UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by thunderbuick »

Niks aanngifte, ophalen en kenteken er weer opzetten.
De eerste beste die je een strobreed in de weg legt..........
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

.[/quote]Bullshit. Als je genoeg bewijs hebt, en de sleutels, en een goede advocaat, kan dat ding binnen een week weer bij jou op de stoep staan. Ik snap niet wat je hier nog loopt te doen, echt niet. Locatie bekend, dader bekend, case closed.

Ben je al bij de politie geweest met deze nieuwste informatie? Ik weet wat ik hierboven over justitie heb gezegd, maar je moet wel even laten registreren dat de dader nu bekend is, en de locatie van jouw voertuig. Daarna ga je dat ding gewoon ophalen.[/quote]




genoeg bewijs,maar je luistert niet,politie en jutitie doen niks ermee!!!
nu is het dossier opgvraagd door advocaat en mag ik een proces beginnen tegen de nieuwe eigenaar die mijn auto heeft gekocht.
en deze nieuwste info heeft de politie mijn zelf meegedeeld! dus auto stat beslag op ook al stelt dat niks voor!
als het dossier er is weet ik meer,maar voorlopig moet ik er achter an rennen en met ook nog de mogelijke kosten die daar bij komen.

dit stuk stond 5 jaar geleden op deze site,dit is de update.
bewijs genoeg van de dader,justitie vervolgd niet omdat ze jaren lang hebben laten wachte(de wietteelt kreeg voorrang)
gestolen auto's zijn echt niet belangrijk voor hun dat levert niks op
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by franky »

ik kan begrijpen dat je gefrusteerd bent, het is ook niet leuk dat je je wagen op zo een mannier kwijt raakt en om eerlijk te zijn zal het moeilijk zijn om je K30 terug te krijgen, de huidige eigenaar heeft waarschijnlijk de k30 ter goede trouw gekocht. hopen dat er nog ergens een koopovereenkomst is van de aankoop cq verkoop van de vorige eigenaar(s)

veel succes kerel
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by HarleyRob »

genoeg bewijs,maar je luistert niet,politie en jutitie doen niks ermee!!!
Jij luistert niet..... Als er genoeg bewijs is haal je dat ding gewoon op. Klaar. En ga je niet lopen zeiken hier, en mensen zwart lopen maken. Hoewel ik het niet altijd met Franky eens ben heeft hij daar wel een punt.

Dus: of ophalen en zelf weer lekker in je bak rond knallen, of ophouden met hier mensen zwart maken maar zelf geen actie ondernemen.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

jaja waar haal ik um op dan?en hoe krijg ik er weer een kenteken op?
en waarom zal ik de dief niet zwartmaken?
wat een dom gelul
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by franky »

een dief mag je van mij altijd "zwart"maken, behalve als zijn naam piet is dan krijg je zwarte piet en dat mag dan weer niet :)

maar zolang iemand niet is berecht en in dit geval voor diefstal kan en mag je hem niet op deze mannier beschuldigen,

maar weet je ook hoe het is ontdekt dat de K30 omgekat is ?
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

hoe of wat weet ik nog niet,hopelijk na dossier.
de dief gaat nooit berecht worden,omdat jututie niks heeft gedaan 5 jaar,voor mijn en vele anderen is die schuldig,simpel om het feit dat de onderdelen in zijn schuur lagen! zelfs een heel chassi van de andere auto/
maar als jus niks doet is tie niet nog onschuldig,voor jus is dit niet belangrijk,simpel zat.
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by muddy bandit »

franky wrote:
maar weet je ook hoe het is ontdekt dat de K30 omgekat is ?

Door de mand gevallen na herkeuring i.v.m. uitbouw LPG misschien?
Tijdens de keuring worden de nummers ook gecheckt, het zal niet de eerste zijn die daardoor een WOK-registratie heeft gekregen.

De politie en RDW gaan dan eerst de herkomst bepalen en of de huidige eigenaar alles legaal heeft verkregen, en aan de hand van die uitslag wordt beslist of het voertuig weer een nieuw kenteken krijgt of verbeurd verklaard wordt.
Het kan dus best zijn dat dat de auto (of delen ervan) wel gejat is, maar dat uit de onderzoeken ook blijkt dat de huidige eigenaar volledig ter goeder trouw is geweest... en met spul wat na het jatten/omkatten een paar keer doorverkocht/overgeschreven/gekeurd is ben je al snel ter goeder trouw, en dus eigenaar i.p.v. een heler.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by MarkV »

Het probleem is dat als je zelf evt. met geweld je eigendom op gaat halen je daar zelf grote problemen mee krijgt (juridisch en met het lage tuig zelf) en hoogstwaarschijnlijk je auto alsnog weer kwijt raakt dus daar schiet je in de praktijk gewoon niks mee op.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by watahyahknow »

wat zou er gebeuren als je zelf je gestolen auto op een opslagterein ziet staan deze mee naar huis neemt en aan de politie meld dat hij teruggevonden is
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by HarleyRob »

watahyahknow wrote:wat zou er gebeuren als je zelf je gestolen auto op een opslagterein ziet staan deze mee naar huis neemt en aan de politie meld dat hij teruggevonden is
Simpel: als je zelf de sleutels en papieren nog hebt, en die komen overeen, én je hebt van tevoren wel aangifte gedaan van de vermissing van je voertuig, dan doe je niks meer dan je auto weer mee nemen naar huis. Ik lees nergens in je voorbeeld dat het terrein afgesloten is, of voorzien is van bordjes ''Wetb. van Strafr. Art 461'' dus in die zin bega je geen overtreding. Als het voertuig wel op een afgesloten terrein staat, of wanneer het terrein niet afgesloten is maar de toegang duidelijk voorzien is van een bordje ''Wetb. van Strafr. Art. 461'', dan gewoon niet dom zijn en naar de politie gaan. Zij moeten dan onderzoeken, en zo nodig assisteren bij terughalen voertuig.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by watahyahknow »

ik was zelf ook even gaan zoeken al weet ik niet of het recent is :

Gestolen auto teruggevonden, wat nu?
Wordt de auto in goede staat teruggevonden en kun je er gewoon weer in rijden? Dan verwijdert de politie de diefstalmelding uit het kentekenregister van de RDW. Je ontvangt hiervan een brief van de RDW met de melding dat je weer belastingplichtig bent voor de auto en dat je een verzekering moet afsluiten. Als de dekking van je huidige autoverzekering is geschorst, kun je je verzekering gewoon weer activeren door de verzekeraar te melden dat je auto is teruggevonden.

Let op: Heb je al een vergoeding gehad voor je gestolen auto van de verzekeraar? Dan moet je deze terugbetalen als de auto alsnog wordt gevonden.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

helaas was die nog wa verzekerd dus heb niks.
alees was ik kwijt,had um pas 2 mnd dus flink geinvesteerd ook,nieuwe lpg zat er net een week in
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by HarleyRob »

watahyahknow wrote: Let op: Heb je al een vergoeding gehad voor je gestolen auto van de verzekeraar? Dan moet je deze terugbetalen als de auto alsnog wordt gevonden.
Er zijn op dit moment 3763 leden op dit forum. Als we allemaal 1 Euro dokken dan is dit probleem uit de wereld........ :lol: :lol: 8) :arrow:
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

een goede harley rob.dan heb ik in ieder geval iets terug!
mijn hobby is me afgestolen rijd ook sindsdien geen amerikaan meer.
Post Reply