zomervakantie 2014, de auto foto's

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

zomervakantie 2014, de auto foto's

Post by Martin71RS »

Ik ben weer met mijn gezin naar de US op vakantie geweest en weer een hoop gedaan en gezien.

We zijn begonnen in New York waar we alle bekende plekken hebben bezocht zoals Top of the Rock, Empire State Building, 2 musea waaronder degene uit de film "a night at the museum", Central Park, het 9/11 monument en het Statue of Liberty waar we naar binnen zijn geweest helemaal tot in de kroon, echt heel gaaf.
Mijn dochter was jarig en we zijn toen naar Carlo's Bakery bekend van de reality serie Cake Boss in Hoboken gegaan om daar een gebakje te halen.

vanuit New York zijn we naar Los Angeles gevlogen en bij het ophalen van de huurauto viel de maat ons een beetje tegen en hebben we een upgrade gedaan naar een full option GMC Yukon....echt alles wat je maar kan bedenken zat er op en aan.
Image
Image

De eerste plaats die we daar aandeden was Surf City USA: Huntington Beach, mede bekend om de Hot Rod cultuur. We hebben daar enkele shops bezocht en ik ben naar de bekende meeting Donut Derelicts geweest...wel vroeg je bed uit want het start rond 6uur en is om 8uur ~ half 9 in de ochtend al weer afgelopen.
Image

Kom ik op een middag bij mijn hotel aan komt net Chris Jacobs, de presentator van Overhaulin naar buiten lopen dus effe gebabbeld en een fototje gemaakt.
Image

Hiervandaan naar Las Vegas gereden waar we het nieuwe Shelby USA headquarters hebben bezocht en naar een show van de Blue Man group zijn gegaan.
Image

Na Vegas terug naar LA en daar een dag Universal Studios en 3 dagen Disney gedaan...vermoeiend maar wel weer leuk en de rijen vielen erg mee waarschijnlijk omdat we deze keer wat later in het seizoen waren.
Image

De volgende stop was Palm Springs....een aantal dagen aan de rand van het zwembad gewoon effe niks doen....was ondertussen ook wel nodig :)

De trip ging vervolgens naar Oxnard waar we in de Camarillo outlets goedkoop onze garderobe hebben aangevuld met allerlei merkkleding :D Achter de shops ligt een vliegveld met een museum wat ik een volgende keer wil bezoeken, zeker nadat er daar een P51 Mustang overvloog, klonk geweldig! 8)
Ook JCG bezocht waar Chris mooie wagens bouwt, alles in huis....custom frames, paint en interieur. Ook stonden er wat bekende Pro-Touring wagens van een kennis, leuk om dat aan mijn zoon te kunnen laten zien.
Image
Image

Nog bij een vriend op zijn werk een rondleiding gekregen, hij maakt daar speciale onderdelen voor Navy F18's...heel indrukwekkend maar uiteraard geen fotos :D

Via de Highway 101 naar Pleasanton net ten oosten van San Fransisco gereden... mooie route maar wel sneller dan de Highway 1 (kustweg) die we al eerder eens hadden gereden. In Pleasanton mijn eerste Good Guys show meegemaakt...onwijs gaaf, duizenden wagens van voor 1972 alleen helaas geen autocross bij dit event...maar je kan niet alles hebben :P
Image

Nog een dagje San Fransisco gedaan en speciaal omgereden om over de Golden Gate te rijden, we hadden er wel eens op gestaan maar dit was wel even leuk.

Terug naar Huntington om daar de laatste dagen te relaxen voordat we weer terug naar huis gingen en uiteraard nog wat Nova onderdelen bij Classic Industries gehaald omdat t zo echt wel een stukje goedkoper is :)

Uiteindelijk ruim 2300 mijl in de Yukon gereden en over deze afstand 1 op 8,3 gereden met stadswerk en bergen erbij, erg netjes voor zo'n joekel van een wagen!
kort filmpje cruisen in de GMC https://www.facebook.com/video.php?v=67 ... 2503706014

Nu maar weer sparen en zien of we volgend jaar weer kunnen :?

hier een link naar alle autofotos (ruim 1000) : http://s810.photobucket.com/user/Martin ... 2014%20USA
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: zomervakantie 2014, de auto foto's

Post by graad »

Whouw...mooie foto's hoor

Ooit...ooit ga ik ook eens naar de usa
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: zomervakantie 2014, de auto foto's

Post by SuperSport »

Jaloers, heb je nog een ritje gedaan in de blue balz camaro
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: zomervakantie 2014, de auto foto's

Post by Martin71RS »

nee, de eigenaar, Karl, was er niet (en er zat geen motor in) misschien in Vegas wel een ritje bij iemand regelen bij de OUSCI.......
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: zomervakantie 2014, de auto foto's

Post by SuperSport »

Erg nice, zou ook graag eens die kant uitwillen om zon protouring evenement mee te maken. Bedankt voor de foto's erg gaaf
Post Reply