Goedkoop onderdelen scoren.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Papadopoulos
Posts: 22
Joined: Thu Dec 12, 2013 11:40 pm

Re: Goedkoop onderdelen scoren.

Post by Papadopoulos »

Sowieso geen BTW en douane omdat het filter zelf maar 3 dollar kost. Dat gedogen ze nog. Filter hier was allemaal rond de 40 euro helaas.
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Goedkoop onderdelen scoren.

Post by lowrida »

Ranch73 wrote:mmm mening van verschil omtrent C&P in geval van garantie.
+1 (Eikels!)
pv-camaro
Posts: 336
Joined: Sun Jul 24, 2005 8:03 pm

Re: Goedkoop onderdelen scoren.

Post by pv-camaro »

HarleyRob wrote:http://www.cpusaparts.com/

Super zaak! Super service! En ik heb nog nooit SPAM van ze gezien!!

+1 heb er vaak genoeg spullen besteld, en voor prijzen waarvoor ik het zelf niet kon bestellen.
ik heb geen negatieve ervaringen met dit bedrijf.

Maar ja, jankers die altijd wat te mekkeren hebben, heb je bij elk bedrijf helaas
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Goedkoop onderdelen scoren.

Post by sjak_brak »

Ik heb bij meerdere bedrijven wel eens problemen gehad met onderdelen. Kan gebeuren dat er iets kapot is, of verkeerd onderdeel is opgestuurd, verwisseld, niet past, etc. Kan gebeuren.

Je ziet wel grote verschillen in hoe bedrijven problemen willen oplossen, en helaas zijn het toch vooral NL-bedrijven die dan dwars liggen, zelfs als het duidelijk is.

Zie niet in hoezo ik dan de jankerd zou zijn, en niet die te dure toko die het vertikt om zn verantwoordelijkheid te nemen :?:
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Goedkoop onderdelen scoren.

Post by lowrida »

Precies..
pv-camaro
Posts: 336
Joined: Sun Jul 24, 2005 8:03 pm

Re: Goedkoop onderdelen scoren.

Post by pv-camaro »

sjak_brak wrote:Ik heb bij meerdere bedrijven wel eens problemen gehad met onderdelen. Kan gebeuren dat er iets kapot is, of verkeerd onderdeel is opgestuurd, verwisseld, niet past, etc. Kan gebeuren.

Je ziet wel grote verschillen in hoe bedrijven problemen willen oplossen, en helaas zijn het toch vooral NL-bedrijven die dan dwars liggen, zelfs als het duidelijk is.

Zie niet in hoezo ik dan de jankerd zou zijn, en niet die te dure toko die het vertikt om zn verantwoordelijkheid te nemen :?:

Een verhaal heeft altijd 2 kanten, hun versie van het verhaal zal hoogstwaarschijnlijk anders zijn.
Neemt niet weg dat ik met hun, tot nu toe geen problemen gehad heb, en ik heb ook wel eens onderdelen gehad, die of gelijk stuk waren of niet pasten, dat hebben ze altijd nog netjes opgelost.

Heb er een tweetal jaren terug wel eens "Race ramps" gekocht, dat zijn van die schuin oplopende oprijbokken (onwijs groot, maar zwaar zijn ze niet), als ik die zelf bij SUMMIT bestelde was ik bijna het dubbele aan verzendskosten kwijt, dan wat ik er bij C&P voor betaalde, en ze leverden snel.

Voor mijn 71er Camaro die ik toen had, was dit een goed adres, voor mijn huidige 2001 Camaro heb ik genoeg andere adressen, daar worden de meeste onderdelen nog gewoon nieuw voor gemaakt, dat was voor mijn 71er wel anders.
Post Reply