USA2Ned ervaring

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
JDMopar
Posts: 2
Joined: Fri Jul 15, 2016 11:04 pm

USA2Ned ervaring

Post by JDMopar »

Hey guys,

Heb nu mijn 3e auto laten komen uit de states, en weer via Hans en Bianca via USA2NED.
Bij deze wil ik hun bedanken voor de snelle en goede service en andere hun zeker aanraden om aan hun te denken mocht je wat over willen laten komen.
Uit mijn ervaringen zijn er toch wel wat haken en ogen waar je op moet letten als je wat wilt kopen omdat je gek bent op een bepaalde auto, Amerikanen willen natuurlijk lekker snel verkopen als hij over de zee gaat en kunnen nogal lax en onzorvuldig zijn met papieren vind ik, Hans checkt alles goed en heeft mij al voor een paar problemen behoed....
Bij deze Thanks :thumbs:
J.D.
challenger72
Posts: 398
Joined: Mon Dec 22, 2008 9:35 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by challenger72 »

gelukkig zijn er nog mensen die (goed) doen wat ze beloven,moeten we zuinig op zijn
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by morpheus »

Goeie service bij Hans en Bianca.

Gr Morpheus

Image

http://www.oldtimerautosite.nl
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: USA2Ned ervaring

Post by SRB12 »

Ik ook een thumbs up met invoeren van onderdelen.
oktay1811
Posts: 12
Joined: Mon Jan 25, 2016 5:37 am

Re: USA2Ned ervaring

Post by oktay1811 »

Ik ben ook van plan om 1 over te laten komen .wat zijn de kosten ongeveer tot in nl ?
En hoe werkt t met betaling ?
Ben opzoek naar een 1967 nova ss.

Mvg albayrak
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by Texas Boy »

Prijzen staan op onze site http://www.usa2ned.com/?page_id=274 manier van betalen afhankelijk verkoper.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by thunderbuick »

Wat ik me afvraag is wat die agent allemaal doet voor die +/- €500,-
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by Texas Boy »

thunderbuick wrote:Wat ik me afvraag is wat die agent allemaal doet voor die +/- €500,-

De container moet naar de agent toegehaald worden, word daar geleegd, agent doet papierwerk, inklaring, betaald de invoer en BTW, slaat de spullen op tot kopers komen, faktureert de import en overhandigd auto's en spullen, dit is het ruwweg zo'n beetje ;-)
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by thunderbuick »

Okay, thnx Hans
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: USA2Ned ervaring

Post by SRB12 »

Lekker verdienen dus...
JDMopar
Posts: 2
Joined: Fri Jul 15, 2016 11:04 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by JDMopar »

Over die 500 € moet door de agent ook weer belasting worden betaald natuurlijk dus 21 % moet hij ook weer afdragen he dus al bij al vind ik het meevallen alleen jammer dat hier overal zoveel en vaak belasting op geheft word..
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by Texas Boy »

Lekker verdienen, was vergeten dat de container ook weer terug moet en dat je flink moet investeren in een dok of brug, loods, 2 man in dienst om te lossen, denk dat je leuk kan verdienen bij meerdere containers per dag, elke dag.
road runner
Posts: 109
Joined: Mon Feb 16, 2004 2:31 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by road runner »

Niets anders dan lof voor usa2ned. Hebben al heel wat auto's en zooi voor mij verscheept door de jaren heen, en altijd zonder problemen.
Limburger
Posts: 27
Joined: Sun Oct 13, 2013 7:22 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by Limburger »

Doe alle onderdelen via hun, kan niks anders zeggen als TOPPERS! Enorm snelle reactie op de mail, fair behandeling. Je word top op de hoogte gehouden en de overdracht naar de inklaar agent in Lelystad is top.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: USA2Ned ervaring

Post by thunderbuick »

Ik hoef nu niks maar als alles goed gaat, kwaliteit en waar voor je geld, is me wel wat waard en zeker als het iets is waar ik lang om gezocht heb en lastig vervangbaar is.
Post Reply