C&P failliet

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: C&P failliet

Post by Bromgabber »

Waar ik werk kwam spul voor usa autos vaak bij c&p vandaan.
Zelf ook wel eens wat gehaald, maar vond de prijzen idd ook wat aan de hoge kant.
erikgto
Posts: 232
Joined: Tue Apr 25, 2006 12:04 pm

Re: C&P failliet

Post by erikgto »

Jammer,

Ik kwam er al sinds ik mijn eerste Olds in 93 kocht.
Weliswaar niet iedere week, maar was toch een goede plek om snel de benodigde delen op te halen....
De specialty parts bestelde ik meestal zelf in de states, maar het doorsnee onderhoudsspul heb ik toch altijd bij c&p gehaald.
Met wat korting vielen die prijzen toch nog redelijk goed uit tov andere leveranciers.

Helaas vond ik de zaak na de overname sterk achteruitgegaan de laatste 3 a 4 jaar.
Nog maar een paar medewerkers met knowhow en voor de rest wat nieuw personeel zonder verstand van zaken.
De verhuizing was voor mij ook geen vooruitgang.

Ik zal ze ondanks alles toch missen. Hoop dat 't personeel elders werk kan vinden
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: C&P failliet

Post by Ranch73 »

sjak_brak wrote:Zal allemaal meespelen. Ook de "je zoekt het maar uit / het is je eigen schuld"-houding als er iets mis was zal niet geholpen hebben.
;)
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: C&P failliet

Post by CVPI »

Ach, een niet-nader te noemen firma in die regio wilde mij ook een onderdeel verkopen die 4 keer over de kop moest gaan dan wat het in de States moest kosten. Dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee. Kan je net zo goed het verschil pinnen en direct in de put flikkeren. Ja, ik snap dat bedrijven wat willen verdienen maar als een artikel in Amerika USD $ 280 moet kosten en hier € 945,- incl. BTW is de keus gauw gemaakt lijkt me.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: C&P failliet

Post by BigBlockMopar »

Zal wel gewoon een bedrijfskundig truukje zijn om een overvloed aan kosten en wat ziek en ander onbruikbaar personeel van zich af te schudden.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: C&P failliet

Post by HarleyRob »

erikgto wrote:Hoop dat 't personeel elders werk kan vinden
Mee eens! Ik kon het erg goed vinden met Luc Reijntjes.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: C&P failliet

Post by roadrage david »

Ben ik zeker de laatste klant geweest heb gisteren nog parts van ze binnen gehad(lagers). die ik eergisteren besteld had.
maurice1976
Posts: 9
Joined: Tue Jan 20, 2015 8:16 pm

Re: C&P failliet

Post by maurice1976 »

shit echt jammer kocht daar al spul voor mijn yank sinds 1993. hoop dat het voltallige personeel door kan naar ander werk. C&P was een van de weinige tenten die nog echt tijd voor je hebben en ook zeer goed advies en een prachtige zaak! echt heel erg jammer...
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: C&P failliet

Post by Ranch73 »

maurice1976 wrote:shit echt jammer kocht daar al spul voor mijn USA AUTO :D sinds 1993. ..
:o En nu pas de weg naar dit spannende forum gevonden ?
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: C&P failliet

Post by BigBlockMopar »

1993 zal voor mij ong. het laatst zijn geweest dat ik daar iets heb besteld (en uiteraard verkeerd geleverd heb gekregen) ...
Dat onderdeel ging dezelfde dag nog onder rembours weer retour naar ze.
Zodra je ook maar iets anders bestelde dan een setje bougies voor een Chevy dan werd het al vrij snel moeilijk daar. :)
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: C&P failliet

Post by Homer »

dan zal ik de uitzondering zijn op de regel, altijd meteen het juiste onderdeel, of spullen, maar het is natuurlijk ook belangrijk dat je niet een of ander bij elkaar geraapt zooitje rijdt, waar niemand meer precies de herkomst of bouwjaar van weet. :D
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: C&P failliet

Post by BigBlockMopar »

Image

:P :lol:
Touchwood
Posts: 273
Joined: Sun Dec 16, 2012 1:58 pm

Re: C&P failliet

Post by Touchwood »

warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: C&P failliet

Post by warriorair »

Hey Touchwood je link werkt niet ! ;-)
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: C&P failliet

Post by roadrage david »

Homer wrote:dan zal ik de uitzondering zijn op de regel, altijd meteen het juiste onderdeel, of spullen, maar het is natuurlijk ook belangrijk dat je niet een of ander bij elkaar geraapt zooitje rijdt, waar niemand meer precies de herkomst of bouwjaar van weet. :D
Same here!!!!!!!!!!!!. nooit probleemen gehad. maar bestelde aleen daar waneer er mega haast bij was. over prijst en te dure verzendings kosten.
Post Reply