autospuiter gezocht !!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by Robin_Chevelle »

Oja en ik hoefde er maar 2 uur voor te rijden om bij zijn zaak te komen (vanaf huis)... wat is ver?
Wat heb je er zelf voor over en hoe mooi/goed wil je je wagen hebben?
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by muddy bandit »

Ga eens met je Corvair naar Bekhuis in Albergen, die spuit regelmatig oldtimers.
Heeft een paar jaar geleden mijn Matra Rancho ook geheel gespoten, strak werk voor een nette prijs.
corvair
Posts: 81
Joined: Mon Aug 31, 2015 8:29 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by corvair »

iedereen bedankt voor het reageren\meedenken :thumbs:

toevallig heeft de spuiter mij afgelopen maandag gebeld, na een hoop gezeur over het feit dat hij problemen had met de belasting en dus weer in loondienst moest gaan werken om geld te verdienen etc etc................. heeft hij beloofd dat mijn auto a.s zaterdag gespoten zou zijn.
Dus als hij zich aan zijn afspraken houdt hoef ik niet op zoek naar een andere spuiter.

Het lijkt mij een beetje kort dag om in 2 weken de auto geheel strak te maken, in de grondlak te spuiten, en de auto uiteindelijk over te spuiten want vorige week zaterdag was er nog niets aan gebeurt. Maar ik zal mijn ervaringen hier eens posten.

mvg,
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by Corp »

Ik heb ooit zoiets aan de hakken gehad, was ook ineens zo klaar. In het begin was het idd mooi werk maar na een jaar of 2 begon de ellende, 1x buiten gestaan met dauw en hop... speldenpuntjes onder de lak op alle liggende delen. Dit is later erger geworden met blazen en hele stukken waar iets plamuur zat die omhoog komen en barsten. Afraffelwerk, daar word je niet vrolijk van.

In mijn geval een boel weggegooid geld (de hele cabine was gestraald en van nieuwe dorpels enzo voorzien), het zal allemaal weer overnieuw moeten.
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by olof »

corvair wrote:iedereen bedankt voor het reageren\meedenken :thumbs:

toevallig heeft de spuiter mij afgelopen maandag gebeld, na een hoop gezeur over het feit dat hij problemen had met de belasting en dus weer in loondienst moest gaan werken om geld te verdienen etc etc................. heeft hij beloofd dat mijn auto a.s zaterdag gespoten zou zijn.
Dus als hij zich aan zijn afspraken houdt hoef ik niet op zoek naar een andere spuiter.

Het lijkt mij een beetje kort dag om in 2 weken de auto geheel strak te maken, in de grondlak te spuiten, en de auto uiteindelijk over te spuiten want vorige week zaterdag was er nog niets aan gebeurt. Maar ik zal mijn ervaringen hier eens posten.

mvg,

aaii...fijn dat hij nu wel begint,maar ik zal toch maar even voorzichtig vertellen dat hij het niet in 2 weken af moet "raffelen" ..dan maar een maandje langer wachten lijkt me...!
maar hoop voor je dat het nu in ieder geval goed komt...
succes..keep us posted
Post Reply