Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Ronald50
Posts: 292
Joined: Sat Dec 07, 2013 8:22 pm

Re: Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Post by Ronald50 »

466horsepower wrote:En weer een verneukte Charger erbij.
Ik vind het maar een stel lompe boeren.
Maakt toch niet uit? Moet 't allemaal precies origineel zijn dan?
Remon. wrote: Hele concept van Hotrod inspireerd mensen om te werken aan oude reut. En roadkill maakt het allemaal iets losser ;)
Precies :)
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Post by mercury1970 »

Altijd origineler dan de zoveelste wannabe general lee kloon, daar zijn er al te veel van.......
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Post by watahyahknow »

in een ander deel in die serie zat ie te vertellen dat hij van de dmv geen nieuwe licenceplates krijgt voor die auto

de vrouw achter de balie begreep niet om wat voor auto het ging en liep mee naar buiten om te kijken
toen ze zag dat er geen ruiten of interieur in zaten en meer van dat leuks flipte ze en heeft ze een aantal rode sterretjes achter zn naam gezet met als gevolg dat hij in de toekomst niet zo makkelijk meer een kenteken krijgt

wat ze met die junkbakken doen kan me niet veel schelen zolang ze maar geen anderen schade toebrengen , het is inderdaad vaak lachen hoe ze dingen oplossen....... of niet
maar auto's zoals die c10 met LS motor tlc bak ford achteras msd injectie aftermarket tilt colum airride systeem alles bij elkaar zo'n 3000 euro handel of die jaguar met een blown big block , dat waren gewoon nette auto's met alleen een beetje achterstallig onderhoud

als je die dan toch weggeeft nadat je er al die spullen op hebt geschroeft geef ze dan aan iemand voor wie zo'n auto een natte droom is en die de auto gaat rijden koesteren en opknappen
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Post by Supervaags »

watahyahknow wrote:ik was ineens een stuk minder fan toen ze de LS1 chevy pickup mijn all time favoriet bij alle dingen die ze bij roadkill gedaan hadden omruilden tegen een vw kever
na alle aanpassingen aan de motor en chassis airride , perfect lopend en enorm snel vonden ze het nodig de roestvrije spatborden te verzagen om er zandbanden onder te gooien en hem na wat spelen in de duinen in principe af te danken tegen de prijs van oud ijzer

die gasten weten echt de spullen naar waarde in te schatten (ze krijgen immers alles van de fabricanten voor bijna niets zolang ze er reclame voor te maken in hotrod magazine )
bedoel je deze?



die hadden ze al een keer eerder aangepakt in een vorige serie schijnbaar

watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Post by watahyahknow »

yup prachtig ding supersnel en een prachtige uitlaat sound

ze hebben er meerdere series mee gemaakt ze hebben de truck ook een aantal keren aangepast voor dragrace roadcourse en ik geloof zelfs de powertour

de truck is gebouwd tijdens de oudere series voor roadkill (carjunkie.tv website bestaat niet meer) er zijn meerdere articles over geschreven in de hotrod magazine als er weer eens een airride systeem of ls1 inbouw getest moest worden en de laatste aanpassing was dus om de carburateur te vervangen door een msd injectiesysteem

de reden waarom freiburger de auto wegdeed was omdat ie zo luid was ....... gooi er dan gewoon een goeie uitlaat onder en gebruik het oude systeem met een paar electriese cutouts as je die machtige sound wil horen , de truck was eigelijk op het spuitwerk en een nette vloer in het bed na klaar en ze hebben hem in het zand gewoon gesloopt
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Post by Remon. »

Er wordt toch aan het einde van die aflevering ook gesproken of het wel echt zo is dat er een ruil heeft plaatsgevonden.. Geloof nooit dat ze hem omgeruild hebben..
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Post by watahyahknow »

freiburger is er maf genoeg voor ........ misschien heeft ie een hoop geld toegekregen
de gast die hem kocht was van een offroad magazine met connecties naar freiburger/ hotrod
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: Dodge Charger 68 rebuild Redneck style

Post by peerke »

meestal worden halve wrakken zoals die charger omgetoverd tot een projectauto.
met veel avontuur en geknutsel.
als ik zie in sommige van die autoprogramma,s hoe ze een redelijk tot zeer nette orginele klassieker weer verneuken tot de zoveelste hotrod,custom frikandel dan denk ik,dat is pas jammer.
Post Reply