Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Post by Renev »

Moet niet iemand daar een rechtzaak van maken ???
Ze kunnen je toch niet de toegang verbieden op basis van je auto??
Touchwood
Posts: 273
Joined: Sun Dec 16, 2012 1:58 pm

Re: Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Post by Touchwood »

De KNAC vecht tegen het gedoe in Utrecht.
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Post by muddy bandit »

Gewoon even 2x kentekenplaat MM-BS-T5 laten maken, kun je in elke milieuzone weer rijden. :holy:
BMWE30
Posts: 1
Joined: Sat May 30, 2015 10:45 am

Re: Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Post by BMWE30 »

Ik heb me maar even snel aangemeld.
Zelf word ik ook geraakt door dit soort nieuws.

Maar even serieus mensen, DEMONSTREREN? Zo op ons luie stoeltje zitten bereiken we niks mee.
Ik zeg we prikken een datum, en zorgen er voor dat de gehele Rotterdamse centrum met onze oldtimers bezet wordt.

Dat we de milieuzones niet meer binnenmogen is slechts een begin, voor je het weet kom je nergens meer.
OBELIX
Posts: 16
Joined: Thu Oct 09, 2008 10:03 pm

Re: Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Post by OBELIX »

Dan is het ook nog raar dat er alleen naar baujaren gekeken wordt en niet naar vervuiling van de auto.,de haven kunnen ze dan ook wel sluiten ivm millieu.denk een economische ramp
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Post by willem »

Ik mag Rottterdam weer in, met mijn zonet speciaal voor dit doel aangeschafte Chrysler 300C touring met Hemi 5,7 liter.
Cole Trickle
Posts: 22
Joined: Wed Apr 06, 2016 7:42 pm

Re: Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Post by Cole Trickle »

Bromgabber wrote:Ook zoiets wat er op lijkt:
In Medemblik op de Nieuwstraat willen ze tijdelijk de weg afzetten voor verkeer, vervolgens gaan ze na 2 weken meten of de luchtkwaliteit verbeterd.
Als dat zo is gaan ze eraan denken om het permanent zo te houden.. rare gedachtes bij de hoge heren..

Nu heb ik natuurlijk geen 'groene blaadjes diploma', maar als je je gezonde verstand gebruikt wordt dit natuurlijk een meting van lik me ... Als het bij de eerste meting windstil is, en bij de 2e keihard waait, kan ik je al vertellen dat er inderdaad een verbetering is opgetreden.

Buiten dat zullen de vooringenomen opdrachtgever en de vooringenomen meetdeskundige uiteraard net zo lang rekenen totdat de conclusie overeenkomt met hun gedachte.

Milieuterroristen. Nog hardnekkiger dan IS.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Milieuzone Rotterdam voor benzine-auto's van voor 1992?

Post by Wilf »

Milieuzones hebben niks met milieu te maken, wel alles met de Duitse automobielindustrie en haar macht in Brussel. Gij zult nieuwe auto's kopen. Doet gij dat niet dan jagen wij u uit uw oude auto!
Post Reply