon nr op die brief die je van de belastingdienst gekregen hebt. Die even bellen dan krijg je het adres waar de brief heen moet, had even gekeken naar het adres maar zie het zo niet liggen.

Dan hebben ze bij jou wel veel gecontroleerd wat niet hoeft...... dus daar moet je niet zijn voor omkeur, waar was dat?
darky83
Posts: 190
Joined: Thu Feb 11, 2010 10:08 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by darky83 »

Ben bij RDW keurings station in Zwolle geweest.
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by rene74monte »

waar hebben jullie het nou toch over , een tenaamstellingscode?? wat is dat nou weer , ik kreeg gewoon een nieuw kenteken thuis en klaar is kees
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by graad »

Je krijgt een tenaamstelling briefje,daarna krijg je wat thuis gestuurt,die 2 codes bij elkaar is je overschrijvings bewijs....
En ik heb een oplossing voor m'n 83er van...een camper kopen,en af en toe kenteken omhangen...
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by peerke »

he graad,zou ik niet te hard roepen.
je weet nooit wie er meeleest :D
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by graad »

Ikke wel.....hoop dat heel den haag mee leest....
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by rene74monte »

bedoel je dat papiertje wat je bij de omkeuring mee naar huis krijgt? , moet je die er bij hebben als je de auto weer verkoopt of zo dan ?
snap er geen zak meer van van dat idiote gedoe
darky83
Posts: 190
Joined: Thu Feb 11, 2010 10:08 pm

Re: LPG uitbouw, tot wanneer de tijd (bij mij 2 maart 2014)

Post by darky83 »

hoelang geleden heb je hem laten om keuren?

Mij is verteld dat ik nieuwe kenteken bewijs + code thuis gestuurd krijg. Code komt los van het kenteken bewijs (dag later)

Code is ter vervanging van 'deel 3' ofwel het overschrijvings briefje die je normaal ook altijd thuis moest bewaren.

Zal aankomende dagen wel zien, zou paar dagen duren zeiden ze...

Enigste wat ik bij de rdw mee gekregen heb is de factuur.
Post Reply