UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

omkatten is meer de identiteit veranderen van de truck dus ook het chassisnummer en het vin plaatje
wat ik bedoel met klonen is een setje kenteken platen voor twee trucks bij voorkeur van dezelfde eigenaar
hoeft dan maar voor 1 truck te betalen

kan zijn omdat de truck gestolen is maar kan ook zijn omdat de truck op lpg rijd of de man gewoon niet voor twee trucks wil betalen
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by Rob Rules »

Nou, heb toen even met die jongen gesproken.
Hij vond het al raar dat er in de door hem aangekochte W200 geen tussenbak en aangedreven vooras zat.
Ik zei dat dat klopte, want het is een D200 en dat kenteken hoort er niet op..

Ding gaat de schuur in tot ie 40 wordt.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

ziet er naar uit dat de politie het voertuig uit het register heeft gehaald , volgens mij kunnen ze dat alleen doen als bewezen is dat het voertuig van jou is
zal de vorige eigenaar dan toch vergeten zijn het chassisnummer te veranderen of heeft de politie dan toch een technies onderzoek op het voertuig uitgevoerd ?
maar eens even met de desbetreffende agent gaan praten en kijken of ze de auto bij hun op het terein hebben staan , en vergeet je advocaat niet mee te nemen
-----------------------------------------------------------------------

Van de politie krijg ik niet eens antwoord!!
alleen de brief rdw tot nu toe,maar verder totaal niks
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

belen met de rdw om te kijken wek bureau de auto heeft afgemeld en daar eens gaan kijken of de auto op het politieterein staat
zo ja zal je hem waarschijnlijk meteen mee kunnen nemen

heb je sinds de melding van de diefstal toevallig verhuist of van telefoonnummer verander?

kan zijn dat ze je niet kunnen bereiken
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

niks veranderd.rdw weet verder niks.
al brief gestuurd naar buro maar geen antwoord
ChevyJohnny
Posts: 62
Joined: Sun Oct 24, 2010 10:37 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by ChevyJohnny »

Vind het maar belachelijk dat je zo slecht geïnformeerd word.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

en ondertussen natuurlijk wel moeten betalen anders krijg je een aanslag ....... DAAR zijn ze wel bijtijds mee
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

Aangifte doen is duidelijk nutteloos , mijn auto is 6 jaar geleden gestolen is nu teruggevonden in Almelo maar omgekat , dus nu moet ik aantonen dat tie van mij was ipv andersom, maar ondertussen krijg ik de brief van RDW dat ik aansprakelijk ben voor belasting en apk en verzekering , mag ik um schorsen terwijl de auto in Almelo staat . En nog een paar jaar wachten op een civiele procedure .wat een klote land .

politie gesproken hun ondezoek word afgesloten,auto staat bij andere eigenaar totdat civile procudure is afgelopen mag hij of zij ook niet rijden maar staat wel daar,ik krijg de aanspakelijkhied van de rdw op mijn kenteken,dus ik mag um schorsen tegen 24 euro p jaar en dan maar wachten en wachten.
wat een bagger land hier met domme regels.
Als die auto is omgekat naar verkeerd model wat is er dan zo moelijk wat wel of niet klopt aan de auto,slelletje kneuzen bij die VVC Almelo.(voertuigonderzoek)
dat is de huidige stand van zaken.
dus diefstal en omkatten loont!
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

tis maar te hopen dat hij er inderdaad niet in gaat rijden of hem aan de openbare weg zet terwijl hij geschorst is anders krijg je daar ook nog een boete voor
klopt ergens iets niet , als aangetoont is dat de auto is omgekat zou hij op het bureau moeten staan tot de rechtmatige eigenaar hem claimt , dat hij dan moet bewijzen dat het inderdaad zijn auto is klinkt logies
als de "huidige eigenaar" auto in de pers laat leggen of hem op een andere manier laat verdwijnen heb jij geen zaak en geen bewijs
misschien is het beter om de auto opnieuw als gestolen op te geven , dan heb jij geen verandwoordelijkheid over wat er met die auto gebeurt en word hij bij zn kraag gegrepen als hij ermee gesnapt word of dat nou op de weg of bij de sloop is
de civiele procedure kan je dan met alle documenten die je nu hebt gewoon door laten gaan

je kan de autio ook terug laten stelen , hoef je nog niet eens geheimzinnig over te doen met een paar potige mannen en een oprijwagen de auto ophalen tis immers jou auto
laat uie de politie maar bellen , moet ie ook papieren overleggen , en laat jij die nou ook hebben inclusief de aangifte
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by Supervaags »

Topic doorgelezen, en ik vind het een 'bijzonder' verhaal

je hebt dus ook geen idee hoe hij er nu bij staat? Als hij is omgekat, dan zit het oorspronkelijke kenteken (waar jij mee reed) toch niet meer op het voertuig? Maw.. je moet dus gaan betalen voor een kentekenbewijs en een paar platen die nog ergens in hoek liggen.. of begrijp ik het verkeerd, want als het oorspronkelijk kenteken er wel op zit is er toch bewijs genoeg :o

Verder snap ik niet, waarom je niet aan zou kunnen tonen dat het jou auto is. Je hebt toch genoeg versleuteld aan dat ding, heb je dan geen aankoopbonnen van bepaalde onderdelen, of foto/video oid :?:
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

Omgekat en staat op ander kenteken,maar model klopt niet,zo zijn ze er achter gekomen doordat een apk man verstand had van usa autos.
De politie weet helemaal niks van usa auto's wat de zak zei mij,dat er dodge en gmc parts opzaten,pffffffffff oetlul,ik zei doe maar gmc/chevrolet.
stomste is idd dat tie niet op buro staat tot nader order.
Ik heb um nu geschorst en maar afwachten op het oneindige.
Terug stelen altijd wel aan gedacht maar uiteindelijk zullen ze mij wel pakken en andersom dus duidelijk niet.
Dan zit ik met nog een probleem,de auto was wegenbelasting vrij maar nu niet meer,793 p/ 3 mnd schiet ook niet erg op.
Vrijstelling regeling geen idee of ik daar nog recht op zou krijgen.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

auto is denk ik redelijk vernieuwd,zag een foto en achterbak lag eraf.maar welke staat tie nu is geen idee!
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

hmmm ik dacht dat de auto gezien moet zijn door de rdw voordat ze zoiets doen , een beetje vreemt dat ze op afstand wel weer kunnen zien dat de truck niet meer voor 2/3e origineel is maar als je dat zelf wilt doen je bijna toestemming van de koning zelf moet hebben
ik vraag me af of je dat kan terugdraaien

lang leve de burocratie ..............
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by thunderbuick »

Zet de feiten goed en duidelijk op een rij en zoek de publiciteit op waarbij je in je achterhoofd houd dat het een artikel moet worden wat interessant is voor lezers en niet eentje om je hart te luchten.
Zet de boel onder druk, neem gesprekken op enz.
Afwachten heeft je niets gebracht, ga in de aanval en nagel verantwoordelijken aan de schandpaal met feiten en laat giswerk achterwege.
Als je het goed doet zal er resultaat komen.
Post Reply