UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by franky »

vind dit iets te ver gaan om iemand zijn adres in dit forum te plaatsen, ook de verdachtmakingen vind ik te ver gaan daar is justitie voor
PeeKee
Posts: 152
Joined: Sat Feb 26, 2011 4:00 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by PeeKee »

wat ik niet snap. je komt uit de regio haaglanden en je auto stond ergens in de buurt van Nieuwegein in een oude schuur?
Of woonde je toen er tijd nog daar in de buurt of zo?
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by boyanka »

:? kansloos dat je hem ooit terug zult krijgen. Ik heb vroeger eens een auto gekocht en na 3 maanden kreeg ik een belletje van de recherche of ik eens een keer langs wilde komen met de auto.
Hij bleek dus gestolen te zijn met alle papieren erbij. Ik had hem ter goeder trouw gekocht dus mocht ik de auto houden. Dwz dat de gedupeerde gewoon pech heeft.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by SRB12 »

franky wrote:vind dit iets te ver gaan om iemand zijn adres in dit forum te plaatsen, ook de verdachtmakingen vind ik te ver gaan daar is justitie voor
Eens
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

Ranch73 wrote:Lekker suf dat ze hem daar laten staan,geen ruimte/zin zeker,hoop dat er snel duidelijkheid is.

M.b.t. tot dat kansloos stuk tuig,nooit de neiging gehad om de confrontatie op te zoeken ?


Van/via Google

Sierbeletterings- en schildersbedrijf Jacquelin E.
Anjerhof 23
3434 HP Nieuwegein
Contactpersoon Raymond Lissenberg
06-27123549
dank je voor dexe uitleg ,dat scheelt mij werek
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

ummer klopt niet meer een harry aan tel
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

zijn tel numbers zijn veranderd deze klootzak
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by rene74monte »

waarom gaat dat te ver ?, andermans auto`s jatten , dat gaat te ver
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by HarleyRob »

franky wrote:vind dit iets te ver gaan om iemand zijn adres in dit forum te plaatsen, ook de verdachtmakingen vind ik te ver gaan daar is justitie voor
Tja, die justitie, waar wij blindelings op kunnen bouwen en vertrouwen.....

http://www.bd.nl/regio/regio-oss-en-ude ... -1.4637923

Dit is maar een voorbeeldje, maar het OM gaat voortdurend in de fout waardoor criminelen op vrije voet komen. Dossiers te laat aangeboden bij rechtbank, vormfouten in dossier, verkeerde dagvaarding uitgestuurd. En ga zo maar door. Veel hiervaan gaat direct de doofpot in, maar bij grote zaken komt er toch altijd wel wat aan het licht.

En dan de zaak van Cees H. die 6 Mln mocht witwassen als hij 750.000 Euro aan Fred Teeven zou overmaken.... Hoe zit dat dan in elkaar?

Nog een voorbeeldje over de interne cultuur (van hoog tot laag doet mee....): http://www.autoblog.nl/nieuws/politie-o ... ding-71119

Ik vertrouw het OM voor geen meter.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

justitie doet niks,dat is toch duidelijken ze gaan ook niks doen,adres stuur maar per pm hoor!!
deze raymond repareerde toen blazers enzo,ik had deze auto ook bij hem gekocht/geruild voor mijn suburban,er zouden nog wat kleine dingen worden gerepareerd,ook van die andere slachtoffer zou worden gerepareerd,zogenaamd heeft hij dus 3 auto's laten verdwijnen waaronder ook zijn eigen auto om de schijn op te houden.
van die 2e auto is ook chassis en delen ervan op zijn terrein en in zijn schuur aangetroffen,duidelijker kan niet,en wat doet politie?juist niks!!!!

en ter goede trouw moet eerst maar eens bewezen worden want er klopt niet veel van het verhaal.
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by franky »

rene74monte wrote:waarom gaat dat te ver ?, andermans auto`s jatten , dat gaat te ver
er is nergens bewezen dat hij die auto's gestolen zou hebben, dit valt onder laster dussss
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by franky »

vind het een beetje broodje aap verhaal worden, je vermoed dat iemand jouw auto gestolen heeft, vervolgens wacht je 5 jaar om m nu zonder dat je het zeker weet aan "de schandpaal te nagelen" , ik vind dit een beetje te ver gaan, als je een vent zou zijn ga je naar hem toe en niet dit achterbakse spel spellen, je hebt nu zijn adres dus wat let je !!!
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by rene74monte »

oo , ik had begrepen dat die vent hem gestolen had , niet dus?
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by chevyed »

het is geem broodje aap verhaal,deze raymond heeft de auto's gestoln en omgekat en verkocht weer,nu na 5 jaar is er 1 terug gevonden,andere was al in delen terug gevonden in zijn schuur,bewijs geneog dat hij ze gestolen heeft,geen aap!!!
mijn gastank was als eerste gevonden op zijn terrein,toch raar als de auto gestolen is dat de gastank op zijn terrein ligt,welk bewijs heb je nog meer nodig dan!!
En justitie doet geen klote want die waren te druk met zijn wietplantage weg te halen,die ze ook hadden gevonden in zijn schuur!
daarom gaat hij aan de schandpaal dat is enigste wat mij nu nog rest!!
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonde

Post by HarleyRob »

daarom gaat hij aan de schandpaal dat is enigste wat mij nu nog rest!!
Bullshit. Als je genoeg bewijs hebt, en de sleutels, en een goede advocaat, kan dat ding binnen een week weer bij jou op de stoep staan. Ik snap niet wat je hier nog loopt te doen, echt niet. Locatie bekend, dader bekend, case closed.

Ben je al bij de politie geweest met deze nieuwste informatie? Ik weet wat ik hierboven over justitie heb gezegd, maar je moet wel even laten registreren dat de dader nu bekend is, en de locatie van jouw voertuig. Daarna ga je dat ding gewoon ophalen.
Post Reply